Turtlis Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Er det ett ord for kjæreste jeg ikke liker er det "typen min". Syns det høres så utrolig korny ut. Vet ikke helt hvorfor men jeg grøsser når jeg hører det.. Ordet kjæreste er godt nok for meg Hehe, som om jeg skulle ha sagt det selv Jeg bruker det ordet kun på nett, aldri ellers. Lenke til kommentar
Gjest Guest_jaja_* Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Jeg skriver dette her rett ut, jeg har blitt forelsket i pulevennen min ... Dør av sjalusi når hu flørter med andre gutter og har lyst til å ha hu for meg selv ... Tips? jeg er glad i hu og vil ikke miste hu som venn heller, så jeg er ikke så keen på å starte en krangel. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Prate med henne, og høre om hun er hypp på å ta det litt videre? Hvis det er åpenbart at hun ikke vil det, så kan det være greit å gjøre litt mer ut av 'aktene' (tenker i retning litt forsiktig romantikk)... Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Sats på a da vel, det er jo ikke verre enn at hun skuffer deg Neida, kjenner ikke noen av dere, så kan være vanskelig å si siden dette er så forskjellig fra person til person. Lenke til kommentar
Gjest Guest_jaja_* Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Vi har pratet så vidt sammen om dette her, om muligens at kanskje kan bli noe mere, men hu ville ikke noe før om et år eller 2. Jeg takler ikke dette her lengere, og det er vell omtrent bare romantikk i det, noen ganger vi bare ligger å kliner sammen også ... Hu har hatt føleser for meg før sier hun, men jeg har ikke peiling på hvordan det er nå. Når jeg tenker meg om så høres det nesten ut som at vi er sammen, vi kliner sammen og sånt, men foran andre folk så er vi bare "venner" igjen. Jeg er klar over at dette er teit, minner meg mere om et hemmeligforhold enn pulevenner : / Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Snakk med henne, det er vel det eneste som nytter. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Jeg er ekstremt dårlig på klissete ting. Husker en da eksen kalte meg pus."Pus? Pus?! Hva i helv skal jeg kalle deg da? Høne?". Hun sparket meg rett ut av sengen den kvelden "Pus" er ille. Jeg veit ikke hva jeg skal svare jeg, da. Er det ett ord for kjæreste jeg ikke liker er det "typen min". Syns det høres så utrolig korny ut. Vet ikke helt hvorfor men jeg grøsser når jeg hører det.. Ordet kjæreste er godt nok for meg Da er vi to Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Enig, ville aldri kalt kjæresten min "pus" blant folk. Riktignok hender det han kaller meg "pusen min", men som oftest går det i egne kallenavn vi har funnet på til hverandre (dvs. ikke sånne klissete greier a la pus). Personlig foretrekker jeg å kalle ham ved hans fornavn ute blant folk, kallenavn og slik føler jeg egentlig er en privatsak mellom oss to, og har ikke veldig stort behov for å eksponere det til alle og enhver. Hender dog jeg sier "kjæresten min", eller noen ganger også "forloveden min" til andre når jeg nevner ham for andre, men som oftest bare da. Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Vi har pratet så vidt sammen om dette her, om muligens at kanskje kan bli noe mere, men hu ville ikke noe før om et år eller 2. Jeg takler ikke dette her lengere, og det er vell omtrent bare romantikk i det, noen ganger vi bare ligger å kliner sammen også ... Hu har hatt føleser for meg før sier hun, men jeg har ikke peiling på hvordan det er nå. Når jeg tenker meg om så høres det nesten ut som at vi er sammen, vi kliner sammen og sånt, men foran andre folk så er vi bare "venner" igjen. Jeg er klar over at dette er teit, minner meg mere om et hemmeligforhold enn pulevenner : / Hmm, her er det vel bare å sette hardt mot hardt å gjøre henne sjalu som vil fungere. Kan aldri se for meg at hun vil gå inn i ett forhold med en som bukker under. Survival of the fittest osv. Poenget er at du må vise at du er en storfangst som hun holder på å gå glipp av. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Bare så dere anti-klissere er advart: Det er smittsomt. Jeg er klissete. Jeg kaller nesten aldri Espen for Espen, han heter Pus, eller til nød Vennen. Han var ikke sånn i begynnelsen, nå er han det. *evil grinn* Sånn har jeg det med Lars og. Blir nesten rart å kalle han Lars, er så vandt med pus. Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 (endret) I mine øyne, eventuelt ører, er pus noe av det mest motbydelige man kan kalle kjæresten sin. Jeg vil nødig fornærme noen, men hver gang jeg hører noen kalle kjæresten sin for pus knyter det seg i nedre mageregion. Hvorfor ikke finne på noe litt mer originalt? Endret 31. mai 2009 av Uin Viel Lenke til kommentar
Korka Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Da var det slutt mellom meg og dama. Var nok egentlig ganske greit. Ingen av oss hadde følelser for hverandre lengre, så nå er vi bestevenner Kommer til å gå bra i og med at det var et avstandsforhold. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Så nå skal du hoppe på venninna? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Var det ikke du som ble keen på venninna til dama/eksdama da dere gjorde det slutt i en bitteliten periode før det ble endelig slutt nå? Mulig jeg blander. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Nei. Det er ei anna jente jeg har følelser for, og hu har følelser for meg. Men de er ikke venninner, de kjenner ikke hverandre Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Første sommer med kjæreste. Må si det er herlig. Har tilbrakt hele dagen hånd i hånd og bare kost oss i sommervarmen. Skal straks ned på stranda nå, skal bli deilig å legge seg ned i gresset og slappe av. Lenke til kommentar
Bolivar Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Første sommer med kjæreste. Må si det er herlig. Har tilbrakt hele dagen hånd i hånd og bare kost oss i sommervarmen. Skal straks ned på stranda nå, skal bli deilig å legge seg ned i gresset og slappe av. Eg sjønner kva du meiner Utrolig deilig! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Første sommer med kjæreste. Må si det er herlig. Har tilbrakt hele dagen hånd i hånd og bare kost oss i sommervarmen. Skal straks ned på stranda nå, skal bli deilig å legge seg ned i gresset og slappe av. Samme her, nesten. I dag har vi tatt med oss hver sitt kamera og gått på tur i skauen sammen. Var utrolig koselig, gøy med kjæreste som deler samme interesser. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Ny langhelg sammen med nydelig jente. (Ja, den samme som sist) Er så utrolig herlig å være hodestups forelsket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå