L4r5 Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 haley sier:wanna hear something funny? Jon sier: yeah haley sier: i used to have a huge crush on you Faen! Jeg likte henne også jævlig godt når hun skal ha likt meg! At jeg ikke forsto det! 9494945[/snapback] Det beviser bare det jeg alltid har sagt: Ta sjansen på å bli avvist... Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Du kan få låne helikopteret mitt, men du får ikke styre det selv. Du får ta til takke med piloten min.9491086[/snapback] Avtale. Hvor fort kan han være i Oslo? 9492677[/snapback] Spørs hvor han skal fly fra det. Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 (endret) Jeg har postet en lang frustrasjonspost en 2 sider tilbake. Så i dag, så prata jeg med en fyr som har hatt mange damer, hans nåværende forhold på 10 mnd, så godt som aldri singel og blir godt likt av mange damer. Så spør han meg: -"Hvorfor har du ikke dame? Du passer jo perfekt til å ha dame!" -"Tja ... altså, -" -"Jeg vet det. Du tør ikke å legge an på dem." Det er jo bare altfor sant! Videre prøvde jeg å inngå et veddemål med ham om at jeg kan få meg dame i løpet av et halvt år, men det nekter han å gå med på fordi han vet at han kommer til å tape. So close, but still so far away ... Endret 14. september 2007 av Eivolele Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Jeg er sikker på at om du hadde inngått det veddemålet så hadde du fått samla opp nok mot til å prøve deg på damene. Om så bare på pur F for å vinne... Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 (endret) Jeg er sikker på at om du hadde inngått det veddemålet så hadde du fått samla opp nok mot til å prøve deg på damene. Om så bare på pur F for å vinne... 9497432[/snapback] Var det jeg tenkte også. Men han turte ikke fordi han var sikker på at han kom til å tape. Det er jo egentlig positivt, men - ja, kanskje det hadde vært bedre om han faktisk hadde gått med på det. Men veddemål eller ei, dette skal jeg klare! Jeg må bare slippe meg litt mer løs, så kommer nok resten av seg selv. Om så det er det siste jeg gjør, dette er bare noe jeg må klare! Jeg har jo så inni faens helvettes lyst på kjæreste også. Jeg vet det er jenter som synes jeg er kjempekjekk, og som han sa: jeg passer jo PERFEKT til å ha dame! Jeg føler meg bare så utrolig treig akkurat nå - men få det til, det skal jeg. Endret 14. september 2007 av Eivolele Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Tror jeg er rake motsetningen til deg. Satt å pratet med en jente på vors for en stund siden, jeg spurte om hun var singel, det var hun, så sa hun at hun kunne se på meg at jeg var singel. Tenkte først på det som et kompliment, men hey, det kan det umulig være Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Joda. Men hvis man klarer å lese kroppsspråk lett så kan man se at en person er singel eller ikke. Blir på en måte en intuisjon. Og ingen er bedre på dette enn kvinner. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Hvor i landet er du fra Melisma? Her på sør-østlandet er det bare kjipe jenter. Sånne småbyer vettu. Ikke stygt ment juliess siden vi er fra samme by 9493015[/snapback] haha, er ikke så langt unna deg egentlig! bor i Tønsberg 9495054[/snapback] Hehe, sjebnen Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 haley sier:wanna hear something funny? Jon sier: yeah haley sier: i used to have a huge crush on you Faen! Jeg likte henne også jævlig godt når hun skal ha likt meg! At jeg ikke forsto det! 9494945[/snapback] Det beviser bare det jeg alltid har sagt: Ta sjansen på å bli avvist... 9495750[/snapback] Helt klart! Hehe, jaja! Det er litt artig å få vite slikt også da, selv om det er irriterende til de grader. Lenke til kommentar
Reached Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Kjærlighet er morro. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Kjærlighet er morro. 9499525[/snapback] Ikke helt enig bestandig Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Joda. Men hvis man klarer å lese kroppsspråk lett så kan man se at en person er singel eller ikke. Blir på en måte en intuisjon. Og ingen er bedre på dette enn kvinner. 9498600[/snapback] Kanskje hun merket at jeg sjekket hun opp. Går utifra det var det Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Kjærlighet er morro. 9499525[/snapback] Sier du som har en date. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 9502286[/snapback] Cheer up, søta. Du har meg. Litt så. Nå skal jeg ut. Ogsåå.. iih. Gud, det er så deilig å være skikkelig betatt Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Ikke fullt så deilig når den du er betatt av befinner seg i et annet land... Lenke til kommentar
Helpsomer Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Bare å vite at jeg en dag antageligvis blir å finne kjærligheten er det som holder meg oppe om dagene Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Ikke fullt så deilig når den du er betatt av befinner seg i et annet land... 9502416[/snapback] Evt. bare i en annen del av landet... som er langt unna. Lenke til kommentar
stratosfære Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Har vært sammen med kjæresten i 1 år og 3,5 måneder nå, og er mer forelska enn noensinne! er så utrolig glad i denne jenta er så glad, så følte at jeg bare måtte dele dette med noen Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Bare ikke la henne gå, kompis. Du kommer til å angre på det, slik som jeg gjør Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Bare ikke la henne gå, kompis. Du kommer til å angre på det, slik som jeg gjør 9503500[/snapback] Hva nå da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå