Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Ghraag: Såvidt jeg husker så hadde du ett langdistanse forhold. Blir litt søkt å sammenligne det med ett samboerforhold. Skal litt mer til før damen ligger med en annen dude etter at det har blitt slutt da.

Jeg hadde et forhold på 3 år der hun bodde ca 20 minutter unna meg. Jeg har ikke bare hatt det langdistanseforholdet :)

Endret av Ghraag
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Savner faktisk damen, men skjønner at det ikke går..

 

Det er trolig tryggheten du savner, ikke selve dama. Så det eneste du trenger å tenke over er at den tryggheten der kan du skape med nesten hvem som helst andre jenter! (Ja, det høres lettere ut enn det er.)

 

Hver dag jeg ser hun på skolen vil jeg bare holde rundt hun :( Dessverre føler jeg vi bare blir mer og mer venner =/ noe jeg kan gjøre for å forhindre det?

Lenke til kommentar
Savner faktisk damen, men skjønner at det ikke går..

 

Det er trolig tryggheten du savner, ikke selve dama. Så det eneste du trenger å tenke over er at den tryggheten der kan du skape med nesten hvem som helst andre jenter! (Ja, det høres lettere ut enn det er.)

 

Hver dag jeg ser hun på skolen vil jeg bare holde rundt hun :( Dessverre føler jeg vi bare blir mer og mer venner =/ noe jeg kan gjøre for å forhindre det?

 

Var det ikke sånn at hun var utro mot deg, og du gjorde det slutt?

 

I så fall vil jeg nok tro at det er tryggheten du lengter etter. Denne tryggheten er ankret i jenta, fordi det var i forholdet med henne du oppnådde den, og det er derfor du føler en lengsel etter akuratt hun. Det du da må gjøre er å bli bevisst på at forholdet deres ikke fungerte og at den tryggheten dere hadde sammen kan du oppnå med så mangt andre jenter.

 

At der faktisk er et forhold du savner, ikke forholdet!

 

(Men jeg er ingen aktiv leser av denne tråden, så jeg kan godt ha blandet deg med en annen)

Lenke til kommentar

Nei, er riktig fyr. Og har tenkt litt på dette.. Ser ikke så mye frem til sommeren. Trodde jeg skulle tilbringe sommeren med hun. Tror eg er en person som passer dårlig til å være ute av forhold. Men skal kanskje ut på en strandfest ikveld, og vet at damen skal være der. Spurte om hun skulle og sånn, og hun sa det var samme for hun om jeg var der eller ikke. Altså tyder veldig på at vi er ferdig. Synes egentlig den kommentaren var litt drøy. Frister veldig å finne en annen jente der og få meg noe. Vil bare bli ferdig.

 

Btw, begge har blitt enig i at det er pause.. Begge har navnene til hverandre i hjerter, selv om jeg tror at begge er klar over at forholdet er så å si ferdig.. Virker som ingen vil ta siste skrittet. Vi står rett foran "mållinjen", men ingen av oss vil krysse den.. Do not know what to do!

Lenke til kommentar
Nei, er riktig fyr. Og har tenkt litt på dette.. Ser ikke så mye frem til sommeren. Trodde jeg skulle tilbringe sommeren med hun. Tror eg er en person som passer dårlig til å være ute av forhold. Men skal kanskje ut på en strandfest ikveld, og vet at damen skal være der. Spurte om hun skulle og sånn, og hun sa det var samme for hun om jeg var der eller ikke. Altså tyder veldig på at vi er ferdig. Synes egentlig den kommentaren var litt drøy. Frister veldig å finne en annen jente der og få meg noe. Vil bare bli ferdig.

 

Btw, begge har blitt enig i at det er pause.. Begge har navnene til hverandre i hjerter, selv om jeg tror at begge er klar over at forholdet er så å si ferdig.. Virker som ingen vil ta siste skrittet. Vi står rett foran "mållinjen", men ingen av oss vil krysse den.. Do not know what to do!

 

Hvorfor er det så vanskelig å dumpe henne en gang for alle? Hun er åpenbart ikke noe å samle på.

Lenke til kommentar
je, men er vanskelig å dumpe noen du elsker.. følelser får over ikke på ett blunk.

 

Men du vet at du bare utsetter det? Det vil naturligvis gjør vondt en stund, men på sikt er du best tjent med det.

 

Rart at hun ikke gjør det slutt når du ikke får ut fingeren. Det virker opplagt at hun ikke elsker deg, eller at det er deg hun vil ha.

 

Det finnes vel ikke noen sjanse for at du tar henne tilbake og vil satse på nytt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...