Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Visst man gir gave den 3mnd så forventer hun nok gave hver 3mnd om ikke hver mnd, da har du satt en trend,

u see? så ingen god ide, gi gave sånn helt tilfeldig, ingen anledning mye bedre det,.Og bare være med henne er en gave i seg sjøl er det ikke hehe ;)

Synes det er en koselig tanke jeg Bolivar, kanskje en romantisk middag, lage favorittdesserten hennes (kake eller noe hun liker kjempegodt), eller noe i den duren?

Den 3mnd`en? For det første hva er en romantisk middag? Kan man ha en romantisk middag på en kebab-sjappe?Hvis nei? Hvorfor ikke?Bolivar lag muffins som dessert hehe..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bolivar er født i 1991. Regn selv.

 

Går jo an å bare gjøre det til noe kjempelite uten å legge vekt på at dere har vært sammen i 3mnd, da. Stikke innom henne med muffins ( ;) ), eller ta henne med ut på tur og kjøpe is, eller noe. Bare sånn lite, men veldig hyggelig. :)

Lenke til kommentar

Jeg ser heller ikke poenget med 3'månedersgave (med mindre man er 13 år og superstolt over at man har sitt første "langvarige" forhold.

 

Jeg forventer ikke å få noen gave når vi har vært sammen i 3 år , men det hadde vært koselig med en bedre middag på en resturant, en picnic eller langweekend :)

 

Dersom du har lyst å feire 3'månedersdagen så kan du kjøpe favorittbrusen hennes og en sjokolade en muffins eller ett eller annet slikt noe. Ikke kjøp noe fancy :)

Lenke til kommentar

Du forventer ikke gaven, men blir glad om du får den. Win-win. Eller hva? Ble kjempeglad når jeg fikk noen hansker av eksen etter tre mnd eller noe. "Siden du alltid fryser på hendene", de kostet vel maks hundre spenn. Tanken som teller. Jeg er blakk og gad henne en klem.

 

Fyttifaen. Er et rim der òg.

Lenke til kommentar

Enig med sistnevne taler. Fikk selv noe på seksmånederdagen. Folk syntes sikkert det var teit, og dem om det, men for å si det slik: jeg har aldri, og kommer heller ikke til, å forvente så mye. So what om man feirer 3 mndsdagen, jeg ser ikke problemet for å være ærlig. Et fint forhold er jo alltid noe å feire i mine øyne.

Lenke til kommentar
Dere hadde forlovet dere i løpet av den tid, så tror ikke det er helt sammenlignbart.

 

Hva har vel egentlig det med saken å gjøre? Å feire seg selv og sin partner kan man vel gjøre uavhengig av forlovelse eller ikke? Han vil feire 3 mndsdagen, da synes jeg han bør få lov til det.

 

Gaver(/"gaver") er alltid hyggelig, uansett om det er en spesiell anledning eller ikke.

 

Ja, det var vel egentlig det jeg ville fram til. :)

Lenke til kommentar

Så mykje oppstyr faktisk...

Var ikkje en giftering altso, tenkte meir på ei lita gave... Kjøpte jo eit minni mus sokkepar til 1 måne da :) Berre en liten hyggelig ting... Hun er forresten ett halv år eldre, altso 18 år... Begge har en liten "ting" for sokker, så tenker kansje det blir dette igjen, nokon tips om kvar dei sel dette? Kule sokker? :)

 

Skal ikkje kjøpe eit smykke eller ring eller nokke... En kompis har brukt sikkert 5-6000 kr på dama si, dei har vore ilag i 4 måneder... Føler man "kjøper" sin kjære og kjærlighet da...

 

Sjønner dere nå kva eg meinte? :)

Lenke til kommentar

Han vil sette pris på kjæresten sin. Skikkelig fjortis må jeg si altså. Snakk om ta ting ut av proporsjoner her...

 

Anyway, ikke hør på alle andre, man klarer aldri å gjøre alle til lags uansett. ;)

 

Så mykje oppstyr faktisk...

Var ikkje en giftering altso, tenkte meir på ei lita gave... Kjøpte jo eit minni mus sokkepar til 1 måne da :) Berre en liten hyggelig ting... Hun er forresten ett halv år eldre, altso 18 år... Begge har en liten "ting" for sokker, så tenker kansje det blir dette igjen, nokon tips om kvar dei sel dette? Kule sokker? :)

 

Skal ikkje kjøpe eit smykke eller ring eller nokke... En kompis har brukt sikkert 5-6000 kr på dama si, dei har vore ilag i 4 måneder... Føler man "kjøper" sin kjære og kjærlighet da...

 

Sjønner dere nå kva eg meinte? :)

 

Jepp, jeg forstår deg jeg, og jeg synes det var en koselig gest av deg. :) Personlig kjøpte jeg en liten sånn bok (lommepocket) om kaffe til min kjære (han elsker kaffe) etter at vi hadde vært i lag bare noen dager. Han ble så glad, hehe. Det handler jo ikke om å "kjøpe" sin partner, men å sette pris på h*n. Den kosta ikke så mye, og det trenger den jo heller ikke å gjøre. :)

 

Ops, trodde postene skulle slå seg sammen (ikke meningen å spamme).

 

## dobbelpost slått sammen av ilpostino ##

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar

Enig med at full baluba og gave til mangfoldige kroner er noe tull, men ser ikke problemet med å gi vekk noe lite. Hadde blitt lettere flau selv om noen hadde kommet drassende på noe stort og dyrt, uansett hvor mye jeg hadde ønsket meg det. En liten ting som betyr noe er mye, mye koseligere.

 

Affeksjonsverdi?

Lenke til kommentar
Enig med at full baluba og gave til mangfoldige kroner er noe tull, men ser ikke problemet med å gi vekk noe lite. Hadde blitt lettere flau selv om noen hadde kommet drassende på noe stort og dyrt, uansett hvor mye jeg hadde ønsket meg det. En liten ting som betyr noe er mye, mye koseligere.

 

Affeksjonsverdi?

 

Jupp, så absolutt. :)

Lenke til kommentar

Jeg tror bare det å feire en måned sammen uten å slå opp hadde vært perfekt for søss og typen. De slår i snitt opp en gang i uka og blir sammen en eller to dager etterpå.

Forholdet er dømt til å gå til helvete. Han er maks sjalu og schizofren med noen helvetes sinneproblemer (men han har fortsatt ikke slått, og det er jo vel og bra).

Alle vet at forholdet er dømt, de to inkludert, men de er så glade i hverandre at de bare fortsetter og fortsetter. Før i tiden var jeg den til å patche de sammen fordi jeg liker fyren jævlig godt og han er den eneste ok typen søss har dratt med seg hjem, inkludert kompisene mine hu har vært sammen med, men nå gir jeg egentlig mest faen. Jeg er så lei kranglinga, av å ringe og prate med de i timesvis og høre på sutring om at de angrer, men ikke tør snakke med hverandre og ergo må gå via meg.

Helvetes forhold :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...