Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_anonym_*

Jeg fikk meg en overraskelse da jeg logga på FB nå. Vi har stått som i et åpent forhold, helt meningsløst forresten, men jeg fikk nå en forespørsel om å være i et forhold med henne. Jeg har opptil flere ganger sagt at jeg ikke vil bli sammen med henne, og da hun begynte å mase om begrunnelser fikk hun det også. Senest i går, men likevel sender hun en forespørsel om det her på FB av alle steder nå i dag. Jeg vet hun kommer til å mase igjen. Jeg har vært ærlig mot henne, men hun gir seg ikke. Tidligere har hun sagt at vi kan være KK, som vi forsåvidt er, men hun håper selvsagt på at det skal bli noe mer. På sikt hadde det kanskje vært best å kutte kontakten når hun ikke tar det til seg, men synd å miste henne.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_anonym_*
Jeg fikk meg en overraskelse da jeg logga på FB nå. Vi har stått som i et åpent forhold, helt meningsløst forresten, men jeg fikk nå en forespørsel om å være i et forhold med henne. Jeg har opptil flere ganger sagt at jeg ikke vil bli sammen med henne, og da hun begynte å mase om begrunnelser fikk hun det også. Senest i går, men likevel sender hun en forespørsel om det her på FB av alle steder nå i dag. Jeg vet hun kommer til å mase igjen. Jeg har vært ærlig mot henne, men hun gir seg ikke. Tidligere har hun sagt at vi kan være KK, som vi forsåvidt er, men hun håper selvsagt på at det skal bli noe mer. På sikt hadde det kanskje vært best å kutte kontakten når hun ikke tar det til seg, men synd å miste henne.

 

Blir nesten satt ut her. Nå har hun endret fra åpent forhold til forhold mens jeg står som i åpent forhold, men da er jo navnene borte. Hun her begynner å bli så skrullete at jeg må tenke på å bryte helt med henne.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_anonym_*
Si til henne at enten så roer hun seg helt ned, ellers så bryter du all kontakt. Nytter ikke å holde på sånn som det der.

 

Jeg vet jeg må det, men hadde håpet å slippe. Hehe. Hun sier nå at vi har vært kjærester en stund allerede, som jeg sier nei til. Så spurte jeg henne om vi fortsatt er kjærester for henne, som hun svarte ja til. Det er toppen av galskap.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_anonym_*
Hun er tydeligvis ravende gal, mentalt ustabil tydeligvis. Si til henne at du ikke vil se henne mer, sånne folk er det ikke verd å bruke tid på. Hun respekterer tydeligvis ikke deg, og dine grenser, da trenger ikke du bruke mer tid enn absolutt nødvendig på henne.

 

Jeg sa rett ut at jeg ikke er forelska i henne, og vips så sletta hun meg helt fra facebook. Men har henne fortsatt på msn, hun sier bare ikke noe.

Lenke til kommentar

Ja, tror ikke det er det at hun ikke følelser, hun er bare jævlig sur på seg selv at hun klarte å bli fristet av han jævelen i fylla. Hun sier hun synes synd på meg, og skjønner ikke at jeg vil ha hun når det finest så mange som er bedre enn hun og sånn.. Vet ikke helt jeg..

 

Etter dette forholdet skal jeg faen meg bare ha fuckfriends.. Orker ikke dette stresset mer :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Etter dette forholdet skal jeg faen meg bare ha fuckfriends.. Orker ikke dette stresset mer :p

"Etter dette forholdet"?? Hva er vitsen med å fortsette å være sammen ettersom du tydeligvis ikke har troen på det selv en gang?

Lenke til kommentar

Dette vet jeg selv er feil.. Du kan elske noen men allikevel være utro.. Been there, done that! men ja, du har kanskje ett poeng.. Kan hende jeg elsker hun mer enn hun elsker meg.

 

Edit: snakker med hun no. Hun har på nicket sitt: "I cant live without you" og sånt.. Må vell være ett godt tegn?

Endret av S0ppel
Lenke til kommentar
Dette vet jeg selv er feil.. Du kan elske noen men allikevel være utro.. Been there, done that! men ja, du har kanskje ett poeng.. Kan hende jeg elsker hun mer enn hun elsker meg.

 

Edit: snakker med hun no. Hun har på nicket sitt: "I cant live without you" og sånt.. Må vell være ett godt tegn?

 

Det har ikke noen betydning hva hun har som tekst på msn. Hun gjør som det passer henne uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...