Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nie:

Så koselig :love:

Hvor langt er du på vei?

I de siste dagene har min kjære fått masse fint av meg.

Rett og slett fordi han har vært såå snill mot meg de 2.5 årene vi har vært sammen :)

Han fortjener det virkelig. Skulle ønske jeg hadde mere penger, da hadde jeg lett kjøpt enda mer!

Iphone, fotbad(litt smågay, men godt!) og masse klær :love:

Det er viktig med små opperksomheter i hverdagen. Selv om det han har fått i det siste kanskje ikke er så veldig små, men store.

Kjærlighet kan ikke kjøpes for penger, men du verden så glad man blir av å få en ting :) Prisen spiller ingen rolle. Det er tanken som teller. 50 kr eller 500 kr. Ett fett.

Et godt måltid til en mannfolk-mage er også en knall ting å gi(lage) ;)

Lenke til kommentar
Et godt måltid til en mannfolk-mage er også en knall ting å gi(lage) ;)

det er ikke uten grunn det heter at mannens vei til hjertet går gjennom magen.

Det funker jammen minst like godt omvendt. Jeg har enda ikke truffet en jente som ikke liker en mann som kjenner sitt kjøkken.

Lenke til kommentar
Å Nie, hvor utrolig heldig du er!!!

Jeg er dødsmisunnelig! Kan ikke vente til den dagen jeg skal oppleve det der :love:

Aaaaw, jeg og! :love:

Dere har absolutt noe å glede dere til, ja. ^^

Nie:

Hvor langt er du på vei?

I følge siste ultralyden er jeg 18 uker og 3 dager på vei. Snart halveis, og til tross for at jeg liker litt det å være gravid, så må jeg si at jeg kan nesten ikke vente til jeg får trykket ut denne dingsen, utslettet som for meg følger med graviditeten er ikke noe jeg gjerne beholder. :p
Lenke til kommentar
tess0: Bokmål eller nynorsk please..

That is the rules!

Skriv nynorsk men eg skriv bokmål på nettet men det vert for dummt å skriva bokmål når ein snakkar på ein seriøs måte. Derfor prøver eg så godt eg kan å skriva nynorsk men bokmålen snik seg inn bakdøra.

Lenke til kommentar
JAvell.. men det du skrev var på dialekt.. ordet "me" for vi finnes ikke i hverken bokmål eller nynorsk.

Man kan bruke "me" på nynorsk. ;)

For å ikke være helt OT, så kan jeg bare si at jeg er så utrolig heldig som har samboeren min. Forstår ikke hva jeg skulle gjort uten ham. :love:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Dere har absolutt noe å glede dere til, ja. ^^

Nie:

Hvor langt er du på vei?

I følge siste ultralyden er jeg 18 uker og 3 dager på vei. Snart halveis, og til tross for at jeg liker litt det å være gravid, så må jeg si at jeg kan nesten ikke vente til jeg får trykket ut denne dingsen, utslettet som for meg følger med graviditeten er ikke noe jeg gjerne beholder. :p

Det tviler jeg ikke på ^^ Tror det er første gang jeg hører at noen liker å være gravid, wtf?

Meg og Lars må snart begynne å lete etter babyklær til jenta deres :love:

Lenke til kommentar

Første gang du hører det?! o_O

Jeg føler alle rundt meg maser om hvor lykkelig jeg må være, og så heldig jeg er som får gå rundt å være gravid, og hvor fantastisk dette må være for den heldige faren, selv om han må holde ut med hormonene and so on. Slik folk fremstiller det er det jo kun han som må lide under hormonene (og tro meg, han lider han, men det er ikke bare ham). Sånn som akkurat nå, så hater jeg å være gravid, og kjæresten kan være glad at han er på jobb, ellers hadde det gått ut over ham, stakkar, men til tider er det ganske greit.

En ting som er overmåte positivt med denne graviditeten er kjæresten. Jeg elsker å se og merke hvor høyt han elsker meg hele tiden. Jeg glefser og maser og oppfører meg som en skikkelig bitch, og han vet ikke hva godt han kan gjøre for meg. Ikke på en tøffel-måte, mer sånn "jeg-vet-du-har-det-vondt-så-jeg-tilgir-deg-bitchingen-og-elsker-deg-enda-litt-høyere"-måte. Det er så skjønt. :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...