Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg tror hun siktet til den delen der bestevenninnen din kliner med din kjæreste, Yvonne. :p

LOL, jeg mente selvsagt ikke med min kjæreste, men med hennes egen. Aldri i verden om hun eller han for den saks skyld, hadde fått lov til det. :!:

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar
Når en gutt sier "Jeg er betatt av deg", hva mener han egentlig?
"Jeg liker deg men vet ikke hvordan jeg skal få deg, derfor sier jeg det rett ut og håper du smelter og tar alt intiativet"

Går "betatt" kun på utseende (sånn første øyekast) eller er det "småforelska"?
Er litt forskjellig det. Har selv vært betatt både ved første øyekast og i folk jeg har kjent i mange måneder
Lenke til kommentar
For å si det sånn: </3

Hva skal jeg gjøre nå?

Det var du som tok valget, no må du ta konsekvensene.. Så enkelt er det.. Tenk over de negative sidene med exen din, tenk over koffor du slo opp.. Alt ordner seg til slutt

Lenke til kommentar
gah...føler meg ptatetisk nå, men er en jente på bussen jeg tar som er dødspen :(

Setter seg alltid på samme sted - og jeg greier ikke stoppe å se opp bare...hva kan en gjøre da? :p

ta en in-direkte åpning, som f.eks: jeg trenger en kvinnelig mening, skal man bruke tanntråd før eller etter man har pussa seg?

Å huff, gi deg a. For det første er MM så oppbrukt at det er kvalmt, for det andre, hvorfor skulle noen ønske en kvinnelig mening om når man skal bruke tanntråd?

Lenke til kommentar
For å si det sånn: </3

Hva skal jeg gjøre nå?

Det var du som tok valget, no må du ta konsekvensene.. Så enkelt er det.. Tenk over de negative sidene med exen din, tenk over koffor du slo opp.. Alt ordner seg til slutt

Det er det som er problemet. Hun har ingen negative sider.

Hun er drømmejenta mi.

Problemet er at hun slo opp først, også tok jeg henne tilbake, men da hadde jeg sett for meg at jeg ikke hadde følelser, for å beskytte meg selv egentlig, for jeg hadde kjærlighetssorg som faen den dagen. Så da slo jeg opp med henne igjen, og nå har hun da mistet følelsene for meg på 4 dager. Skjønner det ikke..Det som suger mer er at det er et avstandsforhold, hvor hun bor hvor jeg bodde før. Kameratene mine får se henne mer enn jeg har sett henne gjennom hele forholdet vårt..

Seriøst..Jeg takler ikke mer. Har tvangstanker, angst og depresjoner.. faen

Lenke til kommentar
gah...føler meg ptatetisk nå, men er en jente på bussen jeg tar som er dødspen :(

Setter seg alltid på samme sted - og jeg greier ikke stoppe å se opp bare...hva kan en gjøre da? :p

ta en in-direkte åpning, som f.eks: jeg trenger en kvinnelig mening, skal man bruke tanntråd før eller etter man har pussa seg?

That's just so PUA :p

Lenke til kommentar

Når man er ute med venner på et utested og det faktisk er plausibelt at man diskuterer noe? -ok.

Når man er alene på bussen, og ikke diskuterer noe med noen? -Don't think so.

Lenke til kommentar

uff.. er så glad for at jeg slipper all usikkerheten det er rundt slikt.

Dating. Liker han meg? Liker jeg han? Er han kjærestemateriale? Er jeg kjærestemateriale for han? Hva er vi? Kjærester? Pulekompiser?

Aldri igjen sier jeg bare. Han jeg har nå skal jeg klore meg fast i med nebb og klør :evil:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Problemet er at hun slo opp først, også tok jeg henne tilbake, men da hadde jeg sett for meg at jeg ikke hadde følelser, for å beskytte meg selv egentlig, for jeg hadde kjærlighetssorg som faen den dagen. Så da slo jeg opp med henne igjen, og nå har hun da mistet følelsene for meg på 4 dager. Skjønner det ikke..Det som suger mer er at det er et avstandsforhold, hvor hun bor hvor jeg bodde før. Kameratene mine får se henne mer enn jeg har sett henne gjennom hele forholdet vårt..

Når man virkelig er glad i noen, så mister man bare ikke følelsene med en gang. Grunnen til at hun f.eks roter med andre gutter (synes jeg så du skrev om det, men kan hende jeg tar feil) er nok fordi det er hennes måte å prøve å komme over deg på.

Er så koselig når det tikker inn en melding på telefonen hvor det står "Glad i deg" :love:

Er bare herlig å være forelsket :)

Ja, eller "savner deg"/"tenker på deg" og lignende. :love: Er digg med sol, sommer og forelskelse.

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar
Når man virkelig er glad i noen, så mister man bare ikke følelsene med en gang. Grunnen til at hun f.eks roter med andre gutter (synes jeg så du skrev om det, men kan hende jeg tar feil) er nok fordi det er hennes måte å prøve å komme over deg på.

Tror ikke Korka skrev at exen hans rotet med andre,var min ex som rotet rundt.. (kan ta feil!)

Lenke til kommentar

Min ex har ikke rota med noen, men jeg har tvangstanker om det..Helt jævlig.^*

Dama mi sa nettopp noe som dette: "Jeg er redd for at det skal bli som det var. jeg vet jeg har forandret meg, men alle forandrer seg litt. det har du og. Vi begge to et for unge til et avstands forhold! det er alt for komplisert. jeg har bare lyst til å begynne på nytt med deg. begynne på den måten vi egentlig burde. bli skikkelig kjent. ikke får brått."

"jeg elsker deg, og vil begynne HELT på nytt i sommer.. glemme alt det domme som har skjedd og bli kjent på ordentlig. om du vil"

Det skrev hun til meg.

Hun vil altså bli kjent på nytt, møtes IRL osv..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...