Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Jeg klarer ikke:( er ett svakt menneske.. Har snakket litt sammen og kommet til en del enigheter.. Men viss noe som dette eller andre skjer igjen, da er det slutt. Ikke noe å tenke på engang då! så tar tiden til nytte og ser fremover istedenfor bakover!

 

Jeg kan med sikkerhet si at du har en helvettes tid foran deg. Du kommer til å hate damen din, du kommer til å bruke utroskapen mot henne, du kommer til å krangle med henne, og trekke frem utroskapen. Du kommer til å bli kvalm av å tenke på det, du kommer til å bli hinsides forbanna både på fyren og på damen din.

 

Du kommer til å bli sjalu om hun snakker med andre gutter, du kommer til å føle at du ikke kan stole på henne, du kommer til å bruke store deler av tiden du ikke tilbringer med henne til å lure på hvor hun er og hva hun driver med.

 

Om ikke _alt_ dette skjer, så skal jeg garantere deg at noe av det skjer. Men hei, dersom du tror at det er verdt det, og tror at dere klarer det, så må du gjerne gi det et forsøk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Viss hun hadde bare skjøve vekk saken som om det ikke betydde noe, og at hun ikke angret eller noe, då hadde det vært slutt med en gang.. forskjellen er at etter han hadde pult hun så krøp hun vekk og lå for seg selv ute og gråt i flere timer før hun ringte meg.. Hver dag etter dette skjedde har hun spydd og hatt enorm hodepine, og gråte konstant.. Vanskelig å være så bestemt då, ihvertfall når du elsker henne og ser hvor mye hun angrer :(

 

Så konklusjonen er at hvis man gir sterkt nok uttrykk for at man angrer, så er det vanskelig å ikke tilgi. Hvordan havnet hun egentlig i senga med han andre? Jeg har aldri vært full nok til å koble ut alt som heter sunn fornuft.

 

Jeg ville satt spørsmålstegn ved hvor lett hun er å friste, og hva hun kan få seg til å gjøre når hun er full. Kunne du latt henne dra på fest alene noen gang? Du må nesten ha henne under oppsyn, og hva er et forhold uten tillit?

Lenke til kommentar

Jeg vet selv hvor vanskelig det kan være når alle andre rundt deg skriker at du skal slå opp og at hun ikke er noe å ta vare på eller sånne ting. Men damen min skjerpet seg, og vi har det helt supert i dag. Kanskje det egentlig hadde vært mest riktig å slå opp på den tiden, men i dag er jeg glad for at jeg/vi holdt ut. Har det helt fantastisk nå. Men dette var riktignok ikke snakk om seksuell utroskap, det tror jeg faktisk aldri at jeg hadde taklet. Så min mening er fremdeles at hun ikke er noe å spare på, men om du klarer å tilgi henne er du mer sympatisk enn jeg noensinne kommer til å bli.

Lenke til kommentar

Skal prøve.. bedre å prøve en siste gang å faile enn å se tilbake og angre på eg ikke prøvde å tilgi jenten jeg elsker.. :( Og nei, skal prøve å tenke så lite på det som skjedde som over mulig.. Heldigvis treffer jeg han fyren sjeldent, hun og for den saks skyld..

 

Jeg ville satt spørsmålstegn ved hvor lett hun er å friste, og hva hun kan få seg til å gjøre når hun er full. Kunne du latt henne dra på fest alene noen gang? Du må nesten ha henne under oppsyn, og hva er et forhold uten tillit?

 

Tror nok ikke jeg kommer til å la hun dra alene på fester i nærmeste fremtid.. Eller hun kan dra, med da vil jeg være veldig skeptisk.. Liten plass, så ting som skjer på fest kommer fort fram

Endret av S0ppel
Lenke til kommentar
Skal prøve.. bedre å prøve en siste gang å faile enn å se tilbake og angre på eg ikke prøvde å tilgi jenten jeg elsker.. :( Og nei, skal prøve å tenke så lite på det som skjedde som over mulig.. Heldigvis treffer jeg han fyren sjeldent, hun og for den saks skyld..

 

Jeg ville satt spørsmålstegn ved hvor lett hun er å friste, og hva hun kan få seg til å gjøre når hun er full. Kunne du latt henne dra