Korka Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Njaa..Han bor 2 timer unna den byen dama mi bor. Tror jeg skal flytte til Kristiansund, bo alene eller noe. Har kontakta lærern min som snakker med Barnevernet osv. Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Hva betyr det når exen, som var utro mot meg, sender denne sangen og plutselig tar kontakt med meg etter vi var på en båttur med felles venner, etter 4 uker uten kontakt? Sangen: You were my everything [Talking] This goes out to someone that was Once the most important person in my life I didn’t realize it at the time I can’t forgive myself for the way I treated you so I don’t really expect you to either It’s just... I don’t even know Just listen… You’re the one that I want, the one that I need The one that I gotta have just to succeed When I first saw you, I knew it was real I’m sorry about the pain I made you feel That wasn’t me; let me show you the way I looked for the sun, but it’s raining today I remember when I first looked into your eyes It was like God was there, heaven in the skies I wore a disguise 'cause I didn’t want to get hurt But I didn’t know I made everything worse You told me we were crazy in love But you didn’t care when push came to shove If you loved me as much as you said you did Then you wouldn’t have hurt me like I ain’t shit Now you pushed me away like you never even knew me I loved you with my heart, really and truly I need you and I miss you and I want you and I love you ‘cause I wanna hold you, I wanna kiss you You were my everything And I really miss you [2x] Ja, eg vil være ferdig med hun, men helvette som eg savner hun.. Hun snakker blant annet om at hun bare ville legge seg med meg på båten og slappe av i armene mine som før.. Kvinnfolk-.- Edit: sorry for at eg syter så mye her i denne tråden, men er eneste plassen eg kan ta opp ting som dette privat.. Har en kompis eg kan snakke med om disse tingene, men vil ikke plage han for mye heller.. Endret 5. juni 2009 av S0ppel Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Hvis du kan engelsk er det jo ikke tvil om hva hun mener? Hun angrer på hvordan hun behandlet deg, og hun trenger å få deg tilbake, hun savner deg, hun trenger deg . osv Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Uansett, gi faen i hva hun sier. Det skal ikke spille noen rolle til eller fra for din del, du skal ikke tilbake i et forhold med hun. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Uansett, gi faen i hva hun sier. Det skal ikke spille noen rolle til eller fra for din del, du skal ikke tilbake i et forhold med hun. Enig. Nå savner hun deg sikkert og vil bare ha deg tilbake osv. NÅ er du plutselig god nok liksom. Jeg ville gitt faen og prøvd å komme meg videre, er nok ganske vanskelig hvis du fortsatt har følelser (har ikke fulgt så veldig mye med her) men tror det er best. Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Går fint uten hun.. Vært ute på to dater faktisk, med jenter jeg kjente veldig lite fra før.. Merker jeg ikke er heeelt klar for nytt forhold enda, men er jo alltids gøy å flørte og småkose litt Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Kan noen bare gi meg en liten oppdatering på hva som var SOppels greie med ex'n? Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Er så koselig når det tikker inn en melding på telefonen hvor det står "Glad i deg" Er bare herlig å være forelsket Er alltid deilig å være forelska, men ikke like deilig når den du elsker faktisk ikke vil ha NOE med deg å gjøre. Som med meg:P da sliter man litt... Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Helt enig flabba. Den kjipe følelsa håper jeg aldri skjer meg igjen, hadde barre lyst legge seg i ei grotte å døø. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Jeg foretrekker hull personlig. Skal bare ut å grave litt... Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Helt enig flabba. Den kjipe følelsa håper jeg aldri skjer meg igjen, hadde barre lyst legge seg i ei grotte å døø. skjedd meg 2 ganger... så jeg vet visst å velge mine menn:P Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Er visst noe som heter at: "Alle gode ting er tre." Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Er visst noe som heter at: "Alle gode ting er tre." nja.. jeg håper enda på at alle gode ting heter Thomas:P Men det er å gi opp, men er vanskelig =(i alle fall når men virkelig elsker noen. Er 1år siden han slo opp med meg nå... men ENDA elsker jeg han sånn inntennst mye. Er dritt=[ Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Tror strengt tatt du bør forsøke å glemme Thomas, selv om det tydeligvis ikke er så lett. Har selv gått over lang tid og vært forelsket i noen jeg ikke kunne få, og det var særdeles kjipt Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Tror strengt tatt du bør forsøke å glemme Thomas, selv om det tydeligvis ikke er så lett.Har selv gått over lang tid og vært forelsket i noen jeg ikke kunne få, og det var særdeles kjipt iknow... har prøvd nå i et fuckings år. Tilåmed vært sammen med en annen i løpet av året, men neida. det går ikke over... hater det. Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Kan noen bare gi meg en liten oppdatering på hva som var SOppels greie med ex'n? Kort fortalt: Vi hadde vært sammen i noen måneder, hun var min første sex-partner, hun drar på fest, puler exen sin, alt går til helvette etter det.. Dager etter vi slår opp roter hun med en felles venn av oss.. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Eller, glemme ham trenger du jo strengt tatt ikke. Men på en eller annen måte innse at det ikke er vits å gå og tenke på ham lenger. Ikke spør meg hvordan du skal få det til, det må du egentlig finne ut av selv. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Eller, glemme ham trenger du jo strengt tatt ikke. Men på en eller annen måte innse at det ikke er vits å gå og tenke på ham lenger. Ikke spør meg hvordan du skal få det til, det må du egentlig finne ut av selv. haha nei er ikke så lett du. menmen går nok over:P Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Kort fortalt: Vi hadde vært sammen i noen måneder, hun var min første sex-partner, hun drar på fest, puler exen sin, alt går til helvette etter det.. Dager etter vi slår opp roter hun med en felles venn av oss.. Nå husker jeg. Mitt råd er å drite i henne. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Jeg elsker å lukte på halsen til kjæresten min. Han lukter så godt Jeg er så tåpelig forelska at det er pinlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå