Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

:!:  I'll take you to the candyshop..  :blush:

9489105[/snapback]

I'll let you lick the lollipop :love:

9489648[/snapback]

Keep going 'til you hit the spot.. :blush: haha, nei NÅ slutter jeg med dirrrrty talk.. :p

uff, tragisk når eneste kjærligheten jeg får er på diskusjon.no.. SOS jente i nød.. :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingenting er som forumlove. Og ingenting er like dritt som når forumlove ikke fungerer lenger.

Forumlove er vel all annen love, enten funker den eller så funker den ikke. Når den funker, er det blomstereng og nydelig musikk i bakgrunnen, når den ikke funker er det hat og fordervelse.

Jeg heier på kjærligheten.

Lenke til kommentar

Man vet helt innerst inne at sjansen er stor for at man treffer en ny å bli glad i, spesielt når man er så ung som mange her er. Men det tar jo ikke vekk faktumet over hvor vondt det faktisk gjør. Hvor vondt det gjør at man vet man aldri vil få tilbake det unike forholdet som man hadde til den personen. En tid er over liksom. Nei jeg syntes det er grusomt, det må jeg bare innrømme. Jeg er den type person som invester så mye i hvert forhold at det føles bare ut som noen har tråkket på hjertet ditt når ting ikke funker. Alle som har opplevd skikkelig kjærlighetssorg vet den følelsen. :roll:

Lenke til kommentar

Det jeg har lært er å ikke overgi meg helt og holdent til nestemann som jeg skal ha ett forhold til.. det blir en altfor dyr pris hvis jeg skulle miste han en dag.. har mistet og det kan ikke beskrives med ord hvor vondt det gjør.

Den smerten skal ingen få påføre meg selv en gang til, aldri i livet!! måtte begynne fra "scratch" og tatt meg lang tid å komme dit jeg er idag,, har enda ikke kommet fram dit jeg vil, og snubler jeg over en gutt som jeg blir sammen med, så skal jeg sørge for å ha en halv fot utenfor forholdet.. bare sånn for sikkerhetsskyld.. og det samme for han egentlig..

Lenke til kommentar

Er så lett å la seg rive med for alt er så fantastisk, been there done that.. :love: Men det er til ens eget beste at en ikke gir seg hen fullstendig, da snakker jeg om å dele konto, gi store lån til, prioritere han foran familie og venner, selvsagt er han den man burdte tenke på han først, men ikke hele tida hver gang, ordne en sikker kontrakt når det gjelder kjøp av bil, hus osv.. sp ikke det er noe tvil om hvem som eier hva.. spar på kvitteringer på innkjøp av dyre ting, så han ikek kan komme tilbake og si at det var han som kjøpte det.. :p

Mener ikke at man skal være helt paranoid, men ha i tankene at man faktisk klarer seg selv hvis en av dere velger å gå,, å sikre seg på best mulig måte både økonomisk og følelsesmessig.. ja, det kommer til å gjøre vondt, men du faller ikke totalt sammen for det.. du kommer til å reise deg sterkere og mere erfaringsrik etter forholdet.. og hvis det ikke går i vasken , men varer for alltid, så er jo det bare kjempe herlig det også :)

Lenke til kommentar
Det hørtes da veldig trist ut. Forholdet blir vel ikke "helt" hvis man holder tilbake og ikke prøver? Vet ikke med deg men målet mitt for forhold er at de skal vare, og hvis de skal vare må man vel være helt "inn i det"?

9490925[/snapback]

Ja, mulig det høres trist og uromantisk ut.. men man kan jo ha ett like flott forhold selvom man garderer seg bittelitt? man elsker jo hverandre like mye, men man tar "værforbehold".. en slags fallskjerm om du vil :)

Ser ikke no problem for forholdet rundt dette, selvom det kan virke kaldt.. blir enda kaldere hvis du en dag må pakke kofferten og slite med hvor du skal bo og fremtiden og sitte igjen med ingenting.. at man skaffer seg selv en slags forholdsforsikring..

poenget er jo at man er sikker på at man klarer seg uansett hva som skjer.. :) Da viser man hensyn til seg selv.. og evt. barn som er i bildet..

Lenke til kommentar
Da mente jeg mer følelsemessig. La han vite hemmlighetene dine, bli kjent med familien din, kjenne deg inn og ut. Sånne ting. Økonomien er en mer praktisk sak.

9490945[/snapback]

ja, det er jo det forhold handler om,, at man kjenner hverandre ut og inn og alt det der.. vanskelig det der, for er mange som har brent seg på og være 100% åpen om absolutt alt, for så og få det midt i trynet når det blir slutt.. men er vel bare en sjans man må ta :)

Lenke til kommentar
Jeg klarer ikke å holde noe igjen jeg. Ikke vist jeg oppriktig har falt for fyren. Da ender han alltid opp med hele meg, enten om jeg liker det eller ikke.  :roll:

9490894[/snapback]

Er det ikke heller et spørsmål om han liker det eller ikke? :p Nei, jeg synes "forhold med forbehold" høres ut som en dårlig idé. Med forbehold selvfølgelig. Kan ikke se for meg at man går inn for å få et forhold til å funke, dersom man samtidig planlegger for noe etterpå, eller skjuler noe av seg selv. Men det er klart, brent barn skyr ilden.

Eller, det er forresten bullshit, man finner som regel plutselig en ny flamme. Og hadde brent barn skydd ilden hadde jeg utelukket alt som lå mer enn tre timer unna, men hva har jeg gjort? Jo fått følelser for noen som bor mye lenger unna. Go me.

Noen som har en teleporteringsmaskin eller et helikopter til overs forresten? Avstand er ikke spesielt gøy...

Endret av NgZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...