Turtlis Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Jeg og kjærest skal ut å spise på 17 mai Buffèt på Rica hotell. Det blir koooselig Kjenner non som jobber der, skal be dem spytte i maten deres Rica Kristiansund? Siden det er buffet, så tviler jeg på at de spytter på akkurat den lakseskiva jeg skal ha Vi var der i fjor også. Ikke så mye folk og kaos Dessuten så er det egen kakebuffet, så da holder vel ungene kjeft Endret 14. mai 2009 av Turtlis Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Kjæresten min var så flink at hun bestod teorien på lappen til bil, så hun fikk seg en liten gave som jeg hadde gjemt i leiligheten Ting begynner å gå seg til i leigligheten, og det blir mindre og mindre "krangling". Blir litt kompromisser osv når man skal flytte sammen med forskjellige formeninger om hvordan ting skal gjøres kan man si, hehe Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Ting begynner å gå seg til i leigligheten, og det blir mindre og mindre "krangling". Blir litt kompromisser osv når man skal flytte sammen med forskjellige formeninger om hvordan ting skal gjøres kan man si, hehe Ja det merker man, sleit litt med det i starten vi og, for ho masa om alt husarbeid og slikt og jeg fikk aldri tid til å slappe av. Men tok det opp og det går meget bedre. Funker faktisk å preike om ting Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Jeg er ingen ekspert på husarbeid, og må spørre om det meste. Da ender det som oftest opp med at hun blir litt oppgitt over meg, og tar over Men jeg lærer jo etterhvert da. Det værste vi har opplevd hittil var vel da vi diskuterte hvordan vi skulle vaske klær. Jeg hadde jo aldri tatt i en vaskemaskin før, men min mor hadde vært så grei og laget en liten huskeliste på hvilke klær som skulle vaskes sammen, og på hvilke grader osv. Problemet var at det kræsjet jo fullstendig med det min kjære pleide å gjøre! Nå er vi vel sånn ca enige, men når det er jeg som vasker, så følger jeg min mors råd Lenke til kommentar
RomeoIndia Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 I det ene øyeblikket virker det som om hun liker meg, og i det andre øyeblikket er jeg veldig usikker.Jeg har lyst til å bare sende en mld og spørre om hun vil finne på noe, men det bare.. går ikke Hva burde jeg gjøre? Gammel post, men bare så du vet det til senere: Jenter oppfører seg forskjellig for deg for å teste deg!! Dette kalles "mixed signals". Hun ser om du er mann nok til å oppføre deg likt uansett hvordan hun oppfører seg mot deg... Dette er gutter som jenter virkelig er ute etter. GET the balls man!!!!!! Du rekker ikke å sjekke opp alle verdens damer uansett!! Men ikke ta henne med på noen vanlig "date"... ikke bruk ordet engang.... Gjør noe orginalt med henne... "Hei! Jeg er faktisk i nærheten av plassen din på fredag! (Bruk en hvit løgn). Blir du med så jeg får sjekka hva sjapper dere har? Kult med veiledning fra en "innfødt" Jeg drar uansett"! Det er tusen ganger bedre å tulle rundt på en klesbutikk og ha det KJEKT med jenta enn se en kino eller spise på resturant en kveld!! Vær fri, litt galen, forskjellig fra alle andre gutter Kjæresten min var så flink at hun bestod teorien på lappen til bil, så hun fikk seg en liten gave som jeg hadde gjemt i leiligheten Ting begynner å gå seg til i leigligheten, og det blir mindre og mindre "krangling". Blir litt kompromisser osv når man skal flytte sammen med forskjellige formeninger om hvordan ting skal gjøres kan man si, hehe Søtt gjort å gi gaver for slike små happenings... Men hold det til jul og fødselsdag ellers Ikke kjøp jenta tilbake... Men bra at du VISER henne at du er glad i a` enn å si det.... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Og hvorfor skulle han ha behov for å vite det "til senere", når han posta det for 2 år siden montro? Diskusjonen går videre på DAGENS emner. Dette innlegget skal ikke kommenteres, send meg pm om det skulle være noe. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Som nevnt i innlegg over, kommenterer vi ikke på moderering i tråden Ett innlegg er slettet. Dette innlegget er OT og skal ikke kommenteres, reaksjoner på moderering tas på PM. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 "Hei! Jeg er faktisk i nærheten av plassen din på fredag! (Bruk en hvit løgn). Blir du med så jeg får sjekka hva sjapper dere har? Kult med veiledning fra en "innfødt" Jeg drar uansett"! Det er tusen ganger bedre å tulle rundt på en klesbutikk og ha det KJEKT med jenta enn se en kino eller spise på resturant en kveld!! Vær fri, litt galen, forskjellig fra alle andre gutter Jeg må le litt. Ved å si det du sier han skal si gir han inntrykk av at han er en hard-ass ghettofyr med buksa nedpå ræva som egentlig gir faen i henne. Men så hey! Han vil gjerne gå rundt i klesbutikker som en annen homofil shoppingassistent? :!: Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Jeg og kjærest skal ut å spise på 17 mai Buffèt på Rica hotell. Det blir koooselig Kjenner non som jobber der, skal be dem spytte i maten deres Rica Kristiansund? Siden det er buffet, så tviler jeg på at de spytter på akkurat den lakseskiva jeg skal ha Vi var der i fjor også. Ikke så mye folk og kaos Dessuten så er det egen kakebuffet, så da holder vel ungene kjeft Nei ikke Kristiansund, Oslo vet ikke hvofor jeg regner med at alle er fra Oslo,. Lenke til kommentar
toth Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Nei ikke Kristiansund, Oslo vet ikke hvofor jeg regner med at alle er fra Oslo,. Hvis du selv er fra Oslo, er nok årsaken det irriterende Oslo-syndromet. Syndromet rammer de aller fleste hovedstadsinnbyggere, og symptomene er en geografisk selvsentrerthet. Typisk eksempel: Du blir kjent med noen via nett/brev/telefon/flaskepost. Personen bor i oslo, mens du bor i egersund. Dere skal møtes. Osloværingen vil nå helt naturlig anta og forvente at det er du som flytter på deg. Jeg har ikke helt klart for meg hvorfor ennå, men mistenker at det er en slags miljøskade, da mange nordmenn er innom oslo nå og da, og i en slik anledning gjerne hilser på bekjente, er hovedstadsboerne rett og slett for godt vant og bortskjemte. Faresignaler inkluderer uttalelser i gate med: "Ses når du er i oslo". Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 15. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2009 *snip* oslosyndrom. tsk. Oslo er tross alt verdens navle. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 *snip* oslosyndrom. tsk. Oslo er tross alt verdens rasshøl. Trondheim er bedre. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Geografisk men ikke dialektforbruket. Aldri! Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Oslo er the place to be,. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Nei ikke Kristiansund, Oslo vet ikke hvofor jeg regner med at alle er fra Oslo,. Hvis du selv er fra Oslo, er nok årsaken det irriterende Oslo-syndromet. Syndromet rammer de aller fleste hovedstadsinnbyggere, og symptomene er en geografisk selvsentrerthet. Typisk eksempel: Du blir kjent med noen via nett/brev/telefon/flaskepost. Personen bor i oslo, mens du bor i egersund. Dere skal møtes. Osloværingen vil nå helt naturlig anta og forvente at det er du som flytter på deg. Jeg har ikke helt klart for meg hvorfor ennå, men mistenker at det er en slags miljøskade, da mange nordmenn er innom oslo nå og da, og i en slik anledning gjerne hilser på bekjente, er hovedstadsboerne rett og slett for godt vant og bortskjemte. Faresignaler inkluderer uttalelser i gate med: "Ses når du er i oslo". Jeg sier det jeg og. Men jeg bor allikevel langt unna Oslo. Eller langt og langt. Moss to be exact Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Nei ikke Kristiansund, Oslo vet ikke hvofor jeg regner med at alle er fra Oslo,. Hvis du selv er fra Oslo, er nok årsaken det irriterende Oslo-syndromet. Syndromet rammer de aller fleste hovedstadsinnbyggere, og symptomene er en geografisk selvsentrerthet. Typisk eksempel: Du blir kjent med noen via nett/brev/telefon/flaskepost. Personen bor i oslo, mens du bor i egersund. Dere skal møtes. Osloværingen vil nå helt naturlig anta og forvente at det er du som flytter på deg. Jeg har ikke helt klart for meg hvorfor ennå, men mistenker at det er en slags miljøskade, da mange nordmenn er innom oslo nå og da, og i en slik anledning gjerne hilser på bekjente, er hovedstadsboerne rett og slett for godt vant og bortskjemte. Faresignaler inkluderer uttalelser i gate med: "Ses når du er i oslo". Haha, har merka det der. I mine gode gamle tider med nettsjekking var det alltid "Si ifra når du er i Oslo da" Blitt kjent med noen via flaskepost forresten? Lenke til kommentar
toth Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Vi kan vel fortsette oslo-diskusjonen her https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1110070 , så vi slipper å OT'e denne tråden så langt. Njai, ikke via flaskepost foreløpig, men tilnærmet like absurde tilfeldigheter, ja. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Er forlovet, jeg Følte bare for å si det. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Good, gifte dere i sommer da? 11 juli beste datoen,. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå