Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Gjest Guest_sliten_*

Er det ille å ha tenkt på ei _HVER_ eneste dag i et år når du kun har prata med henne en gang? Vi gikk på samme u.skole da, men husker ikke henne noe særlig derifra. Det er sommer nå, og hun er tilbake i byen og dagene går ikke til noe særlig annet en dagdrømming...

 

Jeg klarer ikke å glemme henne. Til å bli gaal av...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_sliten_*

Hadde jeg sett henne på gata, så ja. Har henne på face, men er så idiotisk der...

 

Livet mitt føles som lionels richies "hello"

Lenke til kommentar

Skriv nå bare på veggen hennes da. Du får hvertfall ikke noe ut av å stirre i veggen hele dagen... Hvem vet, kanskje hun liker deg ;) Har du msn'en hennes å? super måte å oppnå kontakt på det å :)

 

Edit: Så dere dobbeltbetydningen i andre setning? :tease: Så den først nå :laugh:

Endret av Hans-o
Lenke til kommentar
Gjest Guest_sliten_*

Veggen er bare å glemme, men, kanskje. vi får se. Du har rett, jeg kan ikke vente til jeg møter henne tilfeldig på gata om 5 år og begge har barn og er gift...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Lars: Det er veldig praktisk at dere føler dere flinke og føler for å slå dere på brystet, blir så mye enklere å få dere til å gjøre slikt da. :p Slik som med sikringen vi har ett problem med (vi glemmer alltid at vi ikke må ha på så og så mye på en gang), jeg har ikke skiftet den en eneste gang. Jeg kunne sikkert klart det, sånn, med tid og stunder, men hvorfor skal jeg det, når han får være helt? ^^

QFT!

Lenke til kommentar
Takket være kjæresten kom jeg meg på nett. :love: Godt å ha en som kan ganske mye om nettverk og slikt.
Det var jo bare snakk om en enkel skifte av mac-addresse. Mistenkte at du var blitt ekskludert.

 

Men må innrømme at jeg følte meg litt "helt" der jeg satt og fikset det på 1-2-3. Det er så greit når dere jenter trenger hjelp til slike ting. Da kan i få lov til å komme inn og føle oss flinke og slå oss på brystet.

 

Off-T:

Come again? MAC'en er da ikke justerbar?

Lenke til kommentar

Har hatt en utrolig flott morgen. Etter at min kjære og jeg har snudd døgnet i det siste, har vi endelig kommet tilbake til normalen. Eller det vil si, vi sto opp i 5-6 tida i dag helt utsulta, pakket med oss en engangsgrill, noen grillpølser, pølsebrød og ketsjup, og gikk rett og slett og grillet på et av de mange svalbergene her nede. Herlig frokost, og veldig romantisk også. :)

 

Og ikke nok med det, midt under grillkosen poppet det opp en jævel av en u-båt rett der vi satt, aldri sett en u-båt før noen av oss, så vi skvatt skikkelig. Fikk oss en god latter da. :!:

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar
Grillpølse til frokost :!: Feirer dere noe spesielt? :)

 

Nope, ingen feiring, bare at vi var utsulta etter å ha sovnet tidlig (femtida på dagen, og sov til femtida om morgenen), og hadde ikke spist på nesten et døgn. Skulle egentlig grille på kvelden i går, men vi sovna jo i fra det. Vi tok like greit å grilla tidlig i morges. Var riktig så koselig og romantisk. :)

Lenke til kommentar

Når det er finvær spiser vi frokost på terassen da. Der skinner sola fra tidlig morgen til litt utpå formiddagen (13-14). Det er faktisk utrolig koselig.

 

Men vi spiser "bare" vanlig frokost da. Han spiser sine knekkebrød og jeg spiser hjembakarundstykket mitt med ost, skinke, tomat og sitronpepper (at jeg ikke er lei av det måltidet enda...)

 

 

Koselig å sitte ute i sola med en bok eller en avis :love:

 

I dag sendte vi inn søknad på tomta vi ønsker oss. Håper vi får den vi har på førstevalget, for den andre er ikke like bra..

 

Og så bestiller vi sydenturen vår i ettermiddag. Typen har utsatt det litt fordi han har tenkt å få slipt ned og lakkert gulvene i hele leiligheten og ikke viste heelt om han ville bruke så mye penger på en sydentur i tillegg.. men så fikk jeg overtalt han :D

Lenke til kommentar
Deilig å være tidlig oppe da, og dra seg ut i morgensolen og slappe av :)

 

Mhm, jeg vet. Skikkelig herlig faktisk (ikke ofte det skjer heller). Morsomst var selvsagt U-båten. :p

 

Blir deilig med sydenferie da Linn_Christin. Er det Tyrkia dere skal til? Blir sikkert fint, har vært der selv to ganger tidligere. :)

 

Ikke lenge til vi reiser til Praha og sånn Tunisia heller. Skal bli deilig å komme seg litt vekk. :D

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar
Men vi spiser "bare" vanlig frokost da. Han spiser sine knekkebrød og jeg spiser hjembakarundstykket mitt med ost, skinke, tomat og sitronpepper (at jeg ikke er lei av det måltidet enda...)

Jeg har dilla på knekkebrød med majones, skinke/løvtykk pepperskinke, agurk, tomat og mye salt og pepper :D

Har spist en pakke knekkebrød på to dager nå. Sitter bare å gomler. :w00t:

 

I morgen skal jeg passe datra til venninna mi i noen timer. Hun er litt over to år.

Skal tvinge mannfolket til å bli ferdig tidlig, slik at ha kan være med å finne på noe :love:

Endret av Turtlis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...