Nie Skrevet 20. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2009 Å ligge med kjæresten hånd i sin egen, mens man ser på en liten tulle som skal dukke opp om noen måneder, det er magisk det. Selv om jeg så i en helt annen retning enn den min kjære satt i, så kunne jeg kjenne hvor opprømt og glad han var. Og jeg var jo så i ekstase at jeg hadde problemer med å ligge stille (uavhengig av den dingsen legen brukte til å slå meg i magen med). Det er nesten helt merkelig hvor mye sterkere følelsene mine har blitt for ham (eller, merkelig og merkelig, kan sikkert forklares med hormoner), bare fordi vi skal bli tre. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 20. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2009 Å Nie, hvor utrolig heldig du er!!! Jeg er dødsmisunnelig! Kan ikke vente til den dagen jeg skal oppleve det der Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 20. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2009 Me 2! Men så var det en liten hake ved det da.. nemlig å finne seg en mann... Tar det på sikt! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 20. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2009 Tror jeg står over akkurat den delen. o_o Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2009 Tror jeg står over akkurat den delen. o_o What får vi ikke b-rillium Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 20. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2009 Imorra kommer kjæresten min til meg for første gang ^^ så har vaska og ryddaromme, sånn at deter litt presentabelt her Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 20. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2009 Å ligge med kjæresten hånd i sin egen, mens man ser på en liten tulle som skal dukke opp om noen måneder, det er magisk det. Selv om jeg så i en helt annen retning enn den min kjære satt i, så kunne jeg kjenne hvor opprømt og glad han var. Og jeg var jo så i ekstase at jeg hadde problemer med å ligge stille (uavhengig av den dingsen legen brukte til å slå meg i magen med). Det er nesten helt merkelig hvor mye sterkere følelsene mine har blitt for ham (eller, merkelig og merkelig, kan sikkert forklares med hormoner), bare fordi vi skal bli tre. Ikke del hemmeligheten om hvordan du whipper mannfolk så hardt at de synes det der er greit, for da er vi alle dødsdømt. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2009 Imorra kommer kjæresten min til meg for første gang ^^ så har vaska og ryddaromme, sånn at deter litt presentabelt her Men du har ikke låst meg inne noen plass Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 20. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2009 (endret) Imorra kommer kjæresten min til meg for første gang ^^ så har vaska og ryddaromme, sånn at deter litt presentabelt her Men du har ikke låst meg inne noen plass satser påat du sover når hu kommer jeg så låser jeg meg inne med henne og deg ute Endret 20. mai 2009 av samebror Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 20. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2009 Tror jeg står over akkurat den delen. o_o What får vi ikke b-rillium ALDRI! Men jeg kan til nøden gå med på å adoptere eller noe slikt. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2009 Imorra kommer kjæresten min til meg for første gang ^^ så har vaska og ryddaromme, sånn at deter litt presentabelt her Men du har ikke låst meg inne noen plass satser påat du sover når hu kommer jeg så låser jeg meg inne med henne og deg ute Vindu + murstein = suksess? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 20. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2009 Å Nie, hvor utrolig heldig du er!!! Jeg er dødsmisunnelig! Kan ikke vente til den dagen jeg skal oppleve det der Aaaaw, jeg og! Tror jeg står over akkurat den delen. o_o What får vi ikke b-rillium ALDRI! Men jeg kan til nøden gå med på å adoptere eller noe slikt. Hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Smacky Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Jeg gleder meg sååå utrolig mye til ikveld! Da skal meg og sambo ut å spise på Big horn og på kino etterpå, bare oss to . Nå har vi bygd kjøkken de 2 siste ukene, så vi har vært slitne og ikke hadde så mye kjærestetid. Åh, jeg er gortsatt forelska. Etter over 2 år Lenke til kommentar
Gjest TrengerLittHjelp! Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Hallo! Noen tips til hvordan jeg kan imponere en gutt som er litt av rocke-typen? Da snakker jeg altså gutten som er; Hove/Roskilde, drainpipes, band t-skjorter, casual attitude, synger i band og går musikklinja på vgs Jada, jeg vet at jeg skal være meg selv og alt det der, men noen tips for å imponere han har dere vel? takk. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Vær med i groupien hans Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Flekk av BH-en og kast den på han? Lenke til kommentar
Gjest TrengerLittHjelp! Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Noen med noen fornuftige tips? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 les deg opp på musikk han liker(AC/DC, Van halen?), og så kan du jo brife litt med det. Da blir han nok imponert Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Yeah, si at du liker en sang av et band du vet han liker. Lenke til kommentar
Right Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Ikke si det om du hater det bandet, da. >< Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå