Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Virker som det er lite aktivitet i denne tråden nå:p Så jeg kan poste litt om kjærlighetsproblem! Er ikke så ekstremt lenge siden jeg ble singel og har gått litt fram og tilbake mellom jenter( Ikke noe seriøst)

 

Men nå i det siste har en jente som jeg har kjent utrolig lenge møtt på meg på fest og begynt å sagt at hun har hatt følelser for meg veldig lenge og vart drit sjalu når jeg var ilag med den forrige dama. Hun er da ilag med noen nå, men sa veldig mye som gjorde at jeg er ganske sikker på at hun har følelser for meg enda. Har sagt at jeg liker henne også men vil ikke prøve noe siden hun faktisk har type. Vet at de ikke har det så bra sammen så tenker egentlig jeg bare skal vente å se hva som skjer. Fyren er litt gal og så vil ikke akuratt prøve å presse han vekk siden jeg sikkert får ganske store problem da:p

 

Problemet er at når hun er edru, eller tidlig på kveldene når vi drikker så oppfører hun seg helt idiotisk mot meg. Veldig frekk og bare idiotiske kommentarer. Så når hun har drukket litt blir det helt annerledes og hun sitter å koser oppetter meg, og forteller hvor dårlig hun har det sammen med typen nå. Lurer bare på hva dere tror om dette hun gjør når hun er edru? Har snakket noe med hun på melding og da er hun veldig koselig å snakke med, og når jeg møter på henne i byen.

Som han over meg sa, når hun drikker så ja fylla har skylda, hun tør litt mer, flørter litt mer, hun liker deg sikkert og vil sjekke hvor hun har deg, da er det litt lettere når hun er full, jenter er som aper, slipper ikke en gren før de har en annen gren å holde på hehe,.

Men det du når u snakker med henne i EDRU tilstand, så spør henne hvordan går det med kjæresten?Du skal ikke snakke dritt om han, da forsvarer hun han, det du kan si er f.eks ja åssen er det perfekte forholdet, så vil hun fortelle deg hvor møkk det er, da er din oppgave og vise at det han fyren mangler har du, got it?

Men ikke virk alt for kjernekar det er bare kjedlig,.Men liker du henne da?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forstår ja:) Ja jeg vet at jeg liker denne jenta! Merket det serlig godt nå i det siste når jeg faktisk fikk vite at hun hadde følelser for meg ganske lenge, og tenker veldig mye på henne. Har egentlig vert litt av og på gjennom åra ( begynner å bli en stund siden nå da) og som sagt tidligere har jeg kjent hun veldig lenge.

 

Derfor føler jeg at dette er ei jente som jeg kan få det veldig fint sammen med og vil virkelig prøve å få det til å virke:)

Lenke til kommentar
Men det du når u snakker med henne i EDRU tilstand, så spør henne hvordan går det med kjæresten?Du skal ikke snakke dritt om han, da forsvarer hun han, det du kan si er f.eks ja åssen er det perfekte forholdet, så vil hun fortelle deg hvor møkk det er, da er din oppgave og vise at det han fyren mangler har du, got it?

Uenig med deg på den. Jeg synes ikke han bør ta intiativ til å prate om kjæresten hennes på noen måte. Da vil hun sannsynligvis tro at kjæresten hennes er en plage for deg og at du vil skille dem fra hverandre. Også er det veldig typisk at samtalen blir sånn her:

- Hvordan går det med deg og typen da?

- Går bra det

- Åja:\

- Hvordan det

- Bare lurte

 

I sånne situasjoner er det ikke du som bør bryte inn og ta intiativ til sånt, vær heller tilgjengelig og vis at du er bedre enn han. Gjør henne glad, smil og vær et positivt innblikk i hverdagen hennes :)

Endret av Demantios
Lenke til kommentar
Men det du når u snakker med henne i EDRU tilstand, så spør henne hvordan går det med kjæresten?Du skal ikke snakke dritt om han, da forsvarer hun han, det du kan si er f.eks ja åssen er det perfekte forholdet, så vil hun fortelle deg hvor møkk det er, da er din oppgave og vise at det han fyren mangler har du, got it?

Uenig med deg på den. Jeg synes ikke han bør ta intiativ til å prate om kjæresten hennes på noen måte. Da vil hun sannsynligvis tro at kjæresten hennes er en plage for deg og at du vil skille dem fra hverandre. Også er det veldig typisk at samtalen blir sånn her:

- Hvordan går det med deg og typen da?

- Går bra det

- Åja:\

- Hvordan det

- Bare lurte

 

I sånne situasjoner er det ikke du som bør bryte inn og ta intiativ til sånt, vær heller tilgjengelig og vis at du er bedre enn han. Gjør henne glad, smil og vær et positivt innblikk i hverdagen hennes :)

Skjønner hva du mener, men han snakker jo ikke om typen, han snakker om hvordan det "perfekte" forholdet er, og hun kommer til å si masse dritt om forholdet, u see ma point?

- Hvordan går det med deg og typen da?

- Går bra det

- Åja:\

- Hvordan det

- Bare lurte

Hva er du lurer på?Hvorfor lurer du på det?Da er hun på vei inni forsvarsposisjon,.Mener nå jeg da,.

Lenke til kommentar
Men det du når u snakker med henne i EDRU tilstand, så spør henne hvordan går det med kjæresten?Du skal ikke snakke dritt om han, da forsvarer hun han, det du kan si er f.eks ja åssen er det perfekte forholdet, så vil hun fortelle deg hvor møkk det er, da er din oppgave og vise at det han fyren mangler har du, got it?

Uenig med deg på den. Jeg synes ikke han bør ta intiativ til å prate om kjæresten hennes på noen måte. Da vil hun sannsynligvis tro at kjæresten hennes er en plage for deg og at du vil skille dem fra hverandre. Også er det veldig typisk at samtalen blir sånn her:

- Hvordan går det med deg og typen da?

- Går bra det

- Åja:\

- Hvordan det

- Bare lurte

 

I sånne situasjoner er det ikke du som bør bryte inn og ta intiativ til sånt, vær heller tilgjengelig og vis at du er bedre enn han. Gjør henne glad, smil og vær et positivt innblikk i hverdagen hennes :)

Skjønner hva du mener, men han snakker jo ikke om typen, han snakker om hvordan det "perfekte" forholdet er, og hun kommer til å si masse dritt om forholdet, u see ma point?

- Hvordan går det med deg og typen da?

- Går bra det

- Åja:\

- Hvordan det

- Bare lurte

Hva er du lurer på?Hvorfor lurer du på det?Da er hun på vei inni forsvarsposisjon,.Mener nå jeg da,.

Enkelt svar på det egentlig om du klarer å holde deg kald.

 

- Jeg bare spurte fordi du ser ut til å kose deg *legge til et smil om man klarer det ordentlig*

- Nei, altså, jeg begynner å ha det ganske flott selv. Nettopp funnet ei som ser ut til å være utrolig søt og grei. Men nu må jeg løpe. Må handle inn noe til senere i dag^^ *sleng inn et smil her og og si hadet på en ordentlig måte og gå.*

 

Jeg har for øvrig brukt en av dem, så selv om jeg var grinete og litt lei meg pga eksen så må man egentlig bare spille så godt en kan :)

Lenke til kommentar
Det er et spm da, eller spørre hvordan et perfekt forhol hadde vært, f.eks en perfekt dag med typen, bruk litt fanatsi da, poenget er at hun skal begynne å kritisere typen hun nå har, slik at han står fram som et bedre valg,.

Om man må få jenta til å snakke dritt om karen hu er sammen med nå for å fremstå som et bedre valg, så er man i realiteten ikke det.

Lenke til kommentar
Det er et spm da, eller spørre hvordan et perfekt forhol hadde vært, f.eks en perfekt dag med typen, bruk litt fanatsi da, poenget er at hun skal begynne å kritisere typen hun nå har, slik at han står fram som et bedre valg,.

Om man må få jenta til å snakke dritt om karen hu er sammen med nå for å fremstå som et bedre valg, så er man i realiteten ikke det.

Ok og ditt poeng er?

Lenke til kommentar
- Jeg bare spurte fordi du ser ut til å kose deg *legge til et smil om man klarer det ordentlig*

- Nei, altså, jeg begynner å ha det ganske flott selv. Nettopp funnet ei som ser ut til å være utrolig søt og grei. Men nu må jeg løpe. Må handle inn noe til senere i dag^^ *sleng inn et smil her og og si hadet på en ordentlig måte og gå.*

Ikke helt enig i det der heller jeg :p

1. Du pusher på at hun har det bra med han

2. Du distansierer deg fra henne

 

Nei, har man et crush på noen som er opptatt skal man aldri ta intiativ til å prate om kjæresten til personen

Lenke til kommentar
- Jeg bare spurte fordi du ser ut til å kose deg *legge til et smil om man klarer det ordentlig*

- Nei, altså, jeg begynner å ha det ganske flott selv. Nettopp funnet ei som ser ut til å være utrolig søt og grei. Men nu må jeg løpe. Må handle inn noe til senere i dag^^ *sleng inn et smil her og og si hadet på en ordentlig måte og gå.*

Ikke helt enig i det der heller jeg :p

1. Du pusher på at hun har det bra med han

2. Du distansierer deg fra henne

 

Nei, har man et crush på noen som er opptatt skal man aldri ta intiativ til å prate om kjæresten til personen

Enig med Demantios her, utenom siste setningen, få henne til å prate LITT om kjæresten men negativt,.

Lenke til kommentar
Enig med Demantios her, utenom siste setningen, få henne til å prate LITT om kjæresten men negativt,.

Jaja, hun kan gjerne prate negativt om han, men når gutten tar intiativ så rakker han ned på han. Om man skal ta intiativ må det ihvertfall sies på en måte som gir jenta høyere value, ikke kjæresten lavere

Lenke til kommentar
Enig med Demantios her, utenom siste setningen, få henne til å prate LITT om kjæresten men negativt,.

Jaja, hun kan gjerne prate negativt om han, men når gutten tar intiativ så rakker han ned på han. Om man skal ta intiativ må det ihvertfall sies på en måte som gir jenta høyere value, ikke kjæresten lavere

Visst han skulle spørre om typen hennes, så betyr det ikke at han rakker ned på han, og det må han absolutt ikke gjøre, fordi visst du skulle finne på å rakke ned på typen, så vil hun bare forsvare han, derfor kan du heller spørre om f.eks

hvordan er det perfelte forholdet?

hun vil svare det er ikke perfekt,

hvorfor ikke?

Så er hun igang med å kritsere typen,

Lenke til kommentar
Jeg blir irritert hvis jeg snakker med en fyr jeg vet er småkeen , og han spør meg hvordan det går med typen min.

Usj.. Slike "hint hint" samtaler er utrolig irriterende.

 

Du har sikkert fått min irritasjon denne uken. Tipper et facebook-virus.

Jeg kan ikke huske å ha vært spesielt sur eller kranglete på lenge :hmm:

Endret av Turtlis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...