Demantios Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 skal ha forumbaby v2.0 Hvem er forumbaby v1.0? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 29. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2009 skal ha forumbaby v2.0 Hvem er forumbaby v1.0? puddingen til Darkness|. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 puddingen til Darkness|. Ahh, det var det ja Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Jeg hadde ikke engang fått med meg at Espen og Nora hadde vært sammen, og skjønte ikke hvordan folk klarte å blande deg og henne... Samme her. Trodde det hadde vært et nickbytte eller noe. Vi er kanskje for lite på forumet? Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) Jeg har ei venninne, på snart 24. Hun fikk seg type for noen få måneder siden. Hun driver hele tiden å skriver til han på facebook, særlig når han jobber borte. "savner deg vennen..." "elsker deg" "du er verdens beste" osvosv Er ikke det litt vel klissete, og pinlig? Jeg spurte samboeren min hva han hadde gjort om jeg hadde skrevet sånn. Han svarte med at han hadde blokkert meg Endret 29. mai 2009 av Turtlis Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) Jeg har ei venninne, på snart 24. Hun fikk seg type for noen få måneder siden.Hun driver hele tiden å skriver til han på facebook, særlig når han jobber borte. "savner deg vennen..." "elsker deg" "du er verdens beste" osvosv Er ikke det litt vel klissete, og pinlig? Jeg spurte samboeren min hva han hadde gjort om jeg hadde skrevet sånn. Han svarte med at han hadde blokkert meg Høres ut som søskenbarnet mitt på 30. Skriver ting som "elsker <navn>" "savner <navn>" "skal bli godt å se <navn> igjen" hver jævla dag I tillegg skriver han med fjortisspråk "jg lskr g svnr" Grow up lizzom Endret 29. mai 2009 av Demantios Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Jeg trodde sånt døde når man forlot ungdomsskolen jeg? Jeg tar ofte feil om dagen, ser det ut til... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) Ikke for de som ikke opplevde det når de gikk på ungdomsskolen. Endret 29. mai 2009 av Blåbær Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Jeg har ei venninne, på snart 24. Hun fikk seg type for noen få måneder siden.Hun driver hele tiden å skriver til han på facebook, særlig når han jobber borte. "savner deg vennen..." "elsker deg" "du er verdens beste" osvosv Er ikke det litt vel klissete, og pinlig? Jeg spurte samboeren min hva han hadde gjort om jeg hadde skrevet sånn. Han svarte med at han hadde blokkert meg Man kan jo begynne å lure på om de ikke har mobiltelefon :!: Enten det, eller så er det EKSTREMT viktig for henne at alle ser at de er sammen og har det bra osv.osv Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Jeg trodde sånt døde når man forlot ungdomsskolen jeg? Jeg tar ofte feil om dagen, ser det ut til... "Fjortis" er en tilstand, ikke en alder. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Jeg har ei venninne, på snart 24. Hun fikk seg type for noen få måneder siden.Hun driver hele tiden å skriver til han på facebook, særlig når han jobber borte. "savner deg vennen..." "elsker deg" "du er verdens beste" osvosv Er ikke det litt vel klissete, og pinlig? Jeg spurte samboeren min hva han hadde gjort om jeg hadde skrevet sånn. Han svarte med at han hadde blokkert meg Gud, jeg har ei sånn på FB jeg og. Det er plaaaagsomt" Fra en wallpost (fra bloggen): "..til at jeg elsker kjæresten min:- Han er verdens snilleste- Han er tålmodig med meg- Han er ærlig- Han er min bestevenn- Han er superdeilig- Han tar kjempegodt vare på meg- Han blir ikke sint når jeg ..." statuser: "elsker kjæresten min ♥ " "Dedikert til kjæresten min - han jeg ikke kan forestille meg et liv uten ♥ " "storrengjøring mens kjæresten er borte ♥ BA" "Kjærsten min: fordi jeg ikke kan leve uten ham" - fra en sånn, velg fem for å redde verden-greie. Ekte eksempler, btw. Så nå håper jeg bare hun ikke er på forumet. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Jeg er ekstremt dårlig på klissete ting. Husker en da eksen kalte meg pus. "Pus? Pus?! Hva i helv skal jeg kalle deg da? Høne?". Hun sparket meg rett ut av sengen den kvelden Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Tja, jeg kan godt finne på å skrive "elsker kjæresten sin" på facebook, men enig i at det kan bli litt vel mye å gjøre det hele tida (kan gjøre det litt innimellom). Anyway, har noen på facebook som hele tida publiserer noe med babyen sin "xxxx er verdens nydeligste baby", "xxxx vokser så fort", "xxxx har fått en tann". Yay liksom, har hørt det 30 ganger før. Alt med måte sier nå jeg. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Bare så dere anti-klissere er advart: Det er smittsomt. Jeg er klissete. Jeg kaller nesten aldri Espen for Espen, han heter Pus, eller til nød Vennen. Han var ikke sånn i begynnelsen, nå er han det. *evil grinn* Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 heller ".......babyen min" om barnet sitt enn "ELSKER min kjære xxxxx over alt i verden" om igjen og om igjen Jeg er lite klissete av meg. Typen min er som regel "typen min" når jeg snakker om han til folk som ikke kjenner han. Når jeg snakker med han kaller jeg han med navnet han fikk da han ble døpt Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Er det ett ord for kjæreste jeg ikke liker er det "typen min". Syns det høres så utrolig korny ut. Vet ikke helt hvorfor men jeg grøsser når jeg hører det.. Ordet kjæreste er godt nok for meg Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 jeg synes kjæreste høres så pinglete/pusete/jålete ut - så jeg sier det aldri Samme med pusen min. Forbinder pus med jente og typen min hadde neppe satt pris på å bli kallt det Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Hadde en kunde her en dag som skulle bestille noe. Jente i 20 årene. Når hun skulle finne ut hva kjæresten ville ha, som selvfølgelig var på andre siden av rommet skulle ha, så ropte hun noe slikt: "PUUUSSS, hva skal du ha? PUS? PUS? Hører du hva jeg sier PUUUS? " Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Å, det er så forbanna irriterendes grøss.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå