Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

DET HAR SKJEDD EN GANG FOR FAEN!

Hvorfor gidder du å ta opp temaet når du blir sur for svarene du får?

 

Antagelig fordi han ikke har vært utro mot denne kjæresten han nå snakker om, men har vært det tidligere mot en annen. Grunnen til at han da tok akkurat dette opp, slik jeg skjønner det, er at han da vet hvordan det er å være utro selv, uten at det betyr han skal klandres for noe som skjedde mot ei tidligere kjæreste. Han innrømmer at han har vært dum, men siden han har vært trofast mot nåværende kjæreste, er det jo litt feil å bli dømt for en tidligere handling i et annet forhold, det synes ihvertfall jeg, og jeg jeg skjønner at man kan bli litt sur for det. Han har jo ikke gjort noe galt mot denne dama slik jeg har forstått det ihvertfall.

 

Helt riktig.. Det utroskapet jeg gjorde er over 1 år siden.. lenge før jeg traff denne jenta

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har aldri hatt sex med en annen mens jeg hadde type, og jeg har såvidt jeg vet aldri opplevd at en jeg har vært sammen med har hatt sex med noen andre enn meg meg.

 

Men jeg er veldig klar på at dersom typen min hadde vært utro og ligget med en annen jente, og jeg hadde fått vite det - da hadde det vært over og ut. Jeg kan ikke i mine villeste fantasier sett for meg at jeg hadde taklet det.

 

Så dersom typen min skulle finne på å være idiot mot meg, har han fått streng beskjed om at han får takle samvittigheten sin og "bære børa" alene. Jeg vil ikke vite noenting!

 

Å ha sex med en ex på fest er ufyselig. Utilgivelig. Et kyss kan jeg tilgi, men lengre strekker jeg meg ikke .

 

Men hey, siden jeg aldri har opplevd det kan jeg ikke si noe for sikkert. Får bare håpe at typen min bryr seg like mye om meg som det jeg bryr meg om han - Og at han holder buksa på !:) Fylla har neppe skylda, jeg har vært rimelig full et par gang den siste tiden, men aldri i verden om jeg har glemt typen min og det vi har sammen fordi!

Lenke til kommentar

Ja, nå har det seg sånn at jeg liker ei jente. Vi er venner og alt det der, men det har da altså utviklet seg andre følelser, iallefall fra min side. Har fått indikasjone fra andre venner at hun å liker meg, men jeg har veldig vanskelig for å "lese" henne. Nå er det sånn at vi er russ og vi har gjort en del knuter sammen. Jeg har veldig lyst til å snakke med henne om dette her, men har store problemer med å komme igang på en måte. Er en knute som som er å få seg kjæreste i russetiden, og jeg har tenkt på å kanskje spørre henne om hun vil gjøre denne knuten med henne. Hadde vært flott med noen innspill, er ganske uerfaren på dette feltet, og veldig sjenert. det er hun å forresten.

 

Takker for alle svar :)

Lenke til kommentar

Ja, det er jo helt sant :p Har diskutert dette med 2 av mine nærmeste venner. Den ene mente at å spørre om hun ville gjøre denne knuten med meg, var en god ide. Den andre mente at jeg ikke burde blande inn knuter i dette, eller "skjule" det i en knute som han sa... Ble litt usikker etter at han sa det.(jente som sa det var en god ide btw.)

Lenke til kommentar
Ja, det er jo helt sant :p Har diskutert dette med 2 av mine nærmeste venner. Den ene mente at å spørre om hun ville gjøre denne knuten med meg, var en god ide. Den andre mente at jeg ikke burde blande inn knuter i dette, eller "skjule" det i en knute som han sa... Ble litt usikker etter at han sa det.(jente som sa det var en god ide btw.)

Spør om hun vil ta kongla ;)

Lenke til kommentar

Ikke spørr om hun vil ta den knuten, det er det samme som å spørre om dere skal bli sammen. Jeg er helt enig at det ikke er noe galt i å prøve seg, men tar du den innfallsvinkelen der kan ting bli rart hvis dere ikke har komt så "langt" på vei...

 

Personlig er jeg helt på knærne etter en UTROLIG søt jente som jeg går på FHS med og som jeg rett og slett ikke helt kommer noen vei med. Det virker som om hun er interessert, men samtidig virker det som om hun holder litt tilbake.

 

Hva sier dere, jenter? Ville dere ha kunnet "funnet på noe" med en, selv når en vet at forholdet blir kort, eller evt avstandsforhold etter relativt kort tid (2-3 måneder)? (hun skal til danmark og studere psykologi.) Vet ikke helt om jeg vil ha et langvarig forhold, men hun er så fantastisk at jeg ville i hvertfall tenkt meg å dele resten av tiden her på FHSn (ca 1 mån.) og sommeren med henne..

 

Hun er seriøst den søteste personen jeg vet om, en utrolig skjønn jente, som jeg ønsker at jeg hadde lagt merke til tidligere på skoleåret... :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...