NgZ Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 "det å ete laust på kjæresten" Akkurat det er kanskje litt over streken ja. Litt småklining ser jeg ikke helt problemet med, men for mye blir jo plagsomt. Det tror jeg de fleste synes. -Hva synes dere om filmen da? -*slafseslikkeklinekysse* -var ikke så verst den? *klineslurpetungeleke* -Takk for nå da, ha det bra. *klinetafsetungespise* Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Utrolig hvordan man kan gå lenge uten en person, men sekundet man møtes igjen husker man hvorfor man falt for hverandre i utgangspunktet. Helt sant! Utrolig rart, og dumt i grunn.. Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Kline med kjæresten sin er noe man gjør siden man vil, og siden man ikke kan holde fingerene av fatet. Er hvertfall sånn med meg. Trenger ikke ta helt av og sitte i sin egen verden og kline hele kvelden om det er det du mener. Det å kline litt innemellom derimot ser jeg som helt naturlig. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Altså, folk tåler å se ett kjærestepar kose og kysse litt, men ett hvilket som helst kjærestepar bør klare å ta hensyn. Man stiller seg ikke opp og prøver å suge ut tunga på kjæresten mens venninna med kjærlighetsorg står rett ved siden av. Men når venninna ved siden av bare slår følge med dere for å møte sin egen kjæreste, så ser jeg ikke problemet. (Litt nyanser å ta hensyn til her, men satser på alle tar poenget.) Lenke til kommentar
Smacky Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Jeg gleder meg til jeg kommer hjem fra kveldsskolen idag. Samboeren min skal lage bacon, egg og stekte poteter til jeg kommer hjem, også skal vi kose oss masse . Koselig, siden han skal være borte både fredag og lørdag kveld! Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Føler dette blir heilt feil eg. er forresten snart 18 år. Greit nokk at jenta mi ligger i fanget mitt eller inntil meg når vi ser film eller noko med venner, men det å ete laust på kjæresten føler eg er heilt respektlaust. Både eg og jenta i forholdet meinar dette. Jeg er heller ikke fan av folk som sitter og kliner rett opp i fjeset mitt, men jeg har ingenting i mot folk som kysser litt. Det spørs også på omstendighetene. Synes ikke det er så festlig når folk på t-banen sitter og kliner omtrent oppi fjeset mitt når det er smekkfullt og rushtid (det har faktisk skjedd, og jeg hadde ikke mulighet til å komme meg unna eller trekke meg lenger tilbake, da det var stappfullt av folk). En helt annen ting derimot er hvis bestevenninna mi sitter like i nærheten og kliner med kjæresten min, og jeg sitter med min kjæreste ikke så langt unna. Alt med måte. Endret 4. juni 2009 av yvonne2 Lenke til kommentar
Gjest Guest_jente_* Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Når en gutt sier "Jeg er betatt av deg", hva mener han egentlig? Går "betatt" kun på utseende (sånn første øyekast) eller er det "småforelska"? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Jeg ville antatt at det betydde "småforelska". Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Som regel så betyr det at han prøver å playe deg Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Ville tolket som i betydningen "litt forelska". Lenke til kommentar
Gjest Guest_Jente_* Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Som regel så betyr det at han prøver å playe deg Hvorfor det? Forklar, vil høre Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Gammel er du, og hvor gammel er han? Lenke til kommentar
Gjest Guest_Jente_* Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Gammel er du, og hvor gammel er han? 18, han er et år eldre Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Når en gutt sier "Jeg er betatt av deg", hva mener han egentlig? Går "betatt" kun på utseende (sånn første øyekast) eller er det "småforelska"? Man kan være "betatt" av en person på forskjellige måter, noen ganger kun på utseende, andre ganger (og oftest) er det pga utstråling og energi samt personlighet. Da jeg for tiden er betatt, kan jeg forsøke å forklare hva det er for noe. Skal sies at jeg har vært betatt av henne lenge og det startet før jeg ble noe særlig kjent med henne, da hun har en helt fantastisk utstråling og energi (noe jeg synes er veldig viktig) og er fantastisk søt.. Ja, her hagler det med superlativene, men nå er jeg nok mer over i stadiet småforelsket samtidig som jeg holder litt tilbake pga det kan bli vanskelig å få til noe forhold. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 "Betatt av deg", betyr for meg at det er følelser på vei. At det er stor mulighet for at det kommer til å bli noe mer. Det høres litt mer uskyldig ut enn "liker", men for meg betyr det akkurat det samme. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Jeg ser ikke problemet. Kanskje en fordel å holde hendene på utsiden av klærne, men litt klining tåler folk. Enig med den. Trenger ikke sitte og kline hele tiden, men må gå an å kysse/kline et par ganger foran folk uten at de klikker. Altså, folk tåler å se ett kjærestepar kose og kysse litt, men ett hvilket som helst kjærestepar bør klare å ta hensyn. Man stiller seg ikke opp og prøver å suge ut tunga på kjæresten mens venninna med kjærlighetsorg står rett ved siden av. Men når venninna ved siden av bare slår følge med dere for å møte sin egen kjæreste, så ser jeg ikke problemet. (Litt nyanser å ta hensyn til her, men satser på alle tar poenget.) Godt sagt. Når en gutt sier "Jeg er betatt av deg", hva mener han egentlig? Går "betatt" kun på utseende (sånn første øyekast) eller er det "småforelska"? Ville tolket som i betydningen "litt forelska". Enig med Yvonne. Ikke akkurat stormforelska, men mer enn litt interessert. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 En helt annen ting derimot er hvis bestevenninna mi sitter like i nærheten og kliner med kjæresten min (...) Å herregud, det er iallefall ikke aktuellt her i gården For 2 år siden var vi i Tyrkia sammen for første gang. Fra flyplassen måtte vi ta buss i et par timer, og det var midt på natten. Foran oss satt et kjærestepar og råklina Dummeste jeg ser. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 En helt annen ting derimot er hvis bestevenninna mi sitter like i nærheten og kliner med kjæresten min (...) Å herregud, det er iallefall ikke aktuellt her i gården For 2 år siden var vi i Tyrkia sammen for første gang. Fra flyplassen måtte vi ta buss i et par timer, og det var midt på natten. Foran oss satt et kjærestepar og råklina Dummeste jeg ser. Nå er er ikke det akkurat aktuelt her heller, da verken bestevenninna mi eller jeg har for vane å gjøre slik, var vel mest satt på spissen. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Jeg tror hun siktet til den delen der bestevenninnen din kliner med din kjæreste, Yvonne. Lenke til kommentar
toth Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 "Betatt av deg", betyr for meg at det er følelser på vei. At det er stor mulighet for at det kommer til å bli noe mer.Det høres litt mer uskyldig ut enn "liker", men for meg betyr det akkurat det samme. Jeg syns betatt kommer etter liker. liker>betatt>forelska>evt. elsker. Betatt betyr for meg at dersom ikke noe uforutsett skjer, og alt fortsetter i den retningen det foreløpig er, da går det over i forelskelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå