Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Istedet for å drøye det og vente på at hun skal dumpe deg, så dump henne istedet. Du sier jo selv at du vet hun ikke er noe å samle på lengre. Det er sikkert jævlig vanskelig, men jeg tror det er bedre å hoppe i det, glemme henne, og finne seg ei ny, istedet for å pine deg selv på den måten. It's easier to live alone, than fear the time it's over.

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar

hei, er en gutt på 14 år btw.

jeg og en jente som bor 20min unna og som jeg møtte på en komf. leir som jeg ble forelska i, og vi har drevet og flørtet over msn, telefon en del, så vi har planlagt å møtes en av dagene til helgen,, vi kommer vel mest sannsynlig til å dra til sandvika(for dere som vet hvor det er) og drive rundt, kanskje kino eller noe..

 

men har dere noe som helst forslag til hva vi kan snakke om og eller gjøre og sånt da det kan hende vi er der sammen et par timer ?

 

Vet hun liker meg og, (bare en uke siden den leiren btw.) så burde jeg prøve å flørte mye med henne og kanskje gi klem og sånt?(er ikke noe flink til sånt..)

 

 

Takk for og tips..=)

Lenke til kommentar

Hvis du skal på kino på Sandvika så ligger det rett ved siden av storsenteret. Da kan dere alltids stikke innom det og "henge" litt så dere får pratet og bli bedre kjente. Mange steder man kan sette seg ned der og spise/drikke litt.

 

Eventuelt kan dere leke dress-up på senteret. Stikk inn i en klesbutikk hvor hun plukker ut et helt antrekk som du skal prøve, også gjør du det samme med hun. Ser hvem som velger det sprøeste, beste osv ;)

Lenke til kommentar

Hvorfor i helvette er jeg forelska?

Jeg vet at det ikke kommer til å bli noe mer med denne jenta uansett. Vi har hatt mange utrolig koselige stunder sammen, hadde den råeste valentinesdagen med henne, elsker personligheten og humoren hennes, men hun er ingen kjæresteperson.

 

Hun har denne "planen" om at hun ikke skal få seg kjæreste før hun er 19 og hun skal leve livet fram til da. Og slik er jo egentlig jeg også, men med denne jenta er det annerledes. Prøver å glemme henne, roter med andre på fest og sånn, men det hjelper ikke. Jenta går også i klassen min og det i seg selv er jo en dårlig idé, men jeg kan ikke no for det.

 

Hun har også vært ganske "jævlig" mot meg. Eller. Ikke jævlig. I går for eksempel, så hadde vi avtalt at jeg skulle komme til henne for å prate. Jeg stressa som faen med å komme meg dit da bussene ikke går så ofte her, spesielt siden det var helligdag. Så kom jeg dit, møtte mora ute på terrassen og hun sa at jenta hadde gått ut med ei venninne nettopp. Det hadde hun visst sendt meg en melding om, men den fikk jeg aldri. Hun påstår at hun ble tvunget til å sitte barnevakt og fikk ikke ha med meg, men fkk ha med hun venninna. Så jeg vet ikke helt jeg.

 

Føler dette ble veldig rotete, men jeg måtte bare få det ut på en måte.

Lenke til kommentar

Antageligvis er hun usikker selv. Hun vil leve livet til hun blir 19 sier hun, og tenker som så at hun skal unngå å bli forelsket. Kanskje det er nettopp det som har skjedd, at hun holder på å bli forelsket ideg, noe hun tror hun ikke vil, og derfor prøver hun å unngå at så skjer.

 

Dog, det virker som om hun allerede har blitt forelsket i deg, og om du vil ha henne, har du nok en fair sjanse, bare du ikke stresser for mye og spiller kortene dine rett.

Lenke til kommentar
Ingen av oss er egentlig en såkalt kjæresteperson. Men jeg føler det annerledes for denne jenta enn noen andre jeg har vært borti før. Og det er ikke så lett å slutte å legge følelser i det. Det var ingen spesielle i starten, ting har utviklet seg den siste tiden.

Da er det for sent til at dere ikke blir kjærester eller heartbroken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...