Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg elsker å være fyllesyk sammen med kjæresten min :p

Vi orker ikke å røre oss en meter, og jeg ligger som et slakt på fanget hans :love:

 

Oh, kjenner følelsen, herlig ja. Selv ligger jeg også rett ut som et slakt, ble visst litt solbrent etter alle timene i sola. Herlig var det, men jeg koker. Godt kjæresten min er til å gi meg kalde kluter (note to self: ikke glemme allergipillene for solallergi, og ikke glemme solkrem). :!:

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar
er du solbrendt bør du ta på Yoghurt, la det være på i cirka 20 minutter og skylde det av. etter det er du klar for å gå ut i solen igjen. bare husk å bruke Yoghurt naturell. ;)

 

Jepp, takk for tipset, har hørt det før, men godt å bli minnet på det. ;) Dumt at butikkene er stengt, har dessverre ikke Yoghurt naturell for hånden. Skuff.

Lenke til kommentar

Har et lite spørsmål. Eller er vel noe jeg lurer på. Har nå funnet meg en ny dame og tiden vi tilbringer sammen er helt utrolig deilig. Hun er det beste jeg har rotet meg bort i. Alikevell "tar" jeg meg selv ganske ofte i å tenke på når det hele kommer til å ta slutt. Det er på en måte en angstfølelse, der jeg tenker på hva jeg kommer til å gjøre når det blir slutt, hva hun kommer til å gjøre, hvorfor det blir slutt. Jeg sitter her på en måte å vet at dette kommer til å ta slutt, selv om det er det siste jeg vil.

Hvorfor? Når jeg sitter å tenker sånn som dette så parerer jeg ofte med tanken " Det kan ikke bli slutt, hva kan jeg gjøre for å beholde henne". Noe som igjen fører til at jeg synes det til tider det er et konstant slit å ha kjæreste, hvor jeg hele tiden prøve å kjempe for oppmerksomheten og underholde henne slik at hun ikke går lei (satt på spissen). Når sant skal sies, så er det ikke så alt for lenge siden det ble slutt med eksen. Hva er det med meg, er jeg ikke klar for noe nytt?

Lenke til kommentar

En tankegang som trøstet meg var noe ala det at joda, det kan bli slutt en dag. Men da kommer det til å være en grunn, og det kommer ikke lenger til å være ett forhold jeg vil være i. Så jeg skal bare nyte det så lenge det varer. (Og jo mer jeg nøt det, jo lengre ser det ut til at det kommer til å vare.)

Lenke til kommentar

Uff, langhelg, solskinn og 20 grader i skyggen... Har tenkt mye på eksen denne helgen, har blitt en del innesitting og titting ut vinduet også, på finværet, med laptopen i fanget og TVen på lydløst i bakgrunnen. Blir liksom et tiltak å dra ut for å sole seg alene. Å dra på hytten alene blir både litt kjedelig og stusselig. Sitting på terrassen og se på trærne i vinden ender bare med at jeg sovner i stolen, selv om det vel ville vært bedre enn å sovne i sofaen med en varm laptop i fanget. Jeg savner i bunn og grunn å dele slike dager som dette med noen. De fleste vennene mine har fått familie nå, så det blir litt begrenset hva jeg kan gjøre sammen med dem, spesielt på dager som dette. Vil ikke være innpåsliten heller. Tross en del venner i livet mitt, så føler jeg meg litt ensom. Det er vel en del av det å bli voksen, tenker jeg. Heldigvis bare 1. juni, håper det blir en fin og morsom sommer.

 

 

Bare et lite hjertesukk fra meg :p

Lenke til kommentar
Uff, langhelg, solskinn og 20 grader i skyggen... Har tenkt mye på eksen denne helgen, har blitt en del innesitting og titting ut vinduet også, på finværet, med laptopen i fanget og TVen på lydløst i bakgrunnen. Blir liksom et tiltak å dra ut for å sole seg alene. Å dra på hytten alene blir både litt kjedelig og stusselig. Sitting på terrassen og se på trærne i vinden ender bare med at jeg sovner i stolen, selv om det vel ville vært bedre enn å sovne i sofaen med en varm laptop i fanget. Jeg savner i bunn og grunn å dele slike dager som dette med noen. De fleste vennene mine har fått familie nå, så det blir litt begrenset hva jeg kan gjøre sammen med dem, spesielt på dager som dette. Vil ikke være innpåsliten heller. Tross en del venner i livet mitt, så føler jeg meg litt ensom. Det er vel en del av det å bli voksen, tenker jeg. Heldigvis bare 1. juni, håper det blir en fin og morsom sommer.

 

 

Bare et lite hjertesukk fra meg :p

Hvis du er int. i hunder som anbefales det på det varmestes. :)

Lenke til kommentar
Huff, det er litt irriterende om en jente er interessert i deg og du ikke i henne. Hun kan jo selvfølgelig ikke noe for det, men det blir liksom bare feil for meg.

Jeg er som regel på den andre sia so i wouldnt know :p Iallefall som jeg vet om :hmm:

Ja, alle er vel det en gang iblant. Men det blir liksom litt teit hvis hun/han hele tiden prøver å komme nærmere deg eller bruke hver sjangse på å snakke til deg privat. Det blir liksom "åneei, hvordan slipper jeg unna det her?". Er jo ikke så farlig da, bare kos. :p

Lenke til kommentar

Koffor klarer eg alltid å surre meg opp i problemer? For 1-2 måneder siden ble det slutt med exen. Etter det begynte hennes bestevennine å flørte ganske heftig med meg, og eg ble lett med. Vi gjorde dette en god stund, men exen min ble rimelig sur på begge og vi trappet litt ned. Jeg er veldig interesert i denne jenten, begynte faktisk no å lure på om eg kan betegnes som forelsket i denne jenten mens eg skriver dette. Men nvm, noen uker etter begynte en veldig god vennine av jente nr.2 å flørte med meg, og vi fant på ting sammen. No virker jente nr. 2 litt sur på meg. Dette er jævlig lite gøy, fordi eg absolutt har følelser for hun. Hun siste jenten eg begynte å flørte med har tydelig sagt at hun vil noe mer med meg. Vanskelig situasjon, vet egentlig ikke helt ka eg skal gjøre. Begge er nydelig, og eg tror egentlig ikke eg e klar for ett nytt forhold..

 

Dumme meg som må flørte alle-.-

 

Sikkert veldig rotete innlegg, pleier å bli det uttpå kvelden

Lenke til kommentar

Uansett hva som skjer, så blir det nok sikkert ikke ditt siste forhold, så har vel ikke så fryktelig mye å si. Velg den du liker best, vet du ikke hvem det er, ikke velg før du vet hvem. Er ikke enkelt å være teen, bortsett fra at jentene er så sykt lite kritiske :D Fin tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...