Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Jeg har veldig lyst til å snakke med henne om dette her, men har store problemer med å komme igang på en måte

Nå må folk snart forstå:

Dont say it, show it

 

Det å prate om følelser du har for noen er ikke bra. Man har forventninger til at jenta skal ha dem samme følelsene, det blir en pinlig situasjon, man er ikke mystisk og jenta får servert på sølvfat, noe som som regel ikke er positivt med mindre hun har sterke følelser for deg

 

Slapp heller litt av, ha det gøy med henne, flørt, berør og trigg følelsene hennes over tid

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har veldig lyst til å snakke med henne om dette her, men har store problemer med å komme igang på en måte

Nå må folk snart forstå:

Dont say it, show it

 

Det å prate om følelser du har for noen er ikke bra. Man har forventninger til at jenta skal ha dem samme følelsene, det blir en pinlig situasjon, man er ikke mystisk og jenta får servert på sølvfat, noe som som regel ikke er positivt med mindre hun har sterke følelser for deg

 

Slapp heller litt av, ha det gøy med henne, flørt, berør og trigg følelsene hennes over tid

 

Dette må jeg si hjalp meg også:) Har akkurat samme problem som de to over skrev, og har lenge lurt på hva jeg skal gjøre. Har en jente jeg liker veldig godt og er ganske sikker på at hun gjør det samme. Har hatt noen koslige kvelder med hun, men nå i det siste virker det litt som hun snakker mindre med meg og er kanskje to uker siden vi var sammen sist.

 

Men skal heller bare ta det helt med ro og se hva som skjer framover:) Jeg sliter litt med at tankene om henne kommer litt ofte, men prøver å holde meg opptatt med andre ting. Vil helst ikke spørre om hun har mistet følelser for meg siden det ikke er så lenge siden vi begynte å vere med hverandre. Vet også at hun har hatt litt problem i tidligere forhold og at hun kanskje er litt redd for å møte nye gutter etc..

Lenke til kommentar

Du burde hvertfall spørre henne om å finne på noe snart. Går det for lang tid uten kontakt kan følelsene kjøle av for henne, spesielt om de bare var i startfasen. Om du ikke er i bildet er det også lett at hun begynner å se på andre muligheter, og kansje treffer noen siden du er for passiv. Så råder deg til å spørre hvertfall, feks filmkveld bare dere to. Da finner du kjapt ut om hn liker deg.

Lenke til kommentar

Har du spurt så har du spurt, da vet hun hvertfall at du er interssert. Det greieste blir kansje bare å sende en meld type, bare si ifra en kveld det passer for deg så kan vi sikkert finne på noe. Så har du gjort ditt, nå er det opp til henne. Så slipper du å mase, og om hun vil så finner hun nok ut noe.

Endret av Christeven
Lenke til kommentar
Ja spurte henne faktisk i går kveld om vi skulle gjøre noe på fredag:) Men problemet er at hun er ganske opptatt:/ Så vet egentlig ikke hvordan jeg skal se på det. Følelsen at jeg maser ligger også alltid i baktanken..

 

Sier hun nei fordi hun jobber den og den dagen kan du jo bare si at hun må si fra en dag hun har fri hvis hun vil finne på noe.

 

Hvis hun vil finne på noe kan jeg love at hun sier fra :)

 

Hvis hun ikke vil finne på noe er det like greit at du ikke spør flere ganger.

Lenke til kommentar
Ja spurte henne faktisk i går kveld om vi skulle gjøre noe på fredag:) Men problemet er at hun er ganske opptatt:/ Så vet egentlig ikke hvordan jeg skal se på det. Følelsen at jeg maser ligger også alltid i baktanken..

 

sier hun hele tiden at hun er opptatt spørs det, slik jeg ser det, hvor interisert hun er. hadde hun vært interisert hadde det vært mest sansynlig hun hadde sagt noe ala "jeg kan ikke men finner gjerne på en annen dag (eller en angitt dag)".

Lenke til kommentar
Enig, hvis hun var interessert hadde hun ikke bare sagt "nei da kan jeg ikke".

 

Ja jeg har egentlig begynt å gi opp litt for synest hun virker mindre interessert når det kommer til meldinger og å snakke sammen etc i forhold til før. Føler kanskje at det nesten alltid bare er jeg som spør om vi skal gjøre noe sammen, men jeg vet at hun også har det veldig gøy når vi først møtest.

 

Er ikke så veldig lenge siden hun fortalte meg at hun er veldig redd for å gå inn i noe nytt forhold og sånt siden den personen hun drev på med sist behandlet henne ganske dårlig. Dette kan vell også ha noe med hvordan hun oppfører seg? Synest egentlig det er veldig dumt når de sitter igjen og tenker på slike ting som har skjedd i fortiden og går glipp av noe som kunne blitt veldig bra..

Endret av Hanzi.
Lenke til kommentar
Er ikke så veldig lenge siden hun fortalte meg at hun er veldig redd for å gå inn i noe nytt forhold og sånt siden den personen hun drev på med sist behandlet henne ganske dårlig. Dette kan vell også ha noe med hvordan hun oppfører seg? Synest egentlig det er veldig dumt når de sitter igjen og tenker på slike ting som har skjedd i fortiden og går glipp av noe som kunne blitt veldig bra..

Den triste sannheten er at det som regel bare er unnskyldninger fordi dem ikke er interessert i noe forhold til vedkommende, og at en sånn unnskyldning sårer mindre enn "jeg har ikke følelser for deg"

Lenke til kommentar

Når en gutt jeg ikke var interessert i meg spurte om jeg ville være med å finne på noe kunne det ikke falle meg å svare "beklager , jeg er ikke interessert" - da kunne jeg jo lett ha tabbet meg skikkelig ut , hvis fyren f.eks bare ville finne på noe fordi han syntes jeg var ei trivelig jente . Med mindre jeg viste at fyren var forelska i meg - men det er det jo ikke alltid man kan vite.

 

Jeg innrømmer glatt at jeg har vært jævlig kjip med mange gutter. Jeg er ei veldig guttejente som trives best med gutter. Som singel hadde jeg jo lyst på guttekompiser, men opplevde en del ganger at disse var interessert i noe annet enn en jentekompis. Da hendte det jeg rygget derfra uten noen god forklaring.

 

For jeg lover deg "jeg er ikke på utkikk etter noe forhold" og lignende kommentarer flasser rett av mange av guttene der ute:P

Lenke til kommentar

Ja hun har egentlig ganske mange guttevenner men tenker at det blir litt rart vist hun ser på meg som det siden vi faktisk har gått litt lengre de kveldene vi har vert sammen. Vi har ikke hatt sex eller noe sånt men har vert endel kyssing osv..

 

Men jeg prøver som sagt å ikke tenke så mye på alt dette for jeg er innstilt på at vist jeg finner ut at hun ikke liker meg å sånt så skal jeg bare gå videre å glømme henne. Er vell kanskje det jeg har forberedt meg på å gjøre nå:/ Får se hvordan det går etter helgen siden vi begge skal ut på lørdag.

Lenke til kommentar

Hvis hun er interessert ville hun nok tatt mer iniativ enn det høres ut som hun har tatt. Hvis det er du som spør om dere skal finne på noe hver gang ser det ikke så veldig lyst ut akkurat.

 

Jeg vet iallefall at når jeg er ivrig på en fyr jeg har klina med - da hører han fra meg. Om ikke for å be han på date, så for å småprate litt.

 

Minner meg om hvor gale jeg flørta med min nåværende samboer på sms før vi ble sammen :!: Og han hata å tekste ...

Lenke til kommentar

Ja du har sikkert veldig rett i det, og er bra dere sier det slik det er. Har egentlig hatt den innstillingen at det var dette som kom til å skje. Jeg liker faktisk at jenter tar sånt initiativ og sender meldinger og er litt frampå! Jeg liker veldig godt å tekste vist jeg liker jenta, og at hun er litt pratsom.

Lenke til kommentar
Ja du har sikkert veldig rett i det, og er bra dere sier det slik det er. Har egentlig hatt den innstillingen at det var dette som kom til å skje. Jeg liker faktisk at jenter tar sånt initiativ og sender meldinger og er litt frampå! Jeg liker veldig godt å tekste vist jeg liker jenta, og at hun er litt pratsom.

Helt enig. Jeg syntes bare det er frustrerende og tåpelig når jenter ikke tar noe initiativ, selv om de liker personen. Det skjer ganske ofte, skjer sikkert motsatt vei også, men det er ikke poenget. Hard to get kan være litt gøy i starten, men blir fort slitsomt.

Lenke til kommentar

Slike spill er i det hele tatt utrolig tungvint. Alt kan tolkes på to måter, og det hele blir bare forvirrende. :roll: Har en venninne nå som driver på med en fyr, og da må hun liksom tenke på hvem som sendte melding sist, at hun ikke må svare for ivrig, og hele pakka. Hva skjedde med å være seg selv og la ting gå sin gang?

Endret av Right
Lenke til kommentar
Ja du har sikkert veldig rett i det, og er bra dere sier det slik det er. Har egentlig hatt den innstillingen at det var dette som kom til å skje. Jeg liker faktisk at jenter tar sånt initiativ og sender meldinger og er litt frampå! Jeg liker veldig godt å tekste vist jeg liker jenta, og at hun er litt pratsom.

Helt enig. Jeg syntes bare det er frustrerende og tåpelig når jenter ikke tar noe initiativ, selv om de liker personen. Det skjer ganske ofte, skjer sikkert motsatt vei også, men det er ikke poenget. Hard to get kan være litt gøy i starten, men blir fort slitsomt.

Bare hopper inn i diskusjonen, har ikke lest alt som er blitt sagt her, så rett meg visst jeg sier no som allerede er sagt eller spurt,.Som jeg har skjønt det, du liker en jente, hun viser litt interesse, nå vet jeg ikke hvor gammle dere er, men ihvertfall, jenter må ha no å streve etter, sier ikke at du skal gi f** i henne, men bare vær avslappet og selvsikker,.du må prøve no nytt, fordi jenter genrelt blir jo sjekka opp ganske ofte, så de hører veldig mye av det samme, men visst du skiller deg litt ut og av og til "mobber" henne ikke gi kompliment hele tia, si det visst du virkelig mener det, men begrens det, få henne til å streve etter en kompliment, visst du absolutt må gi et kompliement så gi det for hennes klesstil ikke utseende,. visst du skjønner?det jeg mener med å "mobbe" er f.eks si nesa de er rar når du ler, du har små/støre ører, korte/små fingre, men si det med humor sånn at hun skjønner at du spøker og ikke er alvorlig,.men uansett nå vet jeg ikke hvor lenge dere har holdt på heller??

Og det med mld`inger, når du først har fått nr hennes så kan du ringe istedet og fortelle no morsomt du har opplevd, istedet for det vanlige, hei, bra, hva gjør u, hatt det fint, osv,bare kjør på med historien din, få henne til å le,så vil hun automatisk spørre deg hva du gjør, holder på med osv,.men husk at du som legge på først, du må virke den opptatte,sier ikke at det skal være sånn hele tia, men i begynnelsen bare,.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...