Arinomi Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Noen av oss gutta prøver å ikke være så innstilt på sex og forhold. Dermed blir vi gjerne litt tilbakeholden, tar det helt kult og venter på at jenta skal godta. Jeg tror ikke han ville hatt stort imot initiativ fra deg, Skilpadde. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 er det unaturlig å være forelska i to stk samtidig? vil ha den ene men jeg liker den andre.. kinda ... :/ Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 18. september 2007 Forfatter Del Skrevet 18. september 2007 er det unaturlig å være forelska i to stk samtidig? vil ha den ene men jeg liker den andre.. kinda ... :/ kanskje du "bare" er betatt av dem og ikke forelsket. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 er det unaturlig å være forelska i to stk samtidig? vil ha den ene men jeg liker den andre.. kinda ... :/ kanskje du "bare" er betatt av dem og ikke forelsket. 9520124[/snapback] hmm, vanskelig å si ^^, ... Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Hva er egentlig forskjellen på forelska og betatt? Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Hva er egentlig forskjellen på forelska og betatt? 9521354[/snapback] Når du kjenner kribling i magen og tenker "hva faen er det som skjer?" er du forelska. Hvis du er betatt er det noen du kunne tenke deg å bli sammen med. Sånn tenker ihvertfall jeg om saken, men det er vel egentlig et definisjonsspørsmål. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Hva er egentlig forskjellen på forelska og betatt? 9521354[/snapback] Det er vel mer eller mindre det samme. Men, når jeg sier betatt tenker jeg på en måte, hakket under forelsket. Når man er betatt kjenner man ikke personen godt, men man liker utseende, eller de få tingene man vet ved den. Forelsket er når man kjenner personen og har følelser for vedkommende. Hvertfall sånn jeg ser på det. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 tror jeg er både forelska og betatt Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Tror jeg støtter Demille på den definisjonen! Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Det er vel mer eller mindre det samme. Men, når jeg sier betatt tenker jeg på en måte, hakket under forelsket. Når man er betatt kjenner man ikke personen godt, men man liker utseende, eller de få tingene man vet ved den. Forelsket er når man kjenner personen og har følelser for vedkommende. Hvertfall sånn jeg ser på det. 9521609[/snapback] Jeg har følelser for personen, jeg kjenner det krible i magen, og jeg synes jeg er heldig som har muligens funnet dama i mlivet som både har det i pose og sekk. Dog, har aldri møtt dama, og egentlig ikke kjent henne så lenge(mindre enn 4 uker). ..og om jeg kjenner henne godt? vel, du kan si det sånn at hun har åpnet seg veldig om enkelte ting bare få av hennes venner kjenner til. Betatt eller forelsket? Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Forelsket? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Jeg vil nok si forelsket i det tilfellet Ozelot. Skal du dra deg bortover og finne ut om det funker like bra "i virkeligheten" snart? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Jeg vil nok si forelsket i det tilfellet Ozelot. Skal du dra deg bortover og finne ut om det funker like bra "i virkeligheten" snart? 9522788[/snapback] hehe...stikker til helga Bikker såvidt 1500 på kostnader FØR jeg har møtt henne.... (diesel, overnatting + en liten gave tror jeg) Og jeg som rykte å være gjerrig... edit: endret ord Endret 18. september 2007 av Ozelot Lenke til kommentar
Bettibell Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Ingen er vel griske når det gjelder jenter? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Ingen er vel griske når det gjelder jenter? 9522932[/snapback] Gjerrig er vel rette ordet. Lenke til kommentar
Bettibell Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Ingen er vel griske når det gjelder jenter? 9522932[/snapback] Gjerrig er vel rette ordet. 9522938[/snapback] Skrev du grisk først? Eller så jeg feil? Mente gjerrig jeg Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Skrev grisk ja, endret det rett etter at du skrev et svar til meg. Om det så blir bare dette ene møtet, så får det heller være... Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Jeg har følelser for personen, jeg kjenner det krible i magen, og jeg synes jeg er heldig som har muligens funnet dama i mlivet som både har det i pose og sekk. Dog, har aldri møtt dama, og egentlig ikke kjent henne så lenge(mindre enn 4 uker). ..og om jeg kjenner henne godt? vel, du kan si det sånn at hun har åpnet seg veldig om enkelte ting bare få av hennes venner kjenner til. Betatt eller forelsket? 9522123[/snapback] Forelsket, du har jo hatt kontakt med henne, du kjenner henne litt hvertfall. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 9522916[/snapback] Misunner deg bra mye.. Men gave første treff, er ikke det litt voldsomt? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) 9522916[/snapback] Misunner deg bra mye.. Men gave første treff, er ikke det litt voldsomt? 9523895[/snapback] Vel...er det det? Hva sier kvinner på forumet om dette? Jeg spurte en vennine og hun sa: "Jeg ville ikke tenkt sånn, men det er meg" Jeg tenkte jeg skulle ta med boken, for hun sa hun ønsket å kjøpe\lese den. Hun viste meg litt info om boken og jeg satte i gang letingen etter boken. Etter 3 bokbutikker og et lokalt bibliotek, så fant jeg endelig navnet på boken og har reservert den til i morgen så jeg har litt tid. Eventuelt, så kan jeg vel kjøpe boken, ta den med over, og spørre "for morro skyld" om det ville blitt overkill om jeg tok med en liten gave til henne. Sier hun nei, tar jeg boken frem, sier hun ja, kan jeg være enig med henne og bytte den i penger eller noe slikt. edit: dog, jeg vil ikke lage et intrykk av at jeg vil kjøpe henne..men hadde vørt litt koselig hvis jeg fant boken hun ikke klarte å finne bare ved å bruke litt info om boken Endret 18. september 2007 av Ozelot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå