Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Jeg tror bare det å feire en måned sammen uten å slå opp hadde vært perfekt for søss og typen. De slår i snitt opp en gang i uka og blir sammen en eller to dager etterpå.

Forholdet er dømt til å gå til helvete. Han er maks sjalu og schizofren med noen helvetes sinneproblemer (men han har fortsatt ikke slått, og det er jo vel og bra).

Alle vet at forholdet er dømt, de to inkludert, men de er så glade i hverandre at de bare fortsetter og fortsetter. Før i tiden var jeg den til å patche de sammen fordi jeg liker fyren jævlig godt og han er den eneste ok typen søss har dratt med seg hjem, inkludert kompisene mine hu har vært sammen med, men nå gir jeg egentlig mest faen. Jeg er så lei kranglinga, av å ringe og prate med de i timesvis og høre på sutring om at de angrer, men ikke tør snakke med hverandre og ergo må gå via meg.

Helvetes forhold :p

Prøv igjen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg tror bare det å feire en måned sammen uten å slå opp hadde vært perfekt for søss og typen. De slår i snitt opp en gang i uka og blir sammen en eller to dager etterpå.

Forholdet er dømt til å gå til helvete. Han er maks sjalu og schizofren med noen helvetes sinneproblemer (men han har fortsatt ikke slått, og det er jo vel og bra).

Alle vet at forholdet er dømt, de to inkludert, men de er så glade i hverandre at de bare fortsetter og fortsetter. Før i tiden var jeg den til å patche de sammen fordi jeg liker fyren jævlig godt og han er den eneste ok typen søss har dratt med seg hjem, inkludert kompisene mine hu har vært sammen med, men nå gir jeg egentlig mest faen. Jeg er så lei kranglinga, av å ringe og prate med de i timesvis og høre på sutring om at de angrer, men ikke tør snakke med hverandre og ergo må gå via meg.

Helvetes forhold :p

Prøv igjen.

Wrong goes where?

Lenke til kommentar
Tips til gave etter tre måneder?

Ikkje pusete, ikkje klisje, ikkje søtt... Vansklig jente :)

av kj?resten min fikk jeg en 12 pack russisk kondomer og en flaske smirnoff til 1års jubeleum. selv ga jeg henne kamasutraboken :D . 2 dager senere slo vi opp :( .en uke etter det flyttet familien min og jeg tilbake til Norge :D .

Endret av AK-74
Lenke til kommentar
Wrong goes where?

Ok typer er ikke en du sier "han har heldigvis ikke slått enda" om. De er heller ikke sinnsvakt sjalu eller schizo.

Mener nå JEG. ;)

Han har ikke slått. Enkelt og greit. Er ikke sikkert han gjør det heller, selv om han har voldelige tendenser :p

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Er helt ekstremt usikker nå, for det er ei jente i klassen som er jeg stormforelsket i. Vi har en usedvanlig god kjemi, men jeg klarer aldri å se om hun gir meg hint, eller om hun liker meg. Er sikkert slik at jeg skriver dette akkurat likt som 400 andre som har spurt her, men så er det nå slik at hun henger med endel feil folk, og fester nesten hver helg der blant annet røyk er inne i bildet. Verdt å ta med at jeg er 93 model, og er verken interrisert i festing eller de "feil folka". Sitter heller hjemme og gjør mitt, noe som jeg oppfatter at hun liker, blant annet ved å tulle mye med det, gi meg komplementer osv.

er sikkert helt vanlig å komme med et spørsmål som "hva burde jeg gjøre", men skal holde meg unna det. Elsker å være ilag med henne, og hvis et forhold kan ødelegge det holder jeg heller følelsene inne. Så jeg spør dere jenter istedenfor, hva hadde dere satt mest pris på? Sagt hva jeg føler, fortsatt slik det er nå (merk at jeg ikke vet om hun liker meg), eller hva?

Lenke til kommentar

Hun liker deg nok ja. Hun fester fordi det er gøy og røyking, pga status og ''kulhet'' (Det er hva jeg oppfatter)Hadde ikke skadet å si det som det er :p bare ikke styr henne vekk fra det hun vanligvis driver med som jeg har forstått du ikke liker? du kan nok gjerne si ifra bare du ikke direkte driver hun bort pga sjalusi. Det er turnoff.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Ikke at jeg har så veldig mye med hva hun gjør på fritiden, hadde jeg ikke prøvd å dratt henne vekk fra det hun liker, kanskje hvis det går litt for langt, men hadde vel ikke tvunget henne vekk fra det. Hun vet godt at jeg ikke liker festing og den slags, men blir aldri klaging eller sjalusi-snakking. Men det er slik at vi har "hver vår ting", hun fester, og jeg spiser mye sukker. Vi har ofte diskusjoner (ikke krangel på noen måte, heller snakk i kjedelige timer) om hva som er verst.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

hehe. Hun røyker og du spiser sukker.

My god, you two ar bad motherfuckers!

Du kan jo prøve å joine denne diaboliske festinga (med røyking!) en gang eller två.

Men du kan fort bli sett som klingete.

Lenke til kommentar

Du som skal kjøpe gave Right,

Som jeg sa tidligere, visst du kjøper gave etter 3mnd så kommer hun til å forvente gave hver 3mnd, om ikke hver mnd, og når dere feier et år, visst dere kommer så langt, så forventer hun no EKSTRA spessielt,.Så hadde jeg vært deg, hadde jeg bare vært sammen henne den dagen tatt med no tørre muffins, og bare sittet i en park/plen,.Så kan du heller gi no gave visst du absolutt har lyst på halvtårs-dagen eller hva?

er sikkert helt vanlig å komme med et spørsmål som "hva burde jeg gjøre", men skal holde meg unna det. Elsker å være ilag med henne, og hvis et forhold kan ødelegge det holder jeg heller følelsene inne.

De "feil" folka hennes, kommer helt sikkert til å være venna hennes en god stund framover, og at du skal greie å rive henne vekk fra de, tviler jeg, men vet ikke, hva som er feil med de egentlig?At de røyker? Vanlig røyk? Og fester noe som er ganske vanlig når du er 16,.Enten så kan du prøve å "joine" den gruppa hennes også litt etter litt er du mer og mer sammen henne, eller så gir du f** i henne og finner no mer som passer deg,.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Har endelig kommet over hun jeg har vært forelsket i en god stund nå og har funnet meg en ny jente. Blir spennende og se hvordan ting går framover :new_woot:

Lykke til med jakten da ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...