Kverulantus Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Yay! Har faktisk noe man kan kalle date til helgen ^^ I R happy! Lenke til kommentar
Korka Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Jeg skal vente å se til neste gang jeg får sett henne igjen, jeg tipper på at følelsene kommer tilbake da. Jeg fortalte situasjonen til en bestevenn av meg, og han sa at jeg var dum visst jeg ble sammen med hun andre jenta, siden hun var barnslig osv. Så jeg er ikke helt sikker.. Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Suckish dag.. Slo opp med damen for 2 uker siden, vi ble enige om å ta det rolig å tenke på ting.. Mens vi var sammen sendte hun mye meldinger med en venn av motsatt kjønn som hun nylig hadde blitt kjent med.. Jeg ble introdusert for han og ble litt venner.. På slutten av forholdet vårt, og etter vi slo opp, hang de mye ilag.. Idag fant jeg ut at de rotet for en uke siden, og at hun har hatt følelser for han allerede før vi slo opp.. Jeg tok dette kraftig opp med hun, og sa bl.a. at for min skyld kunne hun dra til helvette og at jeg ikke brydde meg en drit om hun.. Hun mener jeg har ingenting å være sur for, fordi vi har slått opp, selv om det var hun som ville at vi skulle ta det rolig etterpå og fortelle hverandre om vi holdt på med andre. Er det bare eg som synes dette blir helt feil? Btw, damen har vært utro mot meg tidligere.. Vet eg skal, og klarer, å gi faen i hun, men synes allikevell dette er veldig sårende.. Noen som har noen tanker om akkurat dette? BTW: På slutten av forholdet snakket vi om han fyren, og hun sa de bare var gode venner og ingenting kom til å skje.. Drittkjerring! EDIT: Hun var edru når det skjedde.. Endret 26. mai 2009 av S0ppel Lenke til kommentar
toth Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 fortelle hverandre om vi holdt på med andre. Why? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Yay! Har faktisk noe man kan kalle date til helgen ^^I R happy! Gratulerer Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 fortelle hverandre om vi holdt på med andre. Why? Var dritten som absolutt ville ha det sånn.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 fortelle hverandre om vi holdt på med andre. Why? Var dritten som absolutt ville ha det sånn.. Tar jeg feil om du hadde din egen lille ''opplevelse'' med det motsatte kjønn med ei på teltur? Kan du,kan hu. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Skal på Hardangervidda til sommeren med familien. Men kusina mi skal visst ta med seg ei venninnne. Så hmm, får håpe hun er pen og så får vi vell se da. Tror kanskje vi "ungdommene" fikke n hytte vi skulle være i. I can see the opportunities Edit. feil tråd, men så ikke noen vits i å slette. Endret 26. mai 2009 av Nopros Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 fortelle hverandre om vi holdt på med andre. Why? Var dritten som absolutt ville ha det sånn.. Tar jeg feil om du hadde din egen lille ''opplevelse'' med det motsatte kjønn med ei på teltur? Kan du,kan hu. Eg var drita, og nei, det var ikke det samme.. Hun var klinkende edru, og har nok holdt på med han fyren en stund.. Vil ikke si det blir det samme Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) SOppel: Skjønner godt at du er grinete! Det er sårende. KREMT. Nå skal ikke jeg snakke så høyt, fordi jeg har dumpet en fyr for en annen. Og han ble mildt sagt knust(og psykopat!). Men jeg angrer ikke, og har det knallbra! Korka: Hvorfor avstandsforhold? Dere er alle unge, bor flere mil unna hverandre og møtes ikke ofte. Du kan jo heller finne deg ei dame der du bor nå Endret 26. mai 2009 av Turtlis Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 "Jeg kan skylde på alkoholen, så jeg er unnskyldt" S0ppel, du holder på å ende opp som en bitter kvinnehatende menneske, stopp før det skjer. Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Det er ingenting i verden jeg liker bedre enn kvinner.. Men forholdene mine går alltid til helvette.. Ja, er sikkert noe jeg gjør feil, men kan ikke bare være det.. Tenker ofte at eg ikke lengre vil gå for noe fast forhold, heller litt forskjellig i helgene, men tiden når jeg sitter savner jeg å ha noen med meg.. forferdelig følelse Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Eg var drita, og nei, det var ikke det samme.. Hun var klinkende edru, og har nok holdt på med han fyren en stund.. Vil ikke si det blir det samme Alkohol er da ingen unnskyldning? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Du var vel 16 år? Så det blir nok flere (bedre?) forhold med tiden. Snart sommerferie på deg nå, prøv å finne ei som ikke går på samme grunnskole som deg. Outsource litt. fortelle hverandre om vi holdt på med andre. Why? Var dritten som absolutt ville ha det sånn.. Tar jeg feil om du hadde din egen lille ''opplevelse'' med det motsatte kjønn med ei på teltur? Kan du,kan hu. Eg var drita, og nei, det var ikke det samme.. Hun var klinkende edru, og har nok holdt på med han fyren en stund.. Vil ikke si det blir det samme I call bullshit. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Vi skal på kjæresteferie til Tyrkia i sommer gleder meg masse til å bare slappe av og kose i 2 hele uker. Og så har vi gjort masse koselige kjæresteting for tiden. Vi har lenge lekt med tanken på å bygge hus, og de siste ukene har vi sett i alle mulige huskataloger og sett på forskjellige tomter Så fort vi får godkjent den tomta vi vil ha, og kommunen gir klarsignal på hustypen vi tegner inn på kartet kan vi begynne å bygge Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Blir vell ikke det samme når det er litt småroting uten noen som helst følelser, og massiv rotting med følelser? Og ja, gleder meg som faen til å slutte på ung. skolen og slippe å se trynet hennes hver forbanna dag.. Nye jenter, nytt miljø, nye mulighet.. "One relationship spilled, many left to go" right? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Er vel verre å rote med noen uten følelser,enn å rote med noen med følelser da. Sånn sett fra et kvinnelig perspektiv. Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Har vanskelig for å få inn i hodet at det er jeg som har gjort noe gale her.. Er ihvertfall sikker på at jeg ikke skal tilbake i det forholdet, selv om jeg lengter som faen etter det.. Hun sier no at hun kommer til å velge en annen skole enn den alle av vennene hennes og mine skal på.. Dette synes jeg blir for dumt.. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Går dere på ungdomsskolen? Da skjønner jeg at det er litt drama, er ikke annet å forvente. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Du har ikke gjort noe galt, men det har ikke hu heller. Det er slutt - alt er lov! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå