Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
O_o...

 

Vi kjenner jo uansett ikke dama, så alt vi kan gjøre er å komme med brukbare tips. Om hun er av den typen som liker litt hokkuspokkus er jo sikkert noe spågreier bra, men det kan være ganske risky om hun overhodet ikke er av den typen.

Haha hokkuspokkus,, men jenter generelt liker jo sånne tester der man får vite mer om seg selv,.

og sånne spå greier er for morro skyld bare, tenk deg at etter par tester så kjenner jeg, deg bedre enn du kjenner deg selv hehe,.Men det er sant vi kjenner henne ikke, hvem vet hva hun liker, liker du LIL`um hokkuspokkus greier da?

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar

Det er utrolig hvordan kjærligheten kan slå deg på de mest utenkelige tidspunkt noen ganger. Egentlig burde jeg vært helt ute av meg for tida (hvorfor skal jeg ikke gå inn på her og nå), men hele meg er bare fyllt opp av en fantastisk følelse jeg ikke klarer å beskrive.

Sitter og hører på Islands in the stream og klarer ikke la være å smile fordi jeg føler meg så utrolig heldg. Hvordan har jeg klart å finne noen så fantastisk? Det er på det nærmeste et mysterium for meg. En som tar meg så totalt. Føler at hun skjønner meg på det dypeste nivå. :love:

 

[/forelsket rabling]

Endret av Lars
Lenke til kommentar
Det er utrolig hvordan kjærligheten kan slå deg på de mest utenkelige tidspunkt noen ganger. Egentlig burde jeg vært helt ute av meg for tida (hvorfor skal jeg ikke gå inn på her og nå), men hele meg er bare fyllt opp av en fantastisk følelse jeg ikke klarer å beskrive.

Sitter og hører på Islands in the stream og klarer ikke la være å smile fordi jeg føler meg så utrolig heldg. Hvordan har jeg klart å finne noen så fantastisk? Det er på det nærmeste et mysterium for meg. En som tar meg så totalt. Føler at hun skjønner meg på det dypeste nivå. :love:

 

[/forelsket rabling]

Hehe godt å høre at du har funnet din love, men hun er også like heldig som har funnet deg, ikke glem det,.

Lenke til kommentar
Det er utrolig hvordan kjærligheten kan slå deg på de mest utenkelige tidspunkt noen ganger. Egentlig burde jeg vært helt ute av meg for tida (hvorfor skal jeg ikke gå inn på her og nå), men hele meg er bare fyllt opp av en fantastisk følelse jeg ikke klarer å beskrive.

Sitter og hører på Islands in the stream og klarer ikke la være å smile fordi jeg føler meg så utrolig heldg. Hvordan har jeg klart å finne noen så fantastisk? Det er på det nærmeste et mysterium for meg. En som tar meg så totalt. Føler at hun skjønner meg på det dypeste nivå. :love:

 

[/forelsket rabling]

 

Wee, meld deg inn i klubben :D

Lenke til kommentar

Så koselig da, gratulerer Lars! :)

 

Min kjære og jeg feiret nettopp ni måneders dag (for tre dager siden for å være eksakt). Sitter her for øyeblikket, ved siden av min kjære, i senga, og ser på han der han sover så søtt. Sliten etter all lesing stakkars. *styke på*. :love::blush:

Lenke til kommentar
Så koselig da, gratulerer Lars! :)

 

Min kjære og jeg feiret nettopp ni måneders dag (for tre dager siden for å være eksakt). Sitter her for øyeblikket, ved siden av min kjære, i senga, og ser på han der han sover så søtt. Sliten etter all lesing stakkars. *styke på*. :love::blush:

Hvor enn du hadde vært i rommet så hadde du nok sett din kjære sove, var det ikke du som klagde på str i hybelen?hehe,.

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar
Hvor enn du hadde vært i rommet så hadde du nok sett din kjære sove, var det ikke du som klagde på str i hybelen?hehe,.

 

Ja, hva som om jeg kan se han i hele rommet? Det var ikke mitt poeng. Jeg synes fremdeles hybelen er for liten, det betyr dog ikke at jeg ikke kan nyte synet av min sovende kjæreste.

Lenke til kommentar
Hvor enn du hadde vært i rommet så hadde du nok sett din kjære sove, var det ikke du som klagde på str i hybelen?hehe,.

