Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var på sykkeltur i går med kjæresten. Kan tro jeg var glad han var med når jeg svimte av. Væskemangel er ikke bra, men kom meg heldigvis fort igjen da moren kom og hentet oss, og jeg fikk i meg 1 liter med væske. Pokker hvor flau jeg ble, men veldig ekkelt å svime av. Kjæresten tok seg svært godt av meg, styrte og stelte, tror vi begge ble like redde, og kanskje han enda mer enn meg, da jeg husker svært lite av det som skjedde.

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar
Var på sykkeltur i går med kjæresten. Kan tro jeg var glad han var med når jeg svimte av. Væskemangel er ikke bra, men kom meg heldigvis fort igjen da moren kom og hentet oss, og jeg fikk i meg 1 liter med væske. Pokker hvor flau jeg ble, men veldig ekkelt å svime av. Kjæresten tok seg svært godt av meg, styrte og stelte, tror vi begge ble like redde, og kanskje han enda mer enn meg, da jeg husker svært lite av det som skjedde.

Og du klarer å snu det til en positiv ting at du skremte livet av kjæresten din ved å sykle ut alt vannet av kroppen uten og fylle på :eek:

Vær mer forsiktig, det er farlig, og unødvendig å skremme han sånn

Lenke til kommentar
Og du klarer å snu det til en positiv ting at du skremte livet av kjæresten din ved å sykle ut alt vannet av kroppen uten og fylle på :eek:

Vær mer forsiktig, det er farlig, og unødvendig å skremme han sånn

 

Tror du jeg gjorde det med vilje? Det var ikke akkurat en stor sykkeltur det var snakk om, og jeg har jo ikke vane for å svime av heller. Da jeg nettopp hadde drukket en god del i forkant, trodde jeg ærlig talt ikke så mye over det, da det var snakk om en sykkeltur på kanskje en halvtime-førti minutter, ikke mer ihvertfall. Uansett hadde vi tenkt oss et stopp halvveis, der man blant annet kunne kjøpe drikke.

Lenke til kommentar
Og du klarer å snu det til en positiv ting at du skremte livet av kjæresten din ved å sykle ut alt vannet av kroppen uten og fylle på :eek:

Vær mer forsiktig, det er farlig, og unødvendig å skremme han sånn

Tror du jeg gjorde det med vilje? Det var ikke akkurat en stor sykkeltur det var snakk om, og jeg har jo ikke vane for å svime av heller. Da jeg nettopp hadde drukket en god del i forkant, trodde jeg ærlig talt ikke så mye over det, da det var snakk om en sykkeltur på kanskje en halvtime-førti minutter, ikke mer ihvertfall. Uansett hadde vi tenkt oss et stopp halvveis, der man blant annet kunne kjøpe drikke.

Har ikke sagt det var med vilje, men hørtes merkelig ut å bare falle i bakken med væskemangel uten å merke uvelhet i forkant

Lenke til kommentar
Har ikke sagt det var med vilje, men hørtes merkelig ut å bare falle i bakken med væskemangel uten å merke uvelhet i forkant

 

Vel, jeg bråstoppet pga en stein, og fikk styret i magen. Deretter så sto jeg kanskje en liten stund, men ikke noe mer enn det. Kjæresten kom bort til meg, og i følge ham sa jeg "nå tror jeg besvimer snart", og gikk rett i bakken. Dette husker jeg ingenting av. Uvelhet kjente jeg ikke noe til før dette nei, svimmelhet kan komme ganske plutselig. Har opplevd det før, akkurat det samme, og ikke spør meg hvorfor det er slik. Har uansett vært på sjekk hos legen, og han sa at folk reagerer forskjellig, at det ikke er så unormalt det jeg har opplevd tidligere og nå.

 

Første mitt gravide hode tenker er at Yvonne bør kjøpe seg en pinne og tisse på. :p

Jeg merket det når jeg ble gravid. NULL varsel på forkant, plutselig bare "wow, verden går rundt" dersom jeg fikk i meg lite væske.

 

Av ulike grunner så tror jeg det er svært liten sjanse for det. Dette er uansett noe som har skjedd meg før, så jeg tror nok ikke det er det som er saken. ;)

Lenke til kommentar
Kondolerer, og veit jo hvordan sånt er. Flere fisk i sjøen og blablabla, du kjenner regla :)

 

Jeg tar det ikke så tungt. Det var _ikke_ "meant to be", lite å gjøre med det. :)

 

Nå kan jeg til og med fokusere på et par andre ting i livet mitt som er noe viktigere.

 

EDIT: Så akkurat at jeg manglet et særdeles viktig ord. Bør være lett å se. :p

Endret av Heilage
Lenke til kommentar

Ja, flytt fokus over på siste rest av eksamenene nå, du trenger det. Og så har vi jo to oppdrag i sommer som venter :)

 

Jeg for min del prøver å bevise for meg selv at jeg ikke er en forholdsjunkie. Det er vanskeligere enn jeg hadde trodd.

Lenke til kommentar
eller som meg; hva er det jeg ikke gjorde nå? :whistle:
Eller den, ja. Like kjip den. :p

 

 

Jeg for min del prøver å bevise for meg selv at jeg ikke er en forholdsjunkie. Det er vanskeligere enn jeg hadde trodd.
Skal vi starte en støttegruppe? Møtes tirsdager og torsdager uten damer for å bevise at vi er Frie og Uavhengige Menn som kan klare å ta en øl uten å tenke på damene? Jeg tipper vi når halveis nedi det første glasset før en av oss begynner å plapre usammenhengene om noe søtt dama vår har gjort. :p

 

edit: Liten leif

Endret av Lars
Lenke til kommentar

Nå har jeg vært singel noen uker, og har store planer om å være det ut sommeren. Jeg må da kunne klare å gå et kvart år uten å forelske meg hodestups i noen :p

 

Men ja, en støttegruppe for forholdsjunkier er noe jeg godt kunne vært i =D

 

edit: Preposisjoner er undervurdert

Endret av clvn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...