CypheroN Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Selvfølgelig ikke. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Nie: Så koselig Hvor langt er du på vei? I de siste dagene har min kjære fått masse fint av meg. Rett og slett fordi han har vært såå snill mot meg de 2.5 årene vi har vært sammen Han fortjener det virkelig. Skulle ønske jeg hadde mere penger, da hadde jeg lett kjøpt enda mer! Iphone, fotbad(litt smågay, men godt!) og masse klær Det er viktig med små opperksomheter i hverdagen. Selv om det han har fått i det siste kanskje ikke er så veldig små, men store. Kjærlighet kan ikke kjøpes for penger, men du verden så glad man blir av å få en ting Prisen spiller ingen rolle. Det er tanken som teller. 50 kr eller 500 kr. Ett fett. Et godt måltid til en mannfolk-mage er også en knall ting å gi(lage) Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Så koselig da Turtlis, det er alltid stas å varte kjæresten sin. Prisen spiller som du sier ingen rolle, men moro er det. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 21. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Et godt måltid til en mannfolk-mage er også en knall ting å gi(lage) det er ikke uten grunn det heter at mannens vei til hjertet går gjennom magen. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Jeg liker også å gjøre sånt. Lenke til kommentar
toth Skrevet 22. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2009 Et godt måltid til en mannfolk-mage er også en knall ting å gi(lage) det er ikke uten grunn det heter at mannens vei til hjertet går gjennom magen. Det funker jammen minst like godt omvendt. Jeg har enda ikke truffet en jente som ikke liker en mann som kjenner sitt kjøkken. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 22. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2009 Hadde en kjempeflott dag igår med kjæresten min, det ble til at vi såen film og kosa med no godis,spilte Ninja Gaiden 2(hennes ønske og spill), satt og så litt på youtube og klinte villt Men har ikke hatt det så koselig på lenge Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 22. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2009 og klinte villt Mulig dere kline vilt? Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 22. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2009 Et godt måltid til en mannfolk-mage er også en knall ting å gi(lage) det er ikke uten grunn det heter at mannens vei til hjertet går gjennom magen. Akkurat Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 22. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2009 Et godt måltid til en mannfolk-mage er også en knall ting å gi(lage) det er ikke uten grunn det heter at mannens vei til hjertet går gjennom magen. Akkurat Hvem er ikke glad i god mat, jeg liker ikke vond mat,. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 22. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2009 Forskjell mellom vanlig mat og god mat. Og i tillegg når det brukes for å forføre mannen. Vet at dama mi blir fryktelig glad når jeg sier at maten hennes er god osv. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 22. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2009 (endret) Ingenting gleder mer enn å se mannen stønne når han spiser :!: Neida.. Ja, det er forskjell på å kunne å lage mat, og lage GOD mat. Endret 22. mai 2009 av Turtlis Lenke til kommentar
Nie Skrevet 22. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2009 Å Nie, hvor utrolig heldig du er!!! Jeg er dødsmisunnelig! Kan ikke vente til den dagen jeg skal oppleve det der Aaaaw, jeg og! Dere har absolutt noe å glede dere til, ja. ^^ Nie:Så koselig Hvor langt er du på vei? I følge siste ultralyden er jeg 18 uker og 3 dager på vei. Snart halveis, og til tross for at jeg liker litt det å være gravid, så må jeg si at jeg kan nesten ikke vente til jeg får trykket ut denne dingsen, utslettet som for meg følger med graviditeten er ikke noe jeg gjerne beholder. Lenke til kommentar
tess0 Skrevet 24. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2009 tess0: Bokmål eller nynorsk please.. That is the rules! Skriv nynorsk men eg skriv bokmål på nettet men det vert for dummt å skriva bokmål når ein snakkar på ein seriøs måte. Derfor prøver eg så godt eg kan å skriva nynorsk men bokmålen snik seg inn bakdøra. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 24. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2009 JAvell.. men det du skrev var på dialekt.. ordet "me" for vi finnes ikke i hverken bokmål eller nynorsk. Kjærlighet? Nei, bare sånn småflørtings Smuler er også brød!! Lenke til kommentar
Right Skrevet 24. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2009 JAvell.. men det du skrev var på dialekt.. ordet "me" for vi finnes ikke i hverken bokmål eller nynorsk. Man kan bruke "me" på nynorsk. For å ikke være helt OT, så kan jeg bare si at jeg er så utrolig heldig som har samboeren min. Forstår ikke hva jeg skulle gjort uten ham. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 24. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2009 Vi har sett på tomt, skrevet søknad om tomt og sett på huskataloger i hele helga. Jeg er i ekstase Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 24. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2009 Dere har absolutt noe å glede dere til, ja. ^^ Nie:Så koselig Hvor langt er du på vei? I følge siste ultralyden er jeg 18 uker og 3 dager på vei. Snart halveis, og til tross for at jeg liker litt det å være gravid, så må jeg si at jeg kan nesten ikke vente til jeg får trykket ut denne dingsen, utslettet som for meg følger med graviditeten er ikke noe jeg gjerne beholder. Det tviler jeg ikke på ^^ Tror det er første gang jeg hører at noen liker å være gravid, wtf? Meg og Lars må snart begynne å lete etter babyklær til jenta deres Lenke til kommentar
Nie Skrevet 24. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2009 Første gang du hører det?! o_O Jeg føler alle rundt meg maser om hvor lykkelig jeg må være, og så heldig jeg er som får gå rundt å være gravid, og hvor fantastisk dette må være for den heldige faren, selv om han må holde ut med hormonene and so on. Slik folk fremstiller det er det jo kun han som må lide under hormonene (og tro meg, han lider han, men det er ikke bare ham). Sånn som akkurat nå, så hater jeg å være gravid, og kjæresten kan være glad at han er på jobb, ellers hadde det gått ut over ham, stakkar, men til tider er det ganske greit. En ting som er overmåte positivt med denne graviditeten er kjæresten. Jeg elsker å se og merke hvor høyt han elsker meg hele tiden. Jeg glefser og maser og oppfører meg som en skikkelig bitch, og han vet ikke hva godt han kan gjøre for meg. Ikke på en tøffel-måte, mer sånn "jeg-vet-du-har-det-vondt-så-jeg-tilgir-deg-bitchingen-og-elsker-deg-enda-litt-høyere"-måte. Det er så skjønt. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 24. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2009 Hehe, jeg kjenner mange som elsker å gå gravide, så Nie er nok ikke alene om det Har dere funnet på navn til bebisen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå