Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Virker det som om Linn C. og Yvonne er i forhol de godt er fornøyd med, og det er bra, glad på deres vegne, så er dette dere vil kalle et perfekt forhold? Eller er det noen punkter, ting og tang som kunne vært bedre?

Hvis ja, hva da f.eks og vær litt konkret,.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi kunne hatt barn , da hadde det vært fullkomment.

Og ja.. i går var jeg på russerevy, og da jeg kom hjem etter et par timer hadde samboeren min ryddet. Stua var ryddig, han hadde vasket stuabordet og kjøkkenbenken var blåst . Og så hadde han redd opp senga. Hadde han gjort slike småting oftere hadde jeg aldri hatt noe å klage på :)

Og hvis menn ikke var så inni h***** kåte dagen derpå :blush:

Lenke til kommentar
Nei det er jo bra, etter 9 mnd hvorav de fleste i avstandsforhold :)

Sant nok. Heldigvis har vi vært så heldige at vi har sluppet avstandsforhold der vi ikke har sett hverandre på 3 mnd og sånn da. De siste 4 mnd har jo jeg pendlet og sett ham hver uke (reist tirsdager til jobb, vært på jobb tirsdag, dratt igjen enten tirsdag kveld eller onsdags morgen ned til ham, fram til nå).

Virker det som om Linn C. og Yvonne er i forhol de godt er fornøyd med, og det er bra, glad på deres vegne, så er dette dere vil kalle et perfekt forhold? Eller er det noen punkter, ting og tang som kunne vært bedre?

Hvis ja, hva da f.eks og vær litt konkret,.

For min del så, men hva er perfekt egentlig? Altså, jeg har ingen svar på hva som er perfekt, jeg vet bare at jeg ikke savner noe i forholdet. Eneste som kunne vært bedre, var bosituasjonen, men det er noe som snart kommer til å løse seg til det bedre. Det går dog ikke utover vårt forhold sånn sett. :)

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar
Eneste som kunne vært bedre, var bosituasjonen, men det er noe som snart kommer til å løse seg til det bedre. Det går dog ikke utover vårt forhold sånn sett.

Bor ikke dere sammen a?

De bor på en (liten) hybel, slik jeg har forstått det. :)

Endret av Right
Lenke til kommentar
Jeg tror jeg er så forelska at jeg dør snart :love:

Føles ut som om jeg kan fly til månen hvis jeg vil. Ah, tror jeg har fått et nytt perspektiv. På alt.

Ja, lykke til. Bare vent til dere blir sammen og hun har sex med ex'en, og alt går til helvette. DET er gøy!

EDIT: For å forsette: så prøver du å ordne ting, og alt går mer til helvette.. Du står på hele tiden, tenker på hun, sender meldinger med hun, men ingenting går rett vei. Av en eller annen grunn er HUN usikker og klarer ikke. Da blir det spesielt gøy!

Prøver du enda å redde forholdet?

Drit at du blir butt fucked da, og så er det du som jobber for å fikse det. Kanskje hun føler seg såpass jævlig pga det som skjedde at hun ikke klarer være med deg, eller kanskje utroskapet var et tegn på at hun kanskje ikke vil være i forholdet lenger.

Syns uansett det blir for dumt at du skal krype etter hun, og hun ikke gir en innsats når det er hun som har æsset på leggen.

Lenke til kommentar
Eneste som kunne vært bedre, var bosituasjonen, men det er noe som snart kommer til å løse seg til det bedre. Det går dog ikke utover vårt forhold sånn sett.

Bor ikke dere sammen a?

Som Right så riktig påpeker, så bor vi nå sammen på hans lille hybel. Det er koselig og hyggelig altså, men det skal bli godt å få litt armslag, slik at jeg kan gjøre noen av mine hobbyer, og han skrive på sine oppgaver, uten at den ene liksom tråkker oppå den andre. Det går fint altså, det kunne jo selvsagt vært verre, men det gir ikke akkurat rom til så mye, for å si det bokstavelig. Det er litt kjipt å ikke ha en dobbeltseng, og derfor sove i enkeltseng, godt vi er glad i hverandre sier jeg, hehe. :)

Uansett, alt dette kan jeg selvsagt takle noen måneder, jeg bare gleder meg til den dagen vi får eget kjøkken, og slipper å dele med ti andre. De siste månedene har vi ikke kunnet kjøpe billig First Price-pizza engang, fordi folk stjeler som ravner.(..)

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar
Jeg tror jeg er så forelska at jeg dør snart :love:

Føles ut som om jeg kan fly til månen hvis jeg vil. Ah, tror jeg har fått et nytt perspektiv. På alt.

Ja, lykke til. Bare vent til dere blir sammen og hun har sex med ex'en, og alt går til helvette. DET er gøy!

EDIT: For å forsette: så prøver du å ordne ting, og alt går mer til helvette.. Du står på hele tiden, tenker på hun, sender meldinger med hun, men ingenting går rett vei. Av en eller annen grunn er HUN usikker og klarer ikke. Da blir det spesielt gøy!

Prøver du enda å redde forholdet?

Drit at du blir butt fucked da, og så er det du som jobber for å fikse det. Kanskje hun føler seg såpass jævlig pga det som skjedde at hun ikke klarer være med deg, eller kanskje utroskapet var et tegn på at hun kanskje ikke vil være i forholdet lenger.

Syns uansett det blir for dumt at du skal krype etter hun, og hun ikke gir en innsats når det er hun som har æsset på leggen.

Je, så no prøver eg å bare la det gå. Hun er tydeligvis ikke verdt det. Eg slet som faen med å prøve å leve med det som skjedde, så skjer dette etterpå. Tydeligvis ikke verdt det

Lenke til kommentar

Jeg vil ikke si "hva var det jeg sa", for jeg forstår deg på en måte at du ville prøve å redde forholdet. Men jeg "visste" (med forbehold) at det kom til å gå slik, dessverre. Lykke til videre, selv om det ikke kjennes så bra ut akkurat nå, så kommer det til å gå bedre.

:)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Jeg vil ikke si "hva var det jeg sa", for jeg forstår deg på en måte at du ville prøve å redde forholdet. Men jeg "visste" (med forbehold) at det kom til å gå slik, dessverre. Lykke til videre, selv om det ikke kjennes så bra ut akkurat nå, så kommer det til å gå bedre.

:)

Da ble det ingen Nobelpris i Vitenskap på meg denne gangen heller. :(

Men ja, det er nok for det beste Soppel.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_quest_*

Poser her og, siden følte jeg ikke fikk noe serlig svar i andre tråd

Hei. Trenger noen tips angående en jente jeg liker veldig godt:P

Jeg så hun første gang i 8ende klasse, men har ikke fått følser og begynt å snakke med henne før nå. Jeg har fått tak i msn-adressen hennes, og vi sitter ofte å snakker langt utover kvelden. Føler at hun heller vil sitte å snakke med meg isteden for å legge seg etc.. og vi snakker om alt vi driver med osv.. På skolen får jeg ikke snakket så mye med henne, siden hun går i en annen klasse, så det er vanskelig å få pratet med hun når hun er i "venne gjengene" osv men hver gang jeg går forbi henne, smiler hun, og jeg smiler tilbake.

Jeg føler at vi har en god tone, og jeg tror hun har det med meg og, men hvordan skal jeg gå fram? Skal jeg fortsette å ble mere kjent med henne på msn først, før jeg går fram for å møte henne? Noen tips dere har for at hun ikke skal havne i vennesonen?

Takker for alle svar

Lenke til kommentar

Jeg så hun første gang i 8ende klasse, men har ikke fått følser og begynt å snakke med henne før nå. Jeg har fått tak i msn-adressen hennes, og vi sitter ofte å snakker langt utover kvelden. Føler at hun heller vil sitte å snakke med meg isteden for å legge seg etc.. og vi snakker om alt vi driver med osv.. På skolen får jeg ikke snakket så mye med henne, siden hun går i en annen klasse, så det er vanskelig å få pratet med hun når hun er i "venne gjengene" osv men hver gang jeg går forbi henne, smiler hun, og jeg smiler tilbake.

Jeg føler at vi har en god tone, og jeg tror hun har det med meg og, men hvordan skal jeg gå fram? Skal jeg fortsette å ble mere kjent med henne på msn først, før jeg går fram for å møte henne? Noen tips dere har for at hun ikke skal havne i vennesonen?

Takker for alle svar

Det er du som isåfall havner i vennesonen/-fella. Flørt med henne på msn, og på den måten sørg for å minimere sjansen for å havne der.

Hvis det bare blir tørrprat så er det strake veien til vennefella. Ikke drøy det for lenge med å treffes for å finne på ting heller.

Føler du deg klar så er det egentlig ikke noe i veien for å spørre henne om å finne på noe allerede nå, men tenk ut noen mulige ting først da.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_quest_*

Takker for alle svar

Det er du som isåfall havner i vennesonen/-fella. Flørt med henne på msn, og på den måten sørg for å minimere sjansen for å havne der.

Hvis det bare blir tørrprat så er det strake veien til vennefella. Ikke drøy det for lenge med å treffes for å finne på ting heller.

Føler du deg klar så er det egentlig ikke noe i veien for å spørre henne om å finne på noe allerede nå, men tenk ut noen mulige ting først da.

Problemet er bare hvordan skal jeg flørte? Jeg pleier bare å skrive helt vanlig liksom:P Og hva mener du med tørrprat?

Lenke til kommentar

Vel, Yvonne, jeg beundere deg for at du har klart å få et så godt fohold på kort tid. Men likevel vil jeg tørre å si at det er et lite unntak. Det er få personer som flytter sammen med en gang og forlover seg. De fleste venter til forelskelsen er over og at man virkelig kjenner hvordan det er å være sammen.

Jeg skjønner at du nå vil prøve å overbevise meg om at det er slik nå osv.. Men jeg sier bare vent til det har gått litt over to år. Da skal du se hva jeg mener. Klarer man å holde ut da så er man meant to be, mener jeg.

Jeg blir grønn av sjalusi på L_C fordi det virker som om hun har tatt "den eneste" brae gutten der ute. Aldri i livet om min forrige samboer tok i noe som helst som het såpe uten at jeg ba han om det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...