Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+5132
Det er utrolig hvordan kjærligheten kan slå deg på de mest utenkelige tidspunkt noen ganger. Egentlig burde jeg vært helt ute av meg for tida (hvorfor skal jeg ikke gå inn på her og nå), men hele meg er bare fyllt opp av en fantastisk følelse jeg ikke klarer å beskrive.

Sitter og hører på Islands in the stream og klarer ikke la være å smile fordi jeg føler meg så utrolig heldg. Hvordan har jeg klart å finne noen så fantastisk? Det er på det nærmeste et mysterium for meg. En som tar meg så totalt. Føler at hun skjønner meg på det dypeste nivå. :love:

 

[/forelsket rabling]

Hehe godt å høre at du har funnet din love, men hun er også like heldig som har funnet deg, ikke glem det,.

Ja, det er jeg. :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eg valte sjølv den datoen som var mest naturlig å ha jubileum og sånn på. Å bli sammen er ikkje å få ja på eit spørsmål, det er og vere med nokon og ein kjenner at kjenslene går begge vegar, og ta ting slik dei kjem.

 

Jeg er enig, men jeg spurte allikevel "Vil du være kjæresten min?". Og den dagen ble da datoen vår.

Jeg syntes det var litt romantisk å spørre akkurat der og da. Siden det var ganske åpenbart hva slags svar jeg ville få tilbake :)

 

 

Må legge til at jeg følte meg som en 3.klassing ;)

Lenke til kommentar
Eg valte sjølv den datoen som var mest naturlig å ha jubileum og sånn på. Å bli sammen er ikkje å få ja på eit spørsmål, det er og vere med nokon og ein kjenner at kjenslene går begge vegar, og ta ting slik dei kjem.

Hva betyr dette?

 

Jeg valge selv datoen som virket mest naturlig å ha et jubileum og sånt på. ;-)

Lenke til kommentar

Vel, noen synes det sikkert er kjempeteit, uansett anledning så tror jeg ihvertfall hun blir glad, så da spiller det jo ingen rolle, med mindre hun er skikkelig på'n, og det er henne som absolutt vil ha gave. Da blir det jo helt tilfeldig uansett, slik jeg ser det, ergo ikke noe problem. ;) Synes det er en koselig tanke jeg Bolivar, kanskje en romantisk middag, lage favorittdesserten hennes (kake eller noe hun liker kjempegodt), eller noe i den duren?

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar

Nå mente om han ble tvunget til å kjøpe gave til henne, noe jeg ikke har fått inntrykk av, det virker som dette er hans eget iniativ. Altså, jeg mener det er forskjell på å hinte *åh, det hadde vært koselig med en rose*, eller *jeg ønsker meg det og det i bursdagen min* og *du må kjøpe en rose til meg - NÅ*. Det går jo an å ønske seg noe uten å være gold digger. ;)

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...