Demantios Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 vil ikke bruke damer bare for at jeg skal ha noe å gjøre på.( utenom fest, men da er vell det lov Det er lov det, bare du er ærlig om det. Men idet du sier du liker noen og du ikke gjør det er det på tide å skjerpe seg, man leker ikke med følelser Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Er stolt av kjæresten min jeg, som er så flink student. Blir herlig med grillings og kjærestetid etterpå (uten eksamensinnleveringer som må leveres). Kanskje du burde fotelle kjæresten din det at du er stolt av han, eller er han her på dette forumet Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Er stolt av kjæresten min jeg, som er så flink student. Blir herlig med grillings og kjærestetid etterpå (uten eksamensinnleveringer som må leveres). Kanskje du burde fotelle kjæresten din det at du er stolt av han, eller er han her på dette forumet Det har jeg selvsagt allerede sagt til ham (også rett før han dro til eksamen), men ja, han er her på forumet også. Uansett, det blir godt når eksamen for han er overstått i dag. Har vært oppe i hele natt og hjulpet min kjære med oppgave/eksamen (begge deler på samme dag, herlig ). Har sittet og massert føttene hans mens han har stresset for å bli ferdig, stakkars. Tror det skal bli godt med en hvil etterpå for oss begge, med pølser på grillen, og kanskje kjeks til dessert. Uansett, nå er det snart sommerferie (jeg har riktignok én eksamen igjen i neste uke). Endret 27. mai 2009 av yvonne2 Lenke til kommentar
Gjest Gjest-Er_Fortvilet Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 HEi. I mange uker nå har jeg hatt følelser for ei jente jeg har jobbet sammen med en god stund.. I går fikk jeg endelig slått igjennom "muren" og spurt henne om vi skulle finne på noe. Suksè! Meeen... bare minutter senere, sa hun opp jobben sin etter en krangel med sjefen.. Dvs. Om hun virkelig slutter er jeg redd for at hun drar vekk, siden hun bor et helt annet sted langt vekk, hvor også alle vennene hennes er.. Burde jeg forsøke overtale henne til å bli, evt. avsløre hva jeg føler for henne? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Hehehe, flytter hun , så flytter hun. Tviler på at hun blir boende i en by hvor hun ikke har familie og venner fordi fyren hun ikke har vært på date med enda ber henne om å bli boende :!: Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 La henne gå, dukker opp bedre,. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Burde jeg forsøke overtale henne til å bli, evt. avsløre hva jeg føler for henne? Nei, la henne slutte. Og aldri avslør noe for tidlig Lenke til kommentar
Gjest Gjest-Er_Fortvilet Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Burde jeg forsøke overtale henne til å bli, evt. avsløre hva jeg føler for henne? Nei, la henne slutte. Og aldri avslør noe for tidlig Eneste problemet mitt er at jeg ikke klarer å slutte å tenke på henne.. har jobbet med følelsene mine i flere uker nå, hvorav 1 uke klarte jeg å ignorere følelsene og impulsene.. men så dukker dem opp igjen.. Har virkelig ikke lyst å miste henne pga en teit krangel. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Eneste problemet mitt er at jeg ikke klarer å slutte å tenke på henne.. har jobbet med følelsene mine i flere uker nå, hvorav 1 uke klarte jeg å ignorere følelsene og impulsene.. men så dukker dem opp igjen.. Første steg til å få henne ut av huet er å ikke benytte deg av ting som gjør at du savner henne. Ikke hør på musikk som minner deg om henne, slett bilder av henne fra mobil/data/osv, slett gamle søte meldinger, osv Er det like ille etter et par uker bør du finne noen og prate med. Jeg har mista mange følelser fordi jeg har klart å prata det ut av meg. Få tak i en kompis eller venninne du vet du kan stole på og prat ut (foreslår kompis siden dem setter seg lettere i din situasjon og tankegang). Trenger ikke være en av bestevennene dine, det føles ofte pinlig, men bare en kamerat av et eller annet slag Om det er like ille etter det så er det kanskje et hint til at du innerst inne har du sinnsykt lyst på henne, ta da avgjørelsen om hva du vil. Hjelper dem forrige punktene og du merker det begynner og roe seg, så finn deg et nytt mål. Dette er egentlig for å fase ut den gamle forelskelsen, så du trenger ikke inngå noe seriøst forhold med henne. Det er uansett mye vanskeligere å få følelser for ei ny når du allerede har følelser for ei annen. Viktigste er at du får litt god kontakt med ei annen jente, sånn at du lærer deg at det finnes andre alternativer. Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 vil ikke bruke damer bare for at jeg skal ha noe å gjøre på.( utenom fest, men da er vell det lov Det er lov det, bare du er ærlig om det. Men idet du sier du liker noen og du ikke gjør det er det på tide å skjerpe seg, man leker ikke med følelser Har gjort dette før. Holdt på i ett halvt år med å gi en dame falske forhåpninger en gang i uken med å kline og rote, mens hun hele tiden var bestemt på at det skulle vært ett fast forhold, noe jeg ikke ville ha. Jeg sa ikke noe om det og bare kjørte på videre. Etterhvert rotet jeg også med en annen jente en kveld, og dette fikk da hun andre jenten vite.. Ble mye stress, og jeg ga bare faen.. Og ja, jeg føler synd i hun jeg bare lekte med.. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Har gjort dette før. Holdt på i ett halvt år med å gi en dame falske forhåpninger en gang i uken med å kline og rote, mens hun hele tiden var bestemt på at det skulle vært ett fast forhold, noe jeg ikke ville ha. Jeg sa ikke noe om det og bare kjørte på videre. Etterhvert rotet jeg også med en annen jente en kveld, og dette fikk da hun andre jenten vite.. Ble mye stress, og jeg ga bare faen.. Og ja, jeg føler synd i hun jeg bare lekte med.. Ikke rart du blir behandlet som du gjør da, når du har så lite respekt for andres følelser så blir det for dumt å klage på at folk sårer dine Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Det er lett å såre andre, og det blir plutselig helt grusomt når man selv får det slengt i trynet? Endret 27. mai 2009 av Turtlis Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Har heldigvis forandret meg, noe jeg er glad for, og håper at eg ikke kommer til å bli den personen eg var.. Gjorde mye dumt.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Takket være kjæresten kom jeg meg på nett. Godt å ha en som kan ganske mye om nettverk og slikt. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Takket være min kjæreste, så fikk pappa sett kamp på viasat Pappas dekoder tok kveld, og kjærest hadde tildfeldigvis en liggende i bilen Stjerne i margen! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Takket være kjæresten kom jeg meg på nett. Godt å ha en som kan ganske mye om nettverk og slikt.Det var jo bare snakk om en enkel skifte av mac-addresse. Mistenkte at du var blitt ekskludert. Men må innrømme at jeg følte meg litt "helt" der jeg satt og fikset det på 1-2-3. Det er så greit når dere jenter trenger hjelp til slike ting. Da kan i få lov til å komme inn og føle oss flinke og slå oss på brystet. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Burde man ikke ta det som et hint hvis man er blitt aktivt ekskludert fra nettverket? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Aktivt og aktivt. De har satt det opp sånn at de banner mac-en din om du taster inn feil brukernavn og passord X antall ganger på rad. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Lars: Det er veldig praktisk at dere føler dere flinke og føler for å slå dere på brystet, blir så mye enklere å få dere til å gjøre slikt da. Slik som med sikringen vi har ett problem med (vi glemmer alltid at vi ikke må ha på så og så mye på en gang), jeg har ikke skiftet den en eneste gang. Jeg kunne sikkert klart det, sånn, med tid og stunder, men hvorfor skal jeg det, når han får være helt? ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå