Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Tror nok det ja. Men det bare suger så jævlig at her sitter jeg alene hele tiden (har ikke vært ute med noen på lenge..2 uker elns) også driver hun å drar ut med kompisene mine hele tiden. Vi bor jo unna hverandre da men.

 

Ordner seg sikkert i sommer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har det kjipt for tiden.. Har alltid før vært blant de som får seg lett damer, og har ikke behøvd å stresse med dette.. No er jeg blitt forelsket i en søt jente som er 1 år yngre enn meg.. Når jeg begynte å flørte med hun virket hun veldig interesert.. No, noen uker etterpå, er det så vidt hun gidder å svare meg når jeg tar kontakt -.- Skjønner ikke hva jeg gjør feil, aldri vært borti noe sånt før.. Er dette vanlig at gutter i tenårene som har hatt det veldig lett før plutselig får seg mer problemer ang. jenter? Tærer på selvtiliten dette -.-

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Er vel ikke alle jenter som er like lette å få på kroken. "Fiskingen" er jo halve morroa. ;) Men ting er ikke alltid så lett som man tror.

Lenke til kommentar
Det går seg nok til med tida.

Hva når det ikke gjør det? :ermm:

Det gjør det. Det spørs bare på hvor mye tid som trengs

 

Utrolig hvordan man kan gå lenge uten en person, men sekundet man møtes igjen husker man hvorfor man falt for hverandre i utgangspunktet.

Du taler sanne ord.

 

Eller, man vet ikke hva man har før man har mistet det.

 

Den der preger meg sterkt atm.

Selvsagt angrer du. Men prøv å husk hvorfor det ble som det ble.

Lenke til kommentar
Utrolig hvordan man kan gå lenge uten en person, men sekundet man møtes igjen husker man hvorfor man falt for hverandre i utgangspunktet.

 

Tja, det kan også være helt motsatt. Men kanskje det er hvis man går enda lengre uten kontakt? Ser igjen vedkommende og så er det som om man aldri har kjent hverandre i det heletatt :!:

Lenke til kommentar

Korleis er deres syn på det å kline framfor sine venner? Eg gjer det ikkje me tausa mi, men har nokon som gjer det kvar dag framfor si klasse og når han og hun er på besøk. Er dette normalt? det å sitte å ete på kvarandre når man er på besøk med folk?

Lenke til kommentar
Har det kjipt for tiden.. Har alltid før vært blant de som får seg lett damer, og har ikke behøvd å stresse med dette.. No er jeg blitt forelsket i en søt jente som er 1 år yngre enn meg.. Når jeg begynte å flørte med hun virket hun veldig interesert.. No, noen uker etterpå, er det så vidt hun gidder å svare meg når jeg tar kontakt -.- Skjønner ikke hva jeg gjør feil, aldri vært borti noe sånt før.. Er dette vanlig at gutter i tenårene som har hatt det veldig lett før plutselig får seg mer problemer ang. jenter? Tærer på selvtiliten dette -.-

Du kan ikke få alle. Kanskje du bare ikke er hennes type. Og dessuten, jenter som går i 9ende klasse(?) skifter vel mening like mange ganger som de skifter sokker.

Lenke til kommentar

Føler dette blir heilt feil eg. er forresten snart 18 år. Greit nokk at jenta mi ligger i fanget mitt eller inntil meg når vi ser film eller noko med venner, men det å ete laust på kjæresten føler eg er heilt respektlaust. Både eg og jenta i forholdet meinar dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...