Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Problemet er vel at jeg er for knyttet til utfallet av situasjonen og at jeg derfor egentlig ikke helt har turt å prøve å kysse henne.

 

Som regel får jeg litt mer "tilbake" fra en jente før jeg vet at hun er interessert, men det er liksom ikke helt sånn her. Hun har ikke noe i mot at jeg tar på og koser med henne men hun tar ikke noe iniativ selv.

 

Ville dere sagt at det tyder på at hun ikke er interessert eller? Burde kanskje legge til at hun virker litt sjenert av seg. Da ikke sosialt sjenert men kanskje litt sjenert/ny i forhold til det med gutter...

 

Sjenerte jenter er sånn. Du kan ikke regne med at dem gir deg altfor mange hint før du har kysset dem, men til gjengjeld kaster de seg gjerne over deg senere (etter det har utviklet seg) om det er gjensidig.

 

Er det så mye å tørre? Når samtalen stopper opp litt, se henne i øynene og len deg inntil henne. Resten skjer automatisk. I tillegg er de ikke typen til å avslå deg på en frekk måte, så selv i verste fall får du et smooth avslag.

Lenke til kommentar
Er det virkelig noen som lager et klissete dikt til kjæresten sin??

Jeg har lagd et til min kjære selv, da. "Hei sin sopp, jeg har deilig kropp". Med andre ord, et veldig usaklig dikt ;)

 

Jeg lager ofte dikt til kjæresten min jeg, noen vil sikkert si det er klissete. Men det skal sies, diktene var noe min kjære falt for også da, siden jeg alltid har vært en ivrig dikter (jeg arbeider for tiden med en egen diktbok som jeg har lyst til å prøve å få publisert). :)

 

Er det virkelig noen som lager et klissete dikt til kjæresten sin??

 

ikke tilkjærester, men jepp.>(hvor klissete de er vel avhengog av øyet som ser).

 

Stå på, dikt er kult! ;)

Lenke til kommentar
znip

 

Sjenerte jenter er sånn. Du kan ikke regne med at dem gir deg altfor mange hint før du har kysset dem, men til gjengjeld kaster de seg gjerne over deg senere (etter det har utviklet seg) om det er gjensidig.

 

Er det så mye å tørre? Når samtalen stopper opp litt, se henne i øynene og len deg inntil henne. Resten skjer automatisk. I tillegg er de ikke typen til å avslå deg på en frekk måte, så selv i verste fall får du et smooth avslag.

 

I går, etter å ha baula (lagd bål, grillet, drukket litt) merket jeg at hun var litt mer responsiv da jeg holdt rundt henne og koste med henne og på slutten av kvelden prøvde jeg å kysse henne.

 

Det jeg fikk som "svar" var "ikke nå, en annen gang". (jeg spurte seff ikke om hun ville kysse meg, jeg bare lente meg fram og prøvde) Hva skal det bety? Er hun ikke interessert så burde hun jo sagt ifra, da det er ganske kleint å ha en gutt som prøver å kysse deg når du egentlig ikke er interessert i han på den måten.

 

Noen tolkninger på den? Hvis det ikke er det at hun ikke er interessert kan det da være at hun bare synes det er litt rart/for tidlig eller noe i den duren?

Lenke til kommentar
Kan hende hun ikke ville at første kyss skulle skje når du og kanskje hun hadde drukket?

 

Vil ikke si vi var på brisen-stadiet en gang, så jeg er litt usikker på det. (drakk en del tidlig på kvelden, men vi var ute ganske lenge)

 

Jada, da dette ikke var noe direkte avvisning kommer jeg selvsagt til å fortsette å prøve å se hva som skjer. Hvis det blir noe mer rar oppførsel kommer det nok her det og... :p

Lenke til kommentar
znip

 

Sjenerte jenter er sånn. Du kan ikke regne med at dem gir deg altfor mange hint før du har kysset dem, men til gjengjeld kaster de seg gjerne over deg senere (etter det har utviklet seg) om det er gjensidig.

 

Er det så mye å tørre? Når samtalen stopper opp litt, se henne i øynene og len deg inntil henne. Resten skjer automatisk. I tillegg er de ikke typen til å avslå deg på en frekk måte, så selv i verste fall får du et smooth avslag.

 

I går, etter å ha baula (lagd bål, grillet, drukket litt) merket jeg at hun var litt mer responsiv da jeg holdt rundt henne og koste med henne og på slutten av kvelden prøvde jeg å kysse henne.

 

Det jeg fikk som "svar" var "ikke nå, en annen gang". (jeg spurte seff ikke om hun ville kysse meg, jeg bare lente meg fram og prøvde) Hva skal det bety? Er hun ikke interessert så burde hun jo sagt ifra, da det er ganske kleint å ha en gutt som prøver å kysse deg når du egentlig ikke er interessert i han på den måten.

 

Noen tolkninger på den? Hvis det ikke er det at hun ikke er interessert kan det da være at hun bare synes det er litt rart/for tidlig eller noe i den duren?

Ok, etter min mening så synes jeg kysset burde ha kommet mye tidligere på kvelden, fordi når man kysser på slutten av kvelden så er jenta genrelt redd for at hun skal gi gutten no mer forhåpninger(sex)..Kan godt hende hun er interesert i deg, men hun tenkte md den logiske delen av hjernen, du må få henne til den emosjonele delen, visst du skjønner?slik at kysset bare skjeddet,.

Lenke til kommentar

Sliter litt idag jeg og.. Damen virker veldig lite intersert både igår og idag.. Viss jeg skal ha noe kontakt med henne, da må jeg sende meldinger, og er ikke alltid hun gidder å svare engang. Viss hun svarer så kommer det bare noen kjedelige enstavelse-ord. Noen ideer? Har sånn halveis avtalt å være med hun imorgen, bør jeg spørre hun om vi forsatt skal det eller skal eg bare vente til hun tar noe kontakt og bare virke som jeg gir faen viss hun ikke tar kontakt? Prøvde egentlig å gjøre det idag, men jeg er veldig følelsemeneske så jeg sendte noen meldinger og sånt. Klarer ikke å la være -.-

Lenke til kommentar

Eh ja, det kan godt være, men da hun er såpass sjenert og jeg ikke hadde noe mulighet til å få henne alene før helt på slutten av kvelden (fhs), gikk jeg ikke for det.

 

FHS = Folkehøgskole = mye folk, vanskelig å få henne alene

 

S0ppel: Enten treff henne og se hvordan det funker, eller la være å sende meldinger og å være masete.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Sliter litt idag jeg og.. Damen virker veldig lite intersert både igår og idag.. Viss jeg skal ha noe kontakt med henne, da må jeg sende meldinger, og er ikke alltid hun gidder å svare engang. Viss hun svarer så kommer det bare noen kjedelige enstavelse-ord. Noen ideer? Har sånn halveis avtalt å være med hun imorgen, bør jeg spørre hun om vi forsatt skal det eller skal eg bare vente til hun tar noe kontakt og bare virke som jeg gir faen viss hun ikke tar kontakt? Prøvde egentlig å gjøre det idag, men jeg er veldig følelsemeneske så jeg sendte noen meldinger og sånt. Klarer ikke å la være -.-

Kanskje du kan prøve å ringe istedet visst du vil ha kontakt?Og fortell no morsomt du har opplevd idag, og bestem topic, du er ledern, du skal være på hjemmebane hva dere skal snakke om,.angående den halveis avtalte imorgen synes jeg du burde ringe ikveld eller imorgen før avtalt tid og f.eks hei du jeg driver å stresser litt her akkuratt nå, men skulle bare si du skulle møt meg kl bla bla der og der, ser deg da, Hadet,poenget med å si det slik, er at du tar ansvar, du gir henne nesten ikke muligheten til å avvise deg, fordi du spør ikke om å møtes,.Men visst hun sier nei jeg kan ikke imorgen, så sier du ikke no problem da bare tar jeg meg med en annen,.Oxo venter du non dager avataler på nytt?ihvertfall funka for meg,.

Lenke til kommentar
Eh ja, det kan godt være, men da hun er såpass sjenert og jeg ikke hadde noe mulighet til å få henne alene før helt på slutten av kvelden (fhs), gikk jeg ikke for det.

 

FHS = Folkehøgskole = mye folk, vanskelig å få henne alene

 

S0ppel: Enten treff henne og se hvordan det funker, eller la være å sende meldinger og å være masete.

Kan skjønne hva du mener, siden hun er sjenrt så er det lettere for deg å og si, bli med meg her, skal vise, spørre om deg noe, trenger din mening, sjenerte jenter blir med på sånt, fordi de tør ikke å avslå,.

Lenke til kommentar

Kanskje du kan prøve å ringe istedet visst du vil ha kontakt?Og fortell no morsomt du har opplevd idag, og bestem topic, du er ledern, du skal være på hjemmebane hva dere skal snakke om,.angående den halveis avtalte imorgen synes jeg du burde ringe ikveld eller imorgen før avtalt tid og f.eks hei du jeg driver å stresser litt her akkuratt nå, men skulle bare si du skulle møt meg kl bla bla der og der, ser deg da, Hadet,poenget med å si det slik, er at du tar ansvar, du gir henne nesten ikke muligheten til å avvise deg, fordi du spør ikke om å møtes,.Men visst hun sier nei jeg kan ikke imorgen, så sier du ikke no problem da bare tar jeg meg med en annen,.Oxo venter du non dager avataler på nytt?ihvertfall funka for meg,.

 

God ide :D

 

Edit: Spurte hun om imorgen.. Hun svarte bare at " vi får se".. begynner å bli dritt lei.. ikke faen om jeg skal sende meld til hun inatt/imorgen.. Faen eg er lei av å bli herset med no! fuckfuckfuck

Endret av S0ppel
Lenke til kommentar
Skyt meg om jeg blander deg med noen andre nå s0ppel, men var hun ikke nettopp utro mot deg, og desperat etter å beholde deg? Isåfall er det vel hun som skal mase, og du være reservert! Makan.

 

(igjen, beklager om det ikke var deg)

 

Jeg mener du husker rett, og det er helt på trynet at det er han som skal ta kontakt, krype whatever.

Lenke til kommentar

Hun har vært utro?dette visste jeg ikke, vet du hva prøv å gi faan i henne, sikkert ikke lett visst du er glad i henne, men som du sa ikk bruk no mer tid henne, hun er ikke verdt det, og chemooin byen er full av andre fisker som er helt sikkert mye bedre,.og etterhvert så kommer hun til å spørre, hva skjer?hvorfor du ik snakker med henne, kontakter henne? da kan du si det som det er, jeg orker ikk å snakke med deg, jeg har skjønt at du ikke er min type,.Men dette er opp til deg hva du vil gjøre,.Ha det gøy, møt andre jenter,-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...