Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Jeg har holdt meg ganske lenge jeg også, men denne uka har jeg vært BARE sur...

 

Har kjipe dager på jobb. Alt for mye å gjøre, og i tillegg en kollega som er borte fra jobben/syk. Typen har jobba overtid hver eneste dag, og når han kommer hjem jogger han uten å ta med en av hundene. Så dusjer han og slenger seg på sofaen. Kan hende jeg synes det er et snev provoserende når jeg selv må skynde meg hjem fra jobb for å gå tur med hundene (jeg kunne også hatt behov for overtid, men kan ikke siden han jobber overtid og noen må hjem til hundene). Dessuten er det jeg som har måttet gjøre alt husarbeidet, og hvis jeg har spurt fint om han kunne hjelpe meg med noe (f.eks brette en kurv nytørkede håndduker) har jeg fått til svar "tar det i morra". Alt skal gjøres "i morra".

 

Hvis jeg i tillegg forteller at det er en spesiell uke, og at jeg i tillegg til det vanlige blir deprimert og lei meg så har vi vel fasiten på hvorfor jeg er kranglete ...

 

Hvis du føler at alt bare er drit, har dårlig selvtillitt, travle dager på jobben hvor du føler du ikke får gjort alt du skal og i tillegg kanskje får et par kritiske kommentarer slengt etter deg av den som egentlig skulle trøsta deg..... da ...

 

ÆSJ..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
- Jeg bare spurte fordi du ser ut til å kose deg *legge til et smil om man klarer det ordentlig*

- Nei, altså, jeg begynner å ha det ganske flott selv. Nettopp funnet ei som ser ut til å være utrolig søt og grei. Men nu må jeg løpe. Må handle inn noe til senere i dag^^ *sleng inn et smil her og og si hadet på en ordentlig måte og gå.*

Ikke helt enig i det der heller jeg :p

1. Du pusher på at hun har det bra med han

2. Du distansierer deg fra henne

 

Nei, har man et crush på noen som er opptatt skal man aldri ta intiativ til å prate om kjæresten til personen

Enig med Demantios her, utenom siste setningen, få henne til å prate LITT om kjæresten men negativt,.

 

Skjønner ikke helt hvorfor man skal minne henne på kjæresten, er ikke poenget at hun skal glemme han? Og kun fokusere på dere to og hvor bra dere har det. Minner du henen på kjæresten kan hun tenke, stemmer det! Jeg har jo kjæreste, nå må jeg roe ned litt. Hun kan også tenke at det er ett hint fra gutten om at, husk at du har kjæreste. Det beste er at hun kun tenker på deg og hvor hyggelig dere to har det sammen. Jo mindre hun tenker på han når dere er sammen jo bedre.

Lenke til kommentar

Kjærlighet = Little girl, I love when she talks to me

Got to smile, when she walks that walk with me

I want the girl, but I want a lot

 

 

Faen ikke mye man kan gjøre for tiden med jenter som vil være singel. Jaja, bare å drite i de og finne seg andre... eller? Mye jobb å snu rundt på det, og jeg er så mentalt utslitt atte, ja.

Endret av Riot™
Lenke til kommentar

Dobbeltpost e_e...kom igjen a folkens.

 

Jeg var på date med kjæresten min i dag. Jeg hadde planlagt å ta ham med på piknik en stund nå, og endelig var vi heldige med været. Var litt kaldt, men jeg tok bare med meg et teppe.

 

Vi dro ned til stranda med grill og god mat. Hadde en liten photoshoot mens grillen ble varm. Maten smakte utrooolig godt. Nei, det var bare helt herlig. Vi hadde det veldig koselig. Skal prøve å gjenta det oftere.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Har det så fint med kjæresten nå. Har hatt det veldig tungt i det siste, og da merker man hvor mye man setter pris på de man er glad i (spesielt kjæresten).

Lenke til kommentar
Så visst en kompis av deg hadde spurt deg beskriv hvordan en perfekt dag med typen hadde vært, så hadde du blitt skeptisk og tatt det som sarkastisk?

Hvorfor?

 

Kompis er en ting. En fyr som er keen er noe heeelt annet.

Hva om det hadde vært en kompis som er keen da, ikke prøv å unngå spm mitt da, bare svar du? ;)

Skjønner ikke helt hvorfor man skal minne henne på kjæresten, er ikke poenget at hun skal glemme han?
Ikke minne henne, få henne til å snakke dritt om han sier jeg, men uansett, min personlige mening er damer i forhold bare hold deg unna, synes det egentlig er råttent gjort å prøve seg på jenter som er forhold,.

Lillium du skal ikke fortelle oss hva dere spiste også da?

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar
Nawww, har du problemer med at jeg forteller om den fantastiske daten vår? Stikk til tråder som "Hjlp!!! Jeg vil slå opp med dama men vet ikke hvordan!!" hvis det er så grusomt for deg.

Haha søt du er, hvofor skulle jeg stikke dit, jeg bare lurte på hva dere spiste pølser?Burger?.svar på mitt forrige spm mitt du Lil uhm ;)

Lenke til kommentar
Til lørdag, 16. mai feirer meg og kjæresten 3 år. Har dere noe forslag til noe spesielt vi kan gjøre eller noe jeg kan ordne? Bør ikke være for dyrt e.l, er bare 17 år :blush:

3 år? og du er bare 17..

Ta båten til en av øyene(visst du bor i Oslo da) og en liten piknik der, og håpe på fint vær,.

Lenke til kommentar
Til lørdag, 16. mai feirer meg og kjæresten 3 år. Har dere noe forslag til noe spesielt vi kan gjøre eller noe jeg kan ordne? Bør ikke være for dyrt e.l, er bare 17 år :blush:

3 år? og du er bare 17..

Ta båten til en av øyene(visst du bor i Oslo da) og en liten piknik der, og håpe på fint vær,.

 

3 år og er bare 17 ja :) Bor ikke i Oslo nei

Lenke til kommentar
Til lørdag, 16. mai feirer meg og kjæresten 3 år. Har dere noe forslag til noe spesielt vi kan gjøre eller noe jeg kan ordne? Bør ikke være for dyrt e.l, er bare 17 år :blush:

3 år? og du er bare 17..

Ta båten til en av øyene(visst du bor i Oslo da) og en liten piknik der, og håpe på fint vær,.

 

3 år og er bare 17 ja :) Bor ikke i Oslo nei

Hmm ja da kan du jo fortsatt ta henne med på piknik visst det er no ok piknik sted, kanskje like ved vannet f.eks?

Mat kan du jo spørre lillum om hehe, noe hun liker frukt, grille kanskje, eller gode baguetter,.

Eller noe så enkelt som bare møtes og dere går en tur, setter dere på en benk og bare prater med hverandre om hverandre,.

Lenke til kommentar

Sure thing, cockyboy. Har mange tips og råd på lager ;)

 

Piknik - Du kan f.eks dra på stranda med grillmat og noe å sitte på. Eller kanskje en park? Med bedbrakte muffins og iste. baguetter og frukt fungerer det også.

 

Jeg aner jo ikke noe om hva dere liker å gjøre, da. Men om dere liker å bevege litt på dere kan det jo kombineres med en tur på klatreveggen, rollerblades eller kanskje en fototur?

 

Bruk google og kreativiteten.

Lenke til kommentar
Sure thing, cockyboy. Har mange tips og råd på lager ;)

 

Piknik - Du kan f.eks dra på stranda med grillmat og noe å sitte på. Eller kanskje en park? Med bedbrakte muffins og iste. baguetter og frukt fungerer det også.

 

Jeg aner jo ikke noe om hva dere liker å gjøre, da. Men om dere liker å bevege litt på dere kan det jo kombineres med en tur på klatreveggen, rollerblades eller kanskje en fototur?

 

Bruk google og kreativiteten.

Jeg sa at Lil`um har no bare mattips, vi har samme smak vettu, men drop muffins`en, det er tørre saker, eller ta med kortsokk og spå henne visst du kan det,visst ikke så finn på no og lat som du kan spå,, eller sånne personlighetstester jenter liker visst det :)

Lil`um du har fortsatt ikke fortalt oss hva dere spiste?

Lenke til kommentar

Pro-me, Liker hun muffins, lager du muffins til henne og ta henne med på pikink, ta med kortstokk, personlighetstester,ta med no frukt,.lag no gode baguetter, pass på det ikke blir for sølete,husk servietter,drikke seeeff,.og teppe, and by the way grattis med 3års jubileum,.har du kjøpt/laget gave da?Du kan gi henne et muffins kjede,

Glem muffins hvis du ikke kan å lage det . Noen av oss kan å lage muffins som ikke er tørre cockyboy;)
Aldri prøvd å lage muffins, fordi jeg liker ikke muffins, det er seriøst tørre saker hehe, men kan ikke du lage et par til meg, så jeg får smakt på utørre muffins :hmm: Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...