Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva betyr det når exen, som var utro mot meg, sender denne sangen og plutselig tar kontakt med meg etter vi var på en båttur med felles venner, etter 4 uker uten kontakt?

 

Sangen: You were my everything

 

[Talking] This goes out to someone that was

Once the most important person in my life

I didn’t realize it at the time

I can’t forgive myself for the way I treated you so

I don’t really expect you to either

It’s just... I don’t even know

Just listen…

 

You’re the one that I want, the one that I need

The one that I gotta have just to succeed

When I first saw you, I knew it was real

I’m sorry about the pain I made you feel

 

That wasn’t me; let me show you the way

I looked for the sun, but it’s raining today

I remember when I first looked into your eyes

It was like God was there, heaven in the skies

 

I wore a disguise 'cause I didn’t want to get hurt

But I didn’t know I made everything worse

You told me we were crazy in love

But you didn’t care when push came to shove

 

If you loved me as much as you said you did

Then you wouldn’t have hurt me like I ain’t shit

Now you pushed me away like you never even knew me

I loved you with my heart, really and truly

 

 

I need you and

I miss you and

I want you and

I love you ‘cause

I wanna hold you,

I wanna kiss you

You were my everything

And I really miss you [2x]

 

 

Ja, eg vil være ferdig med hun, men helvette som eg savner hun.. Hun snakker blant annet om at hun bare ville legge seg med meg på båten og slappe av i armene mine som før.. Kvinnfolk-.-

 

Edit: sorry for at eg syter så mye her i denne tråden, men er eneste plassen eg kan ta opp ting som dette privat.. Har en kompis eg kan snakke med om disse tingene, men vil ikke plage han for mye heller..

Endret av S0ppel
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Uansett, gi faen i hva hun sier. Det skal ikke spille noen rolle til eller fra for din del, du skal ikke tilbake i et forhold med hun.

Enig. Nå savner hun deg sikkert og vil bare ha deg tilbake osv. NÅ er du plutselig god nok liksom. Jeg ville gitt faen og prøvd å komme meg videre, er nok ganske vanskelig hvis du fortsatt har følelser (har ikke fulgt så veldig mye med her) men tror det er best.

Lenke til kommentar
Er så koselig når det tikker inn en melding på telefonen hvor det står "Glad i deg" :love:

 

Er bare herlig å være forelsket :)

Er alltid deilig å være forelska, men ikke like deilig når den du elsker faktisk ikke vil ha NOE med deg å gjøre.

Som med meg:P da sliter man litt...

Lenke til kommentar
Er visst noe som heter at: "Alle gode ting er tre."

nja.. jeg håper enda på at alle gode ting heter Thomas:P Men det er å gi opp, men er vanskelig =(i alle fall når men virkelig elsker noen.

Er 1år siden han slo opp med meg nå... men ENDA elsker jeg han sånn inntennst mye. Er dritt=[

Lenke til kommentar
Tror strengt tatt du bør forsøke å glemme Thomas, selv om det tydeligvis ikke er så lett.

Har selv gått over lang tid og vært forelsket i noen jeg ikke kunne få, og det var særdeles kjipt :(

iknow... har prøvd nå i et fuckings år. Tilåmed vært sammen med en annen i løpet av året, men neida. det går ikke over... hater det.

Lenke til kommentar
Kan noen bare gi meg en liten oppdatering på hva som var SOppels greie med ex'n?

Kort fortalt: Vi hadde vært sammen i noen måneder, hun var min første sex-partner, hun drar på fest, puler exen sin, alt går til helvette etter det.. Dager etter vi slår opp roter hun med en felles venn av oss..

Lenke til kommentar
Eller, glemme ham trenger du jo strengt tatt ikke. Men på en eller annen måte innse at det ikke er vits å gå og tenke på ham lenger. Ikke spør meg hvordan du skal få det til, det må du egentlig finne ut av selv.

haha nei er ikke så lett du. menmen går nok over:P

Lenke til kommentar
Kort fortalt: Vi hadde vært sammen i noen måneder, hun var min første sex-partner, hun drar på fest, puler exen sin, alt går til helvette etter det.. Dager etter vi slår opp roter hun med en felles venn av oss..

Nå husker jeg.

 

Mitt råd er å drite i henne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...