Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Jeg og kjærest skal ut å spise på 17 mai :love:

Buffèt på Rica hotell.

Det blir koooselig :w00t:

Kjenner non som jobber der, skal be dem spytte i maten deres :p

Rica Kristiansund?

Siden det er buffet, så tviler jeg på at de spytter på akkurat den lakseskiva jeg skal ha :p

Vi var der i fjor også. Ikke så mye folk og kaos :)

Dessuten så er det egen kakebuffet, så da holder vel ungene kjeft :p

Endret av Turtlis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjæresten min var så flink at hun bestod teorien på lappen til bil, så hun fikk seg en liten gave som jeg hadde gjemt i leiligheten :)

Ting begynner å gå seg til i leigligheten, og det blir mindre og mindre "krangling". Blir litt kompromisser osv når man skal flytte sammen med forskjellige formeninger om hvordan ting skal gjøres kan man si, hehe :)

Lenke til kommentar
Ting begynner å gå seg til i leigligheten, og det blir mindre og mindre "krangling". Blir litt kompromisser osv når man skal flytte sammen med forskjellige formeninger om hvordan ting skal gjøres kan man si, hehe :)

Ja det merker man, sleit litt med det i starten vi og, for ho masa om alt husarbeid og slikt og jeg fikk aldri tid til å slappe av. Men tok det opp og det går meget bedre. Funker faktisk å preike om ting :)

Lenke til kommentar

Jeg er ingen ekspert på husarbeid, og må spørre om det meste. Da ender det som oftest opp med at hun blir litt oppgitt over meg, og tar over :p Men jeg lærer jo etterhvert da.

Det værste vi har opplevd hittil var vel da vi diskuterte hvordan vi skulle vaske klær. Jeg hadde jo aldri tatt i en vaskemaskin før, men min mor hadde vært så grei og laget en liten huskeliste på hvilke klær som skulle vaskes sammen, og på hvilke grader osv. Problemet var at det kræsjet jo fullstendig med det min kjære pleide å gjøre!

Nå er vi vel sånn ca enige, men når det er jeg som vasker, så følger jeg min mors råd :innocent:

Lenke til kommentar
I det ene øyeblikket virker det som om hun liker meg, og i det andre øyeblikket er jeg veldig usikker.

Jeg har lyst til å bare sende en mld og spørre om hun vil finne på noe, men det bare.. går ikke :dontgetit: Hva burde jeg gjøre?

Gammel post, men bare så du vet det til senere: Jenter oppfører seg forskjellig for deg for å teste deg!! Dette kalles "mixed signals". Hun ser om du er mann nok til å oppføre deg likt uansett hvordan hun oppfører seg mot deg... Dette er gutter som jenter virkelig er ute etter. GET the balls man!!!!!! Du rekker ikke å sjekke opp alle verdens damer uansett!!

Men ikke ta henne med på noen vanlig "date"... ikke bruk ordet engang.... Gjør noe orginalt med henne... "Hei! Jeg er faktisk i nærheten av plassen din på fredag! (Bruk en hvit løgn). Blir du med så jeg får sjekka hva sjapper dere har? Kult med veiledning fra en "innfødt" Jeg drar uansett"! Det er tusen ganger bedre å tulle rundt på en klesbutikk og ha det KJEKT med jenta enn se en kino eller spise på resturant en kveld!! :thumbup: Vær fri, litt galen, forskjellig fra alle andre gutter

Kjæresten min var så flink at hun bestod teorien på lappen til bil, så hun fikk seg en liten gave som jeg hadde gjemt i leiligheten :)

Søtt gjort å gi gaver for slike små happenings... Men hold det til jul og fødselsdag ellers :thumbup: Ikke kjøp jenta tilbake... Men bra at du VISER henne at du er glad i a` enn å si det....

Lenke til kommentar
"Hei! Jeg er faktisk i nærheten av plassen din på fredag! (Bruk en hvit løgn). Blir du med så jeg får sjekka hva sjapper dere har? Kult med veiledning fra en "innfødt" Jeg drar uansett"! Det er tusen ganger bedre å tulle rundt på en klesbutikk og ha det KJEKT med jenta enn se en kino eller spise på resturant en kveld!! :thumbup: Vær fri, litt galen, forskjellig fra alle andre gutter

Jeg må le litt. Ved å si det du sier han skal si gir han inntrykk av at han er en hard-ass ghettofyr med buksa nedpå ræva som egentlig gir faen i henne. Men så hey! Han vil gjerne gå rundt i klesbutikker som en annen homofil shoppingassistent?

:!:

Lenke til kommentar
Jeg og kjærest skal ut å spise på 17 mai :love:

Buffèt på Rica hotell.

Det blir koooselig :w00t:

Kjenner non som jobber der, skal be dem spytte i maten deres :p

Rica Kristiansund?

Siden det er buffet, så tviler jeg på at de spytter på akkurat den lakseskiva jeg skal ha :p

Vi var der i fjor også. Ikke så mye folk og kaos :)

Dessuten så er det egen kakebuffet, så da holder vel ungene kjeft :p

Nei ikke Kristiansund, Oslo vet ikke hvofor jeg regner med at alle er fra Oslo,.

Lenke til kommentar
Nei ikke Kristiansund, Oslo vet ikke hvofor jeg regner med at alle er fra Oslo,.

Hvis du selv er fra Oslo, er nok årsaken det irriterende Oslo-syndromet. Syndromet rammer de aller fleste hovedstadsinnbyggere, og symptomene er en geografisk selvsentrerthet. Typisk eksempel:

Du blir kjent med noen via nett/brev/telefon/flaskepost. Personen bor i oslo, mens du bor i egersund. Dere skal møtes. Osloværingen vil nå helt naturlig anta og forvente at det er du som flytter på deg. Jeg har ikke helt klart for meg hvorfor ennå, men mistenker at det er en slags miljøskade, da mange nordmenn er innom oslo nå og da, og i en slik anledning gjerne hilser på bekjente, er hovedstadsboerne rett og slett for godt vant og bortskjemte.

Faresignaler inkluderer uttalelser i gate med: "Ses når du er i oslo".

Lenke til kommentar

Hvis du selv er fra Oslo, er nok årsaken det irriterende Oslo-syndromet. Syndromet rammer de aller fleste hovedstadsinnbyggere, og symptomene er en geografisk selvsentrerthet. Typisk eksempel:

Du blir kjent med noen via nett/brev/telefon/flaskepost. Personen bor i oslo, mens du bor i egersund. Dere skal møtes. Osloværingen vil nå helt naturlig anta og forvente at det er du som flytter på deg. Jeg har ikke helt klart for meg hvorfor ennå, men mistenker at det er en slags miljøskade, da mange nordmenn er innom oslo nå og da, og i en slik anledning gjerne hilser på bekjente, er hovedstadsboerne rett og slett for godt vant og bortskjemte.

Jeg sier det jeg og. Men jeg bor allikevel langt unna Oslo. Eller langt og langt. Moss to be exact :p

Lenke til kommentar

Haha, har merka det der. I mine gode gamle tider med nettsjekking var det alltid "Si ifra når du er i Oslo da"

Blitt kjent med noen via flaskepost forresten? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...