Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Å ligge med kjæresten hånd i sin egen, mens man ser på en liten tulle som skal dukke opp om noen måneder, det er magisk det. Selv om jeg så i en helt annen retning enn den min kjære satt i, så kunne jeg kjenne hvor opprømt og glad han var. Og jeg var jo så i ekstase at jeg hadde problemer med å ligge stille (uavhengig av den dingsen legen brukte til å slå meg i magen med). Det er nesten helt merkelig hvor mye sterkere følelsene mine har blitt for ham (eller, merkelig og merkelig, kan sikkert forklares med hormoner), bare fordi vi skal bli tre. :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Å ligge med kjæresten hånd i sin egen, mens man ser på en liten tulle som skal dukke opp om noen måneder, det er magisk det. Selv om jeg så i en helt annen retning enn den min kjære satt i, så kunne jeg kjenne hvor opprømt og glad han var. Og jeg var jo så i ekstase at jeg hadde problemer med å ligge stille (uavhengig av den dingsen legen brukte til å slå meg i magen med). Det er nesten helt merkelig hvor mye sterkere følelsene mine har blitt for ham (eller, merkelig og merkelig, kan sikkert forklares med hormoner), bare fordi vi skal bli tre. :love:

Ikke del hemmeligheten om hvordan du whipper mannfolk så hardt at de synes det der er greit, for da er vi alle dødsdømt. :p

Lenke til kommentar
Imorra kommer kjæresten min til meg for første gang ^^ så har vaska og ryddaromme, sånn at deter litt presentabelt her :D

Men du har ikke låst meg inne noen plass :evil:

satser påat du sover når hu kommer jeg :p så låser jeg meg inne med henne og deg ute

Vindu + murstein = suksess?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Å Nie, hvor utrolig heldig du er!!!

Jeg er dødsmisunnelig! Kan ikke vente til den dagen jeg skal oppleve det der :love:

Aaaaw, jeg og! :love:

Tror jeg står over akkurat den delen. o_o

What får vi ikke b-rillium :(

ALDRI!

Men jeg kan til nøden gå med på å adoptere eller noe slikt.

Hvorfor ikke? :ohmy:

Lenke til kommentar

Jeg gleder meg sååå utrolig mye til ikveld! Da skal meg og sambo ut å spise på Big horn og på kino etterpå, bare oss to :love:. Nå har vi bygd kjøkken de 2 siste ukene, så vi har vært slitne og ikke hadde så mye kjærestetid.

Åh, jeg er gortsatt forelska. Etter over 2 år :D

Lenke til kommentar
Gjest TrengerLittHjelp!

Hallo! Noen tips til hvordan jeg kan imponere en gutt som er litt av rocke-typen? Da snakker jeg altså gutten som er; Hove/Roskilde, drainpipes, band t-skjorter, casual attitude, synger i band og går musikklinja på vgs :)

Jada, jeg vet at jeg skal være meg selv og alt det der, men noen tips for å imponere han har dere vel? :) takk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...