Gjest Slettet+5132 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Det er utrolig hvordan kjærligheten kan slå deg på de mest utenkelige tidspunkt noen ganger. Egentlig burde jeg vært helt ute av meg for tida (hvorfor skal jeg ikke gå inn på her og nå), men hele meg er bare fyllt opp av en fantastisk følelse jeg ikke klarer å beskrive. Sitter og hører på Islands in the stream og klarer ikke la være å smile fordi jeg føler meg så utrolig heldg. Hvordan har jeg klart å finne noen så fantastisk? Det er på det nærmeste et mysterium for meg. En som tar meg så totalt. Føler at hun skjønner meg på det dypeste nivå. [/forelsket rabling] Hehe godt å høre at du har funnet din love, men hun er også like heldig som har funnet deg, ikke glem det,. Ja, det er jeg. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Eg valte sjølv den datoen som var mest naturlig å ha jubileum og sånn på. Å bli sammen er ikkje å få ja på eit spørsmål, det er og vere med nokon og ein kjenner at kjenslene går begge vegar, og ta ting slik dei kjem. Jeg er enig, men jeg spurte allikevel "Vil du være kjæresten min?". Og den dagen ble da datoen vår. Jeg syntes det var litt romantisk å spørre akkurat der og da. Siden det var ganske åpenbart hva slags svar jeg ville få tilbake Må legge til at jeg følte meg som en 3.klassing Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 tess0: Bokmål eller nynorsk please.. That is the rules! Lenke til kommentar
Spid3r Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Eg valte sjølv den datoen som var mest naturlig å ha jubileum og sånn på. Å bli sammen er ikkje å få ja på eit spørsmål, det er og vere med nokon og ein kjenner at kjenslene går begge vegar, og ta ting slik dei kjem. Hva betyr dette? Jeg valge selv datoen som virket mest naturlig å ha et jubileum og sånt på. ;-) Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Tips til gave etter tre måneder? Ikkje pusete, ikkje klisje, ikkje søtt... Vansklig jente Lenke til kommentar
Right Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Gave etter tre måneder? En is? Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Tenkte litt på det eg også... Er ikkje lenge, men en liten ting tenkte eg på... Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) 20 minutters oralsex Det er jo det man gir til vanlig. Jeg stemmer for en time :!: Skal bli bra øm i kjeften. Edit; det er til en dame ja. Hm, hva med en søt bamse? tihi. Nei, jeg aner ikke. Endret 11. mai 2009 av Turtlis Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Vent til det blir 1år og gi henne en skikkelig gave da. Oralsex som 3mnd's gave høres bare tåpelig ut. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Jeg regner med at det var ei lite seriøst forslag også Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Poenget mitt var heller å droppe 3mnd gave og heller gå for en stor 1års gave( om forholdet varer så lenge da.) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 3mnd gave blir mer eller mindre tåpelig spør du meg. Slikt holder man på når man gikk på ungdomskolen Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Det er da alltid koselig uansett da, å gi hverandre gaver. Må jo ikke være en anledning heller.. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Samma hvor "teit" det høres ut, så tipper jeg jenta blir glad. Jeg hadde blitt det Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Å gi en gave sånn tilfeldig er helt greit, men å gjøre en så svær baluba for 3måneders greie er uansett helt unødvendig, med mindre du har med en golddigger å gjøre, de vil ha gaver hele tiden. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Vel, noen synes det sikkert er kjempeteit, uansett anledning så tror jeg ihvertfall hun blir glad, så da spiller det jo ingen rolle, med mindre hun er skikkelig på'n, og det er henne som absolutt vil ha gave. Da blir det jo helt tilfeldig uansett, slik jeg ser det, ergo ikke noe problem. Synes det er en koselig tanke jeg Bolivar, kanskje en romantisk middag, lage favorittdesserten hennes (kake eller noe hun liker kjempegodt), eller noe i den duren? Endret 11. mai 2009 av yvonne2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Vil absolutt ha gaver hele tiden jeg også. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Nå mente om han ble tvunget til å kjøpe gave til henne, noe jeg ikke har fått inntrykk av, det virker som dette er hans eget iniativ. Altså, jeg mener det er forskjell på å hinte *åh, det hadde vært koselig med en rose*, eller *jeg ønsker meg det og det i bursdagen min* og *du må kjøpe en rose til meg - NÅ*. Det går jo an å ønske seg noe uten å være gold digger. Endret 11. mai 2009 av yvonne2 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Fint for dere som mottar gaver ja, uansett så er ikke 3mnd noe å feire. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå