Hansoen Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Vi snakket om det tidligere idag, og kom frem til at ingen av oss ville leve uten den andre, og at vi skulle forsette og satse på at vi løste problemene DA er det bare å ønske lykke til. Alt går seg til med 2 spiseskjeer tro, 3 spiseskjeer stå på vilje og og en god dæsj med kjærlighet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Vi snakket om det tidligere idag, og kom frem til at ingen av oss ville leve uten den andre, og at vi skulle forsette og satse på at vi løste problemene DA er det bare å ønske lykke til. Alt går seg til med 2 spiseskjeer tro, 3 spiseskjeer stå på vilje og og en god dæsj med kjærlighet Og 5L fornektelse. (var den for slem?) Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Sarkatisk humør idag, Danielzu? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) Søndagshumør. Men kan back off. Håper jo selvfølgelig at verden din blir full av regnbuer og med masse rosa kaniner. Er forøvrig meget skeptiske til kvinner som er utro for tiden, pga egen opplevelse nylig. Endret 26. april 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Yeah, begynner å vippe mer mot det no faktisk. Sad, but true.. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Da sitter jeg her og nyter mitt ferske samboerskap i fulle drag. Min kjære er på forelesning, og siden jeg har valgt denne dagen til å slappe av etter å ha hatt to store eksamener nylig, har jeg i stedet støvsuget og vasket deler av hybelen, vasket opp, handlet inn masse mat og drikke, samt at en deig som skal bli til rundstykker står nå til heving. Håper min kjære blir glad for nystekte rundstykker etter en slitsom dag med forelesninger. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Kan ikke forstå noe annet, Yvonne. Det høres ut som noe koselig å komme hjem til =) Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Jeg vil og ha det sånn Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Høres ut som en kommende husmor. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 jeg sier ikke nei takk til en husmor Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Minner meg om den tiden da jeg flyttet inn til samboeren min. Jeg jobbet kvelder, mens samboer jobbet fra 07:00-15:30. Hver dag når han kom hjem var leilgheten ryddet og maten sto på bordet Jeg hadde jo hatt fri hele dagen så det skulle nesten bare mangle og da. Jeg elsker å leke husmor Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Sånn gjør jenta mi også om hun er alene hjemme Er så deilig å komme hjem til ryddig sted og ei nydelig jente som tar deg imot i døra Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Vel, nå skal det sies at vi deler de aller fleste oppgaver, men når jeg da ikke har noe annet å gjøre på dagen, så er det en selvfølge, mener jeg, at den som er hjemme da gjør et eller annet. Jeg fikk noia av rotet her, så da rydda og vaska jeg, min kjære ble glad. Egentlig hater jeg akkurat å rydde og sånn, men det er koselig fordi det er vårt eget sted. Anyway, jeg elsker å lage mat, så da blir det sånn. Og jeg kommer ikke til å være noen typisk husmor i såmåte, de som tror det blir skuffa, haha! Endret 27. april 2009 av yvonne2 Lenke til kommentar
Smacky Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Jeg er så husmor som det går ann å bli! Støvsuger iallefall 3 ganger i uka, vasker hele kåken, bretter tøy, vasker tøy osv. Samboeren min er veldig flink til å ta seg av middagen da, selvom vi har begynt å fordele det litt mere nå . Jeg vasker/rydder fordi jeg vet samboeren setter såå stor pris på det når han kommer hjem etter en slitsom arbeidsdag, også gjør jeg det selvfølgelig fordi jeg klarer ikke sitte å dasse i sofaen hvis det er rotete. hehe Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Med mindre du har 2 store røytende hunder eller en haug katter kan det da umulig være nødvendig å støvsuge 3 ganger i uka? Her holder det i massevis å støvsuge en gang i uka og vaske gulvene etterpå, men så har ikke jeg barn som drar inn sand eller husdyr som røyter heller. Da jeg bodde hjemme hadde vi to middels store hunder som røyta året rundt. Da måtte stua tørrmoppes annenhver dag.. På kvinneguiden er det damer som vasker dynene til alle i huset en gang i uka og støvsuger madrassene i alle sengene +++ da, så det finnes (kvinn)folk til alt EDIT: Grunnen til at jeg tar meg av 95% av husarbeidet er fordi det bare er jeg som ser hva som trenger å bli gjort. Og det er jeg som gjør det best. Lot typen vaske gulvet en gang og jeg måtte gjøre det om igjen. Jeg står for alt innkjøp av mat og husholdningsartikler Støvsuging og vaskin av alle gulv i alle rom 1 gang per uke Støvtørking og vasking av bord,skjenker og hyller 1 gang per uke Daglig renhold og rydding på kjøkkenet (ut/inn av oppvaskmaskin, vasking av benker, oppvask av det som ikke går i maskina. All vasking av klær, opphenging av klær (der jeg ikke bruker trommel) og bretting av klær. Samboeren min lager sin egen mat (vi spiser ikke de samme tingene). Og så tvinger jeg han til å gå ut med søpla en gang iblant :!: Endret 28. april 2009 av Linn_Christin Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Hva skjer med at damene her skryter på seg hva de gjør hjemme?Haha når ble dette en tråd om hvor mye husarbeid kvinner gjør? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 blide husmødre og husfred går hånd i hånd kompis. Har du ikke merket det enda henger du etter Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 blide husmødre og husfred går hånd i hånd kompis. Har du ikke merket det enda henger du etter Og god økonomi Trenger ikke å gå i detaljer hvor mange dere støvsuger heller da Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Nommin, noe som plager deg, Prettyboy? Jeg er ikke flink til sånt i det hele tatt, egentlig. Kjæresten min er en litt sånn alt mulig-mann. Han liker å lage småting, kan kan lage mat, kan er flink med hagen, han vasker og styrer osv. <3 Men jeg kan når jeg først er i gang. Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Ja da kan jeg bryte husmor-snakken og heller legge ut om litt dameproblem^^ Var da ute på lørdag der jeg møtte ei jente som jeg og har hatt litt kontakt med før. Men begynte å snakke med hun litt før vi skulle på fest og ja vi hadde en veldig fin kveld der jeg fulgte hun hjem etter festen og vi fikk snakka mye. Vart også litt kyssing før jeg stakk hjem. Jeg tenker selvfølgelig at det kan bli noe mer ut av dette, men har også hørt at hun er ganske flørtete og at dette er bare noe hun gjør for oppmerksomhet/ ha noen å vere med. Skal vell egentlig ikke bry meg så mye om rykter så prøvde å snakke litt med hun på søndag men etter dette har vi ikke hatt noe kontakt. Så føler kanskje at det bare var noe som skjedde på fest og at det ikke blir noe mer av det. Vi skal da begge på samme fest igjen natt til 1. Mai og det jeg lurer på er om jeg kanskje bare skal vente til festen og se om jeg får snakka og henge med hun da, eller prøve å få hun med på noe før dette? Eller vertfall spørre om hun kanskje vil bli med å finne på noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå