Nie Skrevet 24. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2009 Har dere funnet på navn til bebisen?Vi leter som gale. Men jeg finner noe galt med nesten alle navn. Type "er du gal? **** er jo bare helt typisk *insert negativ ting*". Driver kjæresten til vanvidd med det, stakkar. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 24. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2009 Første gang du hører det?! o_OJeg føler alle rundt meg maser om hvor lykkelig jeg må være, og så heldig jeg er som får gå rundt å være gravid, og hvor fantastisk dette må være for den heldige faren, selv om han må holde ut med hormonene and so on. Slik folk fremstiller det er det jo kun han som må lide under hormonene (og tro meg, han lider han, men det er ikke bare ham). Sånn som akkurat nå, så hater jeg å være gravid, og kjæresten kan være glad at han er på jobb, ellers hadde det gått ut over ham, stakkar, men til tider er det ganske greit. En ting som er overmåte positivt med denne graviditeten er kjæresten. Jeg elsker å se og merke hvor høyt han elsker meg hele tiden. Jeg glefser og maser og oppfører meg som en skikkelig bitch, og han vet ikke hva godt han kan gjøre for meg. Ikke på en tøffel-måte, mer sånn "jeg-vet-du-har-det-vondt-så-jeg-tilgir-deg-bitchingen-og-elsker-deg-enda-litt-høyere"-måte. Det er så skjønt. Ja, jeg tenker at det må være forjævlig. Har tydeligvis ikke samme synet som de andre da Oo Bare tanken på spying og det med at man må pisse hele tiden, hormonene, osv osv høres ut som er mareritt Lenke til kommentar
Nie Skrevet 24. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2009 Jeg har sluppet helt unna spyingen da, hormonene merker jeg ikke så mye til egentlig, sånn der og da. Virker jo helt naturlig å bli helt fra seg der og da, herlighet, jeg svidde maten liksom! x) Og det med pissingen hele tiden har jeg oppdaget bare er av praktiske venne-seg-til-å-stå-opp-hele-døgnet-årsaker. I alle fall tidlig i svangerskapet, før det ligger en liten å sparker deg i blæren. Men det er sinnsykt intimt da, syns jeg. Å gå rundt med en mix av meg å kjæresten i magen er litt sånn romantisk. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2009 Du får meg til å ønske at Anfall var gravid noen ganger, du nie. Graviditet kan være så fantastisk. Ikke alle sliter med hverken oppkast, kløe, bekkenløsning eller andre slike kjipe ting. Da kan det være en gjennomført herlig opplevelse. Og å få være en del av det, selv litt på sidelinjen som vi gutter er, er en helt ubeskrivelig følelse. Og så tror jeg at Lena/Anfall hadde kledd gravidmage. Jenter/kvinner som er gravide er vakre på en sånn spesiell måte. Klarer ikke forklare det helt, men det er noe med dem. Men en unge nå hadde ikke vært akkurat det beste tidspunktet, men jeg går til tider verpesjuk selv. Bebiser er så fantastiske i alt. Selv om de skulle slite med kolikk og hyle dagen lang så er det noe jeg ikke ville byttet ut med alt i verden. Klart man kan bli sliten. Men forskjellen er at det slitet er verd hvert eneste sekund. AAAAAAAAAAAAAAARGB! Du har fått meg til å ville bli pappa igjen! Jaja. Jeg får vente til timingen er mye bedre. Jeg er nødt til å få låne tulla di noen ganger. Jeg kan det sant? Så kan du og Espen få litt fri ril å finne på ting, mens "onkel Lars" og "tante Lena" skjemmer bort nurket deres... Så får vi litt dosa vår vi også. Seriøst. Hadde de klart å konsentrere bebisfølelsen i en pille hadde jeg knasket dem agen lang. Ang. navn så vet du hvilket du ikke får lov å bruke sant? For det har jeg reservert til når jeg får en jente. Det har jeg hatt på bakhånd i over 10 år. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 24. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2009 Ta det med ro, Lars. Jeg vil ikke ha jentenavnet ditt anyhow. x) Og joda, det er en fantastisk ting å dele, selv om jeg til tider får lyst å vri hodet av folk som sier det, sånn mens jeg sitter og klør og klør, og klør. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 25. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2009 Hmm.. er dette en forumbaby? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 25. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. mai 2009 Hmm.. er dette en forumbaby? yeah beibi forumbarn nummer to i rekken såvidt jeg vet. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 25. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2009 Nie og Espen Pai? Trodde han var sammen med Nora eller noe jeg.. Henger ikke med Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 25. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2009 Han lette ganske lenge etter en Ida men nøyde seg med en Unni til slutt. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 25. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2009 Nie og Espen Pai? Trodde han var sammen med Nora eller noe jeg.. Henger ikke med Er like forvirret til tider jeg også. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 25. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2009 Nie og Espen Pai? Trodde han var sammen med Nora eller noe jeg.. Henger ikke med Dere henger absolutt ikke med nei, nå er det snart ett år siden vi ble enige om å ikke bare oppføre oss som kjærester, men kalle oss det. Skjedde her på forumet også. Samboere siden 08.08.08. =) Nie? will u b my GF in IRL as well as on teh interwebs?¥3$, 1 w0µ£Ð £0v3 70! 8Ð Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 25. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2009 (endret) Nie og Espen Pai? Trodde han var sammen med Nora eller noe jeg.. Henger ikke med Dere henger absolutt ikke med nei, nå er det snart ett år siden vi ble enige om å ikke bare oppføre oss som kjærester, men kalle oss det. Skjedde her på forumet også. Samboere siden 08.08.08. =) Lykke til med ungen da. Virket som at du og Espen var en god match når jeg såvidt traff dere på Hove i fjor : d Endret 25. mai 2009 av J@cob Lenke til kommentar
guest1 Skrevet 25. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2009 hei. jeg er en singel gutt som vil prøve meg på å få en jente(ikke nødvendigvis kjæreste, men en jeg liksom bare kan sende sms til o.l), men hvordan skal jeg gå fram for å bli kjent med jenter jeg aldri har pratet med før? skal jeg liksom bare gå bort og spørre hun vil bli venn:p Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 25. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2009 Prøve å få tak i hennes msn så tar du det derifra.. Facebook/biip/nettby kan også brukes i din alder Lenke til kommentar
Bolivar Skrevet 25. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2009 Da gjorde eg og kjæresten forholdet våres offentlig etter å ha holdt det skjult i 3 måneder, for en hærlig følelse Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 25. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2009 Hvorfor har dere holdt det skjult? Lenke til kommentar
Bolivar Skrevet 25. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2009 3 måneder med roting på fest og konstant tyt fra venar... Ikkje verre, no viste heile skulen om det, bortsett frå dei eg og ho sitt på kantinebord på Rart, sært, men vi valgte å gjer det slik Lenke til kommentar
Korka Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 Jeg har et problem her. Har i 8 måneder vært sammen med ei jente, dog et avstandsforhold, hvor vi bare har sett hverandre fysisk i ca 4 uker. I det siste har det vært litt problemer mellom oss, men og hun slo opp med meg, men jeg tok henne tilbake. Jeg har siden litt etter at jeg og hun ble sammen, fått følelser for ei anna jente, og det har de følelsene har blitt mye mer enn de følelsene jeg har for hun jeg er sammen med. Dette er pga hun slo opp med meg, og da mista jeg endel av følelsene mine for henne. Jeg føler at jeg vil slå opp med kjæresten min, og bli sammen med hun andre, dog de bor på samme sted, og det har vært sjalusi involvert, da kjæresten min har antatt at jeg liker henne. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Jeg kan få et bedre forhold med den andre jenta, eller være med kjæresten min. Jeg trenger virkelig hjelp! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 Jeg har et problem her. Har i 8 måneder vært sammen med ei jente, dog et avstandsforhold, hvor vi bare har sett hverandre fysisk i ca 4 uker. I det siste har det vært litt problemer mellom oss, men og hun slo opp med meg, men jeg tok henne tilbake. Jeg har siden litt etter at jeg og hun ble sammen, fått følelser for ei anna jente, og det har de følelsene har blitt mye mer enn de følelsene jeg har for hun jeg er sammen med. Dette er pga hun slo opp med meg, og da mista jeg endel av følelsene mine for henne. Jeg føler at jeg vil slå opp med kjæresten min, og bli sammen med hun andre, dog de bor på samme sted, og det har vært sjalusi involvert, da kjæresten min har antatt at jeg liker henne. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Jeg kan få et bedre forhold med den andre jenta, eller være med kjæresten min. Jeg trenger virkelig hjelp! Høres ikke ut som noe problem, kvitt deg med jenta du ikke har følelser for lengre, og prøv å få kapret hjertet til hun andre Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 Uansett slå opp med den nåværende kjæresten om du har mer følelser for en annen og egentlig ikke vil fortsette forholdet. Evt. kan du vente og se om de nye følelsene er forbigående, det er jo gjerne sånn som kommer når man har vært sammen en stund.. men ettersom du sier du mistet følelser da hun slo opp, så kan det jo hende det allerede er for sent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå