Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2

Sa ikke at du har gjort noe gale(for det har du ikke) men det har ikke hun heller(etter forholdet var over da, Utroskap er fy fy(no offence Turtlis))

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

LC:

Hus er bra :D Er du sikker på at det er Dale dere vil bo(det var dale, sant?).

Vi har også "planer". Noe usikkert på hva som skjer på den fronten, da det er så mye fram og tilbake.

Enn så lenge, så bor vi her :)

 

Jeg skal til Rhodos sammen med kjærest, mor og bror i august. Ei uke :D

Ikke fult så romantisk, da. Typen min ville nemlig ha med seg broren min :!:

Han nektet å dra sammen med kun meg og mamma (fult forståelig!).

Lenke til kommentar
SOppel:

Skjønner godt at du er grinete!

Det er sårende.

KREMT. Nå skal ikke jeg snakke så høyt, fordi jeg har dumpet en fyr for en annen. Og han ble mildt sagt knust(og psykopat!).

Men jeg angrer ikke, og har det knallbra!

 

 

Korka:

Hvorfor avstandsforhold?

Dere er alle unge, bor flere mil unna hverandre og møtes ikke ofte.

Du kan jo heller finne deg ei dame der du bor nå ;)

 

Det er litt vanskelig å skaffe seg dame akkurat her. Da jeg egentlig ikke kjenner mange..Og jeg faktisk liker denne jenta dritmye. Og jeg kommer til å flytte tilbake dit uansett..

Lenke til kommentar
LC:

Hus er bra :D Er du sikker på at det er Dale dere vil bo(det var dale, sant?).

 

Tja. Det er ikke så mange andre plasser det er ledige tomter for tiden, og der vi har sett på tomter er det veldig barnevennlig og fint (byggefelt med masse nyetablerte unge folk med små barn) og det er nice utsikt.

 

Vi vil ikke bo på landet, så for oss har de aktuelle områdene vært enten Dale eller Rensvik. På Rensvik koster den eneste ledige tomten 1,1 million :roll:

Lenke til kommentar

De vi liker best koster 380.000 og 554.000. Den "billige" står midt mellom 3 hus og med vei på den siden uten hus, mens den andre bare har har 2 nabotomter , ligger ett stykke unna veien og har naturtomt på den andre siden, med en sinnsyk utsikt til alle kanter. Vi må tilbake en dag det er sol for å sjekke solforholdene i forhold til nabohuset though, og så må vi tenke nøye gjennom hva vi vil ha og om det er verdt prisforskjellen på nesten 200.000 :ohmy: Det er MYE penger. Sjangsen for at vi får bygge det huset vi vil ha på den dyreste tomta er mye større enn for den billige også da... vi skal ha hus med sokkel (utleie) + 1,5 etasje ..

Lenke til kommentar

Åh, jeg er misunnelig på deg Linn_Christin, virker som om du har ett supert forhold :). Eller, misunnelig er vel litt feil og si, siden jeg har det fantastisk selv, men blir glad av å høre at andre har det bra ;).

 

Har såå lyst til å kjøpe tomt jeg/vi også. Men vi har kun bodd i leiligheten ett år, og skal ikke flytte til hus før vi får unger. Og nå har jeg akkurat satt inn p-stav, så ;).

Men tomter er evig dyrt, håper vi klarer å spare litt i 3 år :)

Lenke til kommentar
Idag fant jeg ut at de rotet for en uke siden, og at hun har hatt følelser for han allerede før vi slo opp.. Jeg tok dette kraftig opp med hun, og sa bl.a. at for min skyld kunne hun dra til helvette og at jeg ikke brydde meg en drit om hun.. Hun mener jeg har ingenting å være sur for, fordi vi har slått opp

Hun har rett, det er slutt og du har ingenting med hennes kjærlighetsliv lengre. Gi slipp på henne og kom deg videre du også

Lenke til kommentar
Har vanskelig for å få inn i hodet at det er jeg som har gjort noe gale her.. Er ihvertfall sikker på at jeg ikke skal tilbake i det forholdet, selv om jeg lengter som faen etter det..

 

Hun sier no at hun kommer til å velge en annen skole enn den alle av vennene hennes og mine skal på.. Dette synes jeg blir for dumt..

 

Beklager å måtte si det, men du har dessverre ikke noe å være sur for. Dere hadde slått opp, og ærlig talt: alkohol er ingen unnskyldning uansett, så nei, jeg har ingen sympati for deg, dessverre. Get over it. ;)

Lenke til kommentar
Åh, jeg er misunnelig på deg Linn_Christin, virker som om du har ett supert forhold :). Eller, misunnelig er vel litt feil og si, siden jeg har det fantastisk selv, men blir glad av å høre at andre har det bra ;).

 

Har såå lyst til å kjøpe tomt jeg/vi også. Men vi har kun bodd i leiligheten ett år, og skal ikke flytte til hus før vi får unger. Og nå har jeg akkurat satt inn p-stav, så ;).

Men tomter er evig dyrt, håper vi klarer å spare litt i 3 år :)

 

Samme her, sukk. Har også lyst på eget hus *drømme*.

Lenke til kommentar
Har såå lyst til å kjøpe tomt jeg/vi også. Men vi har kun bodd i leiligheten ett år, og skal ikke flytte til hus før vi får unger. Og nå har jeg akkurat satt inn p-stav, så ;).

Men tomter er evig dyrt, håper vi klarer å spare litt i 3 år :)

 

Vi har bodd her vi bor nå i litt over to år, og kan forsåvidt bo godt her lenge, men det går ikke an å ha barn her siden det bare er ett soverom. Badet er bittelite og skal vi ha baby her må vi ha stellebordet på stua eller i boden :!: Jeg har veldig lyst på barn, og det tar tid å bygge hus - så jeg setter gjerne i gang med husbyggingen så snart som mulig :)

 

Det er deilig å være forelsket, og det er en kriblende følelse å skulle bygge hus sammen. Det er rimelig mye større enn å flytte inn til han, eller å leie en leilighet sammen :love:

Lenke til kommentar

Etter å ha hørt på dere, samt tenkt en god del, har eg kommet frem til at eg egentlig ikke har all verdens grunn til å skjelle hun ut.. Selvfølgelig kan eg være sur på hun, men har ikke tenkt å gjøre noe mer med det.. Over hun, kommer ikke til å innlede noen samtaler til hun, og kommer ihvertfall ikke til å beklage eller noe for kordan eg synes situasjonen var... Skal nok gå fint :)

Lenke til kommentar

Ja, selvfølgelig. Går ikke så fort, men vet at jeg klarer meg uten henne. Verste tiden er når jeg sitter på PC-en og bare tenker. Helt forferdelig tid. Tror det lureste er å komme meg videre med en ny dame, men vil ikke bruke damer bare for at jeg skal ha noe å gjøre på.( utenom fest, men da er vell det lov) Er jeg i ett forhold skal jeg ha skikkelige følelser :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...