Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har det seg slik at en jente jeg har vært forelsket i i et halvt år, uten å tørre å ta kontakt, er blitt sammen med personen som mobbet meg alle sju åra jeg gikk på barneskolen :sick:

Jeg hater den karen så masse, og han har faen meg tatt så jævlig masse fra meg, inkludert tonn av selvtillit (som jeg nå har klart å bygge opp igjen UTEN Å LA DET GÅ UT OVER ANDRE), og nå, som tiden nærmer seg til jeg hadde tenkt å ta kontakt med henne, SÅ KOMMER FAEN MEG IKKE DEN JÆVLA KORTVOKSTE TARDEN SOM FAEN MEG IKKE ER HALVPARTEN AV DEN PERSONEN JEG ER, OG TAR DEN JÆVLA DAMA SOM JEG HADDE LYST PÅ OGSÅ! :realmad:

Til helvete med den drittseken, håper han tar med seg dama dit, for nå har jeg virkelig ikke lyst på henne lenger.

Eneste grunnen til at jeg ikke har banka opp det lille rasshølet for lengst, eller gått og baksnakka han til alle og enhver, er fordi jeg skal ha noe å være stolt over.

Men det har vært nære på. Han sa en gang vi var på tomannshånd at han var mye bedre enn meg i alt, og at jeg bare kunne gi faen i å tro at jeg var noe, med en slik stor overbevisning og selvtillit at jeg på det tidspunktet trodde på det selv. Men i slutten av sjuende, etter at han hadde terrorisert meg i sju år, for det meste verbalt (han slo meg også ned en gang med knyttneven) klarte jeg ikke mer, og jeg la han i bakken. Og akkurat der og da var det ikke mye som holdt meg igjen fra å sparke ham.

Men tenk, etter alt han har gjort mot meg, at jeg ikke har gjort noe tilbake. Dette er jeg fryktelig stolt over, og dette viser hvor sterk jeg er. Bare det at jeg er langt mer selvsikker enn de fleste, etter alt jeg har gjennomgått, er et under.

Jeg er sterk fysisk. Jeg er sterk fysisk. Jeg kan klare hva jeg vil.

Og nå skal jeg gå og skaffe meg en dame han aldri kunne drømt om å få.

Endret av Eivolele
Lenke til kommentar
Lol.

9503942[/snapback]

Hva er morsomt med det jeg skriver? Er det noe i veien med at jeg ser på meg selv som bedre enn en som må gå ned til det å rakke ned på andre for å føle seg selv bedre?

Er det - morsomt - at jeg hater en som MOBBET MEG GROVT I SJU ÅR?

Kan hende jeg overdrev litt, var bare veldig frustrert. Jeg kan vel ikke klandre jenta for å ha falt for en idiot.

Kan du bare fortelle meg hva det er du ler av?

Lenke til kommentar
*blabla*

Kan du bare fortelle meg hva det er du ler av?

9503999[/snapback]

Ja, deg.

Hva har det at du ble mobba av en fyr og at du har vært så sterk med kjærlighet å gjøre? Du nevner jenta såvidt.

Hater/misliker du ei jente fordi hun ble sammen med en du ble mobbet av? Du tok jo ikke kontakt med henne. Hvordan skal hun vite alt han har gjort mot deg, hva det har gjort med deg, psykisk..Hun kjenner ikke deg..

Endret av Demille
Lenke til kommentar
Hater du ei jente fordi hun ble sammen med en du ble mobbet av? Du tok jo ikke kontakt med henne. Hvordan skal hun vite alt han har gjort mot deg, hva det har gjort med deg, psykisk..Hun kjenner ikke deg..

9504015[/snapback]

Nå skrev jeg det der sekunder etter at jeg oppdaget det.

Var jo bare veldig frustrert. Så ble litt mye sutring. Men jeg skrev jo:

"Kan hende jeg overdrev litt, var bare veldig frustrert. Jeg kan vel ikke klandre jenta for å ha falt for en idiot."

Og det mener jeg. Det er jo ikke hennes feil at hun falt for en, som etter min oppfatning, er en idiot.

Kampens hete, hva skal jeg si. Jeg ville bare lette litt på trykket, og det hjalp.

Men jeg synes du kunne spart deg for et sarkastisk "lol".

Lenke til kommentar
Men du får ikke sympati for å ha "mista" jenta du likte, ettersom du aldri tok kontakt med henne.

Det er forståelig, og jeg var forberedt på at jeg ikke ville få henne dersom jeg ikke tok kontakt. Men ettersom jeg aldri kjente henne, kan man vel heller ikke si at jeg mistet henne. Jeg fikk henne ikke, og det i seg selv er jo greit nok.

Det som gjør meg så forbanna er at av alle folk der ute, så er det den fjotten som skal få henne.

Lol'et var ikke sarkastisk.

Ok, jeg beklager.

Okei, jeg forstår. Det er sympati du er ute etter? Du kan få litt, ettersom mobbing er unødvendig, og mobbere er tragiske.

Hva skal jeg si? Takk :)

Lenke til kommentar
Faen, nå må det bli den 28 september snart! Jeg savner henne så altfor mye akkurat nå  :cry:

Avstandsforhold er ikke det helt store, men gud så godt det skal bli og se henne igjen.

9504206[/snapback]

Tja det kan faktisk styrke en god del på forholdet =)

Selv er jeg i militæret og har en av de slackeste tjenestene ever som gir meg 2 uker perm i måneden(!). Visstnok jobber jeg 12 timer dagen da og de 14 dagene føles fort ut som flere måneder og da du setter beina dine hjemme får du en "Hva faen.. har jeg et liv?" følelse hver gang :p Men nok om det. Disse 2 ukene viser både for madammen og meg hvor mye vi betyr for hverandre og hvor jææævlig det er å være uten hverandre så hvis man kan kalle dette et avstandsforhold så vil jeg si at det har NOEN lyspunkter i alle fall :w00t:

Lenke til kommentar
Faen, nå må det bli den 28 september snart! Jeg savner henne så altfor mye akkurat nå  :cry:

Avstandsforhold er ikke det helt store, men gud så godt det skal bli og se henne igjen.

9504206[/snapback]

Tja det kan faktisk styrke en god del på forholdet =)

Selv er jeg i militæret og har en av de slackeste tjenestene ever som gir meg 2 uker perm i måneden(!). Visstnok jobber jeg 12 timer dagen da og de 14 dagene føles fort ut som flere måneder og da du setter beina dine hjemme får du en "Hva faen.. har jeg et liv?" følelse hver gang :p Men nok om det. Disse 2 ukene viser både for madammen og meg hvor mye vi betyr for hverandre og hvor jææævlig det er å være uten hverandre så hvis man kan kalle dette et avstandsforhold så vil jeg si at det har NOEN lyspunkter i alle fall :w00t:

9504240[/snapback]

Bodø?

Lenke til kommentar

Jeg har vært på noen dater med en fyr i det siste, og jeg tror ting går rimelig bra. Vi har mye til felles, og det er lett å prate sammen. Det som overasker meg er at han ikke prøver seg på noe som helst. Han kysset meg en gang og vi rotet litt i fylla, men etter det har det ikke vært noe, bare klemming, og jeg skjønner ikke helt hva vi driver med. Vi møtes, vi flørter, og that's it.

Jeg kunne godt tatt initiativ selv, det er ikke det, men jeg aner ikke hvordan det vil bli motatt, og på en måte liker jeg at det er på denne måten, jeg har ikke noe hastverk tross alt. Det hadde bare vært fint å vite litt hva han ser etter, og hva han vil.

Fint å få ut litt frustrasjon, noen her som er flinke å analysere situasjonen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...