 

Ja, hva som om jeg kan se han i hele rommet? Det var ikke mitt poeng. Jeg synes fremdeles hybelen er for liten, det betyr dog ikke at jeg ikke kan nyte synet av min sovende kjæreste.

hehe ikke bli sur da, men uansett synes det er ekkelt visst noen drev å så på meg mens jeg sov,.

Lenke til kommentar
hehe ikke bli sur da, men uansett synes det er ekkelt visst noen drev å så på meg mens jeg sov,.

 

Nei, jeg er ikke sur. ;) Nå sitter jeg ikke her og nistirrer på han heller da, men det er liksom ikke til å unngå å legge merke til ham heller, her han ligger noen millimeter fra meg. Dessuten vet jeg at han synes det bare er søtt, så det så. :)

Lenke til kommentar

Ja, hva som om jeg kan se han i hele rommet? Det var ikke mitt poeng. Jeg synes fremdeles hybelen er for liten, det betyr dog ikke at jeg ikke kan nyte synet av min sovende kjæreste.

hehe ikke bli sur da, men uansett synes det er ekkelt visst noen drev å så på meg mens jeg sov,.

 

Heheh hadde nok ikke brydd deg:P... for du sove!:D dama sier hun ser på meg hele tiden, syns bare det er søtt å hørre, men ekkelt er det jo ikke for eg merke ingenting!;D

Endret av WillyWanker
Lenke til kommentar
hehe ikke bli sur da, men uansett synes det er ekkelt visst noen drev å så på meg mens jeg sov,.

 

Nei, jeg er ikke sur. ;) Nå sitter jeg ikke her og nistirrer på han heller da, men det er liksom ikke til å unngå å legge merke til ham heller, her han ligger noen millimeter fra meg. Dessuten vet jeg at han synes det bare er søtt, så det så. :)

Kan skjønne at det ikke er til å unngå nei hehe, håper ikke du nistirrer ganske ekkelt det, har du no imot visst noen ser på deg mens du sover da?

Lenke til kommentar
hehe ikke bli sur da, men uansett synes det er ekkelt visst noen drev å så på meg mens jeg sov,.

 

Nei, jeg er ikke sur. ;) Nå sitter jeg ikke her og nistirrer på han heller da, men det er liksom ikke til å unngå å legge merke til ham heller, her han ligger noen millimeter fra meg. Dessuten vet jeg at han synes det bare er søtt, så det så. :)

Kan skjønne at det ikke er til å unngå nei hehe, håper ikke du nistirrer ganske ekkelt det, har du no imot visst noen ser på deg mens du sover da?

 

Nei, absolutt ikke, synes bare det er koselig, vet han også synes det. :)

Lenke til kommentar
Har vert sammen med kjærasten i nesten 1 og eit halvt år og ja eg er som dei fleste andre lykkelig. Me krangler heile tida og tuller men me er glad i kvarandre, alle har sitt type forhald og sjølvsagt er det ingen dans på roser. Hadde det vert det hadde ein jo gått lei! :p:love:

 

Og til alle dekan som skriv at dekan like ei/ein så er det naturleg når ein vert litt eldre, 14-15-16, osv. er å prøve å få kontakt med personen og bli kjennt og viss ein har litt sosiale antenner og samtidig prøver og ha sjølvtillit så skjer "det å bli sammen av seg sjølv". Slik som meg og kjærasten min var ikkje noko resultat av"hei skal me vere ilag?".

 

Eg valte sjølv den datoen som var mest naturlig å ha jubileum og sånn på. Å bli sammen er ikkje å få ja på eit spørsmål, det er og vere med nokon og ein kjenner at kjenslene går begge vegar, og ta ting slik dei kjem.

 

Derimot viss du er vaksen og har ungar ol. eller er i ein spesiell situasjon kan det vere lurt å avklare kortid ein "vert saman" sidan dette kan angå/ha virknad på andre ting enn ein sjølv og då gjeld det og ta hensyn!

 

Har aldri spørt nokon om dei vil vere ilag med meg, det er ikkje sånn det fungerer, iallefall ikkje for meg! ;)

Skjønte ingenting jeg,.men håper du har det bra :)

 

Det er ikke koslig at noen driver å ser på deg mens du sover synes jeg, spess visst du våkner opp og ser at personen ved siden av deg driver å stirrer på deg, mææææn thats creepy..

EDIT: hvorfor de stirrer, fordi de lurer helt sikkert på hvordan jeg ble så pen haha,.

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...