Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja tror jeg legger hele dette greiene med hun litt på sida og ser om hun tar litt initiativ og kanskje spør om vi skal finne på noe. Føler virkelig ikke for å prøve ekstremt hardt siden jeg ikke har kjent henne så veldig lenge, og tenker at vist hun skal vere sånn og ikke gidde å gjøre noe og heller la den jobben vere min så finner jeg heller ei jente som bryr seg litt mer. Som sagt tidligere liker jeg veldig godt jenter som gjør litt for meg også og er litt frampå. Blir bare lei når jeg må gjøre alt osv. ( Har opplevd dette i ett tidligere forhold)

 

Da satser jeg heller på å ha det gøy i helga med venner, så se hva som skjer.

Lenke til kommentar

Hun kommer ikke til å ta initativ visst du tar det lungt, du må være litt mer frampå, i starten så må gutten gi 90% av seg og hun 10% men etterhvert så vil det bli balansert, visst du bare lener deg tilbake kommer hun til å finne en annen som er mer frampå og tør mer,.ring henne og finn på morsomt, ik cafe det er døøvt,.mn noe du er flink på, sånn at du er på hjemmebane,.u digg?

Lenke til kommentar
Hun kommer ikke til å ta initativ visst du tar det lungt, du må være litt mer frampå, i starten så må gutten gi 90% av seg og hun 10% men etterhvert så vil det bli balansert, visst du bare lener deg tilbake kommer hun til å finne en annen som er mer frampå og tør mer,.ring henne og finn på morsomt, ik cafe det er døøvt,.mn noe du er flink på, sånn at du er på hjemmebane,.u digg?

 

Heh ja skjønner:) Får vell kanskje prøve litt mer!

Lenke til kommentar
Hun kommer ikke til å ta initativ visst du tar det lungt, du må være litt mer frampå, i starten så må gutten gi 90% av seg og hun 10% men etterhvert så vil det bli balansert

Nå er du litt på jordet. Dem talla der er når det er snakk om face2face. Om det er snakk om meldinger, telefonsamtaler, msn, osv bør man sende/ringe én gang. Får man ikke noe svar, så skal man ikke prøve igjen, ihvertfall ikke på noen dager. Don't be a needy

 

visst du bare lener deg tilbake kommer hun til å finne en annen som er mer frampå og tør mer,.ring henne og finn på morsomt, ik cafe det er døøvt,.mn noe du er flink på, sånn at du er på hjemmebane,.u digg?
Da er problemet at hun ikke vil ha han

 

 

Liker hun han og han tar intiativ så er han en intiativfull fyr som vet hva han vil ha

Liker hun han ikke og han tar intiativ er han en klegg, stalker, desperat og masete plageånd

Derfor skal man alltid ha en liten anelse av hvordan det ligger ann før man begynner å stresse med tida

Endret av Demantios
Lenke til kommentar
Hun kommer ikke til å ta initativ visst du tar det lungt, du må være litt mer frampå, i starten så må gutten gi 90% av seg og hun 10% men etterhvert så vil det bli balansert

Nå er du litt på jordet. Dem talla der er når det er snakk om face2face. Om det er snakk om meldinger, telefonsamtaler, msn, osv bør man sende/ringe én gang. Får man ikke noe svar, så skal man ikke prøve igjen, ihvertfall ikke på noen dager. Don't be a needy

 

visst du bare lener deg tilbake kommer hun til å finne en annen som er mer frampå og tør mer,.ring henne og finn på morsomt, ik cafe det er døøvt,.mn noe du er flink på, sånn at du er på hjemmebane,.u digg?
Da er problemet at hun ikke vil ha han

 

 

Liker hun han og han tar intiativ så er han en intiativfull fyr som vet hva han vil ha

Liker hun han ikke og han tar intiativ er han en klegg, stalker, desperat og masete plageånd

Derfor skal man alltid ha en liten anelse av hvordan det ligger ann før man begynner å stresse med tida

Det er sant, det er face2face, men sier ikke at han skal ringe/txte hver halvtime heller, en gang om dagen, må jo se ann da, jenter generelt liker gutter som vet hva de vil ha og viser det, og visst hun ikke svarer legg igjen en beskjed, prøv en annen dag eller kanskje hun kontakter deg, visst hun ikke liker han, da er løpet kjørt, regner med at fyren har en liten anelse at det er muligheter der??Men mener fortsatt å lene seg tilbake og se hvordan det arter seg er en dum ting å gjøre,.

Lenke til kommentar

Vet du , jeg synes det er litt turnoff med gutter som "vet hva de vil ha".

 

Jeg har også lyst til å føle at jeg må jobbe litt for å få det jeg ønsker meg. Gutter som har vært ivrige på meg har jeg raskt gått lei. Det er ikke spennende liksom. En ting er at fyren sender meg en sms og spør om jeg har lyst å finne på noe en dag. Det er noe helt annet hvis han maser mye, og sender dikt og klissete meldinger, ringer for å koseprate osv.osv.

 

Vi vil ha litt utfordring vi og, så jeg er uenig i den gutt 90% , jente 10% -fordelingen der.

Lenke til kommentar
Vet du , jeg synes det er litt turnoff med gutter som "vet hva de vil ha".

 

Jeg har også lyst til å føle at jeg må jobbe litt for å få det jeg ønsker meg. Gutter som har vært ivrige på meg har jeg raskt gått lei. Det er ikke spennende liksom. En ting er at fyren sender meg en sms og spør om jeg har lyst å finne på noe en dag. Det er noe helt annet hvis han maser mye, og sender dikt og klissete meldinger, ringer for å koseprate osv.osv.

 

Vi vil ha litt utfordring vi og, så jeg er uenig i den gutt 90% , jente 10% -fordelingen der.

 

Enig at det er slik det burde vere:p Føler virkelig jeg ikke maser og sånt vist det er en jente jeg liker. Tenker alltid at jeg skal holde litt tilbake. Vist dette blir feil og jenta snakker mindre med meg pågrunn av at jeg prøver å vere litt " hard to get" så får det heller vere hennes problem.

Det viser vell kanskje bare at hun vil ha ett forhold der du gjør det meste av jobben og må hele tiden vere den romantiske og den som skal ha oppgaven med å finne på ting.

 

Jeg vil tro at de guttene som maser veldig mye pleier å vere de som har ekstremt lite å gjøre på når de sitter hjemme. Kanskje de bare sitter i senga og venter på at dama skal svare på meldinger og har tusen tanker om hvorfor hun ikke svarer, så ender det opp med at de sender flere meldinger og skal forklare seg og sånt..

Lenke til kommentar
Vet du , jeg synes det er litt turnoff med gutter som "vet hva de vil ha".

 

Jeg har også lyst til å føle at jeg må jobbe litt for å få det jeg ønsker meg. Gutter som har vært ivrige på meg har jeg raskt gått lei. Det er ikke spennende liksom. En ting er at fyren sender meg en sms og spør om jeg har lyst å finne på noe en dag. Det er noe helt annet hvis han maser mye, og sender dikt og klissete meldinger, ringer for å koseprate osv.osv.

 

Vi vil ha litt utfordring vi og, så jeg er uenig i den gutt 90% , jente 10% -fordelingen der.

Alltid godt å kjempe for noe godt. Min kamp for kjærligheten var så psykisk hard at jeg vurderte å gi opp flere ganger, men det kom seg til sluttn heldigvis :)

 

Jeg vil tro at de guttene som maser veldig mye pleier å vere de som har ekstremt lite å gjøre på når de sitter hjemme. Kanskje de bare sitter i senga og venter på at dama skal svare på meldinger og har tusen tanker om hvorfor hun ikke svarer, så ender det opp med at de sender flere meldinger og skal forklare seg og sånt..

Hoho, minner meg om megselv for noen år siden. "skjer?" "hvorfor svarer du ikke?" "har jeg gjort noe galt?" "svar da:(" "<random dikt>"

 

Hadde seriøst anmeldt meg om jeg var ho som fikk gjennomgå

Endret av Demantios
Lenke til kommentar
Vet du , jeg synes det er litt turnoff med gutter som "vet hva de vil ha".

 

Jeg har også lyst til å føle at jeg må jobbe litt for å få det jeg ønsker meg. Gutter som har vært ivrige på meg har jeg raskt gått lei. Det er ikke spennende liksom. En ting er at fyren sender meg en sms og spør om jeg har lyst å finne på noe en dag. Det er noe helt annet hvis han maser mye, og sender dikt og klissete meldinger, ringer for å koseprate osv.osv.

 

Vi vil ha litt utfordring vi og, så jeg er uenig i den gutt 90% , jente 10% -fordelingen der.

Ja seff, men først må gutten vise at holdningen hans altså kroppspråket han er avslappet og selvsikker, verste er å prate med sjenerte folk der du må GRAVE etter svar, dette er da min mening, men uansett når jeg sa 90% fra gutten og 10% jenta dette er da de første 20minuttene av samtalen snakker jeg om, face2face, (visst du nettopp har blitt kjent med personen)og i de 90% så kan du fortelle morsomme historier som viser hvordan du er som person, og ikke spør om personlige spm før hun har spurt deg, og ikke komplimenter visst hun ikke fortjener det men som sagt ikke for utseende, klærne kanskje, sier igjen vikti å "mobbe" henne litt, men si det med et smil, sånn at hun ikke tar det så seriøst,.(i begynnelsen av fasen)du som må avslutte samtalen, vise at du er optatt, du har andre venninner, venner, u see??

Lenke til kommentar

Helt enig at å sitte å grave etter svar er noe drit.. Har faktisk litt problem med det med den jenta jeg har blitt kjent med nå. Har ikkje kjent henne så lenge så det blir mest meldinger og msn snakk. Og jeg skriver lange svar om hva jeg driver med etc, så svarer liksom hun ja/nei og andre dårlige svar.

 

Blir bare vansklig å holde en samtale:/ Pleier som regel bare å si at jeg går og legger meg fordi jeg ikke gidder mer..

Lenke til kommentar

Når du sier sånt som "nei dette gidder jeg ikke hadet" så får hun en ekkel følelse neste gang du melder henne igjen, fordi du gir inntrykk av at hun ikke gjorde deg glad nok med sine meldinger.

Sannsynligvis svarer hun bare for å være høflig, men har egentlig litt vondt av deg som maser sånn. Selv om du sier du innser at man ikke skal gjøre det, virker det som du gjør det uansett. Det blir for mye pes for henne å holde deg blid 100% av dagen med meldinger. Møt dama og finn ut av det. SMS-forhold blir aldri noe ut av.

 

Jeg gikk så langt en gang at jeg dreiv og ringte dama for å spørre hvorfor hu ikke svarte på meldinga mi. Da er man for obsessed og må bare komme seg på avstand tenker dama. Det tenkte hvertfall hun, og droppa all kontakt.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Kanskje det virket som jeg var litt masete med den posten over ja:) Er vell kanskje litt sånn når jeg først har begynt en samtale med hun, men når det gjelder å starte samtaler/ sende meldinger så greier jeg å holde tilbake og tenke at jeg ikke skal mase.

 

Er vell kanskje litt enklere å la ver å mase siden jeg egentlig har begynt å gi opp dette med hun. Har vell kanskje innsett at dette ikke kommer til å gå:p Føler vertfall at dette forumet har hjulpet med veldig å finne den rette innstillinga når det gjelder å gå videre, og ikke sitte å tenke over hva jeg gjorde galt osv.

Lenke til kommentar
Kanskje det virket som jeg var litt masete med den posten over ja:) Er vell kanskje litt sånn når jeg først har begynt en samtale med hun, men når det gjelder å starte samtaler/ sende meldinger så greier jeg å holde tilbake og tenke at jeg ikke skal mase.

 

Er vell kanskje litt enklere å la ver å mase siden jeg egentlig har begynt å gi opp dette med hun. Har vell kanskje innsett at dette ikke kommer til å gå:p Føler vertfall at dette forumet har hjulpet med veldig å finne den rette innstillinga når det gjelder å gå videre, og ikke sitte å tenke over hva jeg gjorde galt osv.

Der har du oss! :)

Nå var ikke jeg med å rette på innstillingen din, men er allikevel flott å se at forummenneskene kan hjelpe folk såpass ^^

Endret av Ghraag
Lenke til kommentar
Helt enig at å sitte å grave etter svar er noe drit.. Har faktisk litt problem med det med den jenta jeg har blitt kjent med nå. Har ikkje kjent henne så lenge så det blir mest meldinger og msn snakk. Og jeg skriver lange svar om hva jeg driver med etc, så svarer liksom hun ja/nei og andre dårlige svar.

 

Blir bare vansklig å holde en samtale:/ Pleier som regel bare å si at jeg går og legger meg fordi jeg ikke gidder mer..

Man dømmer en person etter spm`ene, veldig braa at du svarer langt om hva du driver med, men prøv å gjør det mest mulig interesant og prøv å avslutt slik at hun må spørre deg videre om noe, visst du skjønner?F.eks:ik start med hei, gå bra?gjort idag?da henter du samtalen på et kjedli nivå og lavt energi, spess når man snakker ovr msn, sms, så må det være ganske høy energi visst u skjønner?La oss dere er på msn og begge er pålogga, så kan du starta md Heeey!vet du hva som skjedde idag eller?vent på svar,hva da vil hun si?var å møtte non venner istad, han ene kompisen hadde no problemer(kan hende hun spør om hva slags problemer senere i samtalen)vi satt på det å det stedet by the way de har beste milkshaken(et eller annet u tro hun kommer til å like)så var det et vennine par som satt seg like ved oss, og hun ene ligna prikk lik på deg, har du en tvillingsøster?nei, sikker?Fordi det holder med en som deg, trenger ikke to stk i denne verden, ha ha, dette var bare et raskt eks, på hvordan en samtale kan gå, og og du kan f.eks si problemet ditt med kompisen din er at han har slått opp med dama si, men liker vennina hva skal man gjøre?Hvor lenge må han vente, burde han si det til eksen sin?jenter generelt elsker sånne emner?og beste er å spørre etter hennes meninger og visst du liker dem si at du verdsetter dem,.hvem liker ikke å få verdsatt deres meninger, men ikke si deg enig i alt det hun sier,.

Lenke til kommentar
Personlig er jeg helt på knærne etter en UTROLIG søt jente som jeg går på FHS med og som jeg rett og slett ikke helt kommer noen vei med. Det virker som om hun er interessert, men samtidig virker det som om hun holder litt tilbake.

 

Hva sier dere, jenter? Ville dere ha kunnet "funnet på noe" med en, selv når en vet at forholdet blir kort, eller evt avstandsforhold etter relativt kort tid (2-3 måneder)? (hun skal til danmark og studere allerede til høsten) Vet ikke helt om jeg vil ha et langvarig forhold, men hun er så fantastisk at jeg ville i hvertfall tenkt meg å dele resten av tiden her på FHSn (ca 1 mån.) og sommeren med henne..

 

Hun er seriøst den søteste personen jeg vet om, en utrolig skjønn jente, som jeg ønsker at jeg hadde lagt merke til tidligere på skoleåret... :hmm:

 

Jeg quoter meg selv, innspill ønskes. De har vært borte på ski i 3 dager (friluftslivlinje) så har ikke fått snakket med henne siden jeg postet innlegget.

Lenke til kommentar
Personlig er jeg helt på knærne etter en UTROLIG søt jente som jeg går på FHS med og som jeg rett og slett ikke helt kommer noen vei med. Det virker som om hun er interessert, men samtidig virker det som om hun holder litt tilbake.

 

Hva sier dere, jenter? Ville dere ha kunnet "funnet på noe" med en, selv når en vet at forholdet blir kort, eller evt avstandsforhold etter relativt kort tid (2-3 måneder)? (hun skal til danmark og studere allerede til høsten) Vet ikke helt om jeg vil ha et langvarig forhold, men hun er så fantastisk at jeg ville i hvertfall tenkt meg å dele resten av tiden her på FHSn (ca 1 mån.) og sommeren med henne..

 

Hun er seriøst den søteste personen jeg vet om, en utrolig skjønn jente, som jeg ønsker at jeg hadde lagt merke til tidligere på skoleåret... :hmm:

 

Jeg quoter meg selv, innspill ønskes. De har vært borte på ski i 3 dager (friluftslivlinje) så har ikke fått snakket med henne siden jeg postet innlegget.

Så nå vet du at hun liker skiaktiviter, eller hva? nå vet jeg ikke hvor mye skiaktiviter man kan finne på der du bor eller i nær omdrådet? Men visst det er mulig finne på no dere to bare, og siden det er en stund siden du har prata med henne, så kan du ringe henne og høre hvordan hun har hatt det der borte, og bare før en vanlig samtale,.Vet jeg ikke hvor godt du kjenner henne heller?men småtips vær interesant, skill deg ut, morsom,.

Lenke til kommentar

Problemet er vel at jeg er for knyttet til utfallet av situasjonen og at jeg derfor egentlig ikke helt har turt å prøve å kysse henne.

 

Som regel får jeg litt mer "tilbake" fra en jente før jeg vet at hun er interessert, men det er liksom ikke helt sånn her. Hun har ikke noe i mot at jeg tar på og koser med henne men hun tar ikke noe iniativ selv.

 

Ville dere sagt at det tyder på at hun ikke er interessert eller? Burde kanskje legge til at hun virker litt sjenert av seg. Da ikke sosialt sjenert men kanskje litt sjenert/ny i forhold til det med gutter...

 

Men det jeg lurer mest på er egentlig dette;

Hva sier dere, jenter? Ville dere ha kunnet "funnet på noe" med en, selv når en vet at forholdet blir kort, eller evt avstandsforhold etter relativt kort tid (2-3 måneder)?
Lenke til kommentar

Ah, har møtt en jente som jeg har nesten alt til felles med, barnslig humor også.

Lå i senga i går å så på japansk barnefilm, av Hayao Miyazaki såklart ^^ Første gangen jeg har møtt en jente som er like gal som meg :o

 

Men noen ganger føler jeg meg som en sosialt retardert unge i nærheten av henne. Jeg bare tenker, herregud det her går ikke ann, det kan ikke stemme. HVA SKJER !?!

Btw, de tankene faller bort litt mer og mer som tiden går. Men redd for å skremme henne bort først :o

 

Uansett så kan jeg se lys i enden av tunellen.

Å, send en liten tanke uti verden om at det går bra da folkens :love:

 

Traff henne for en uke siden :ohmy:

Endret av Twinkle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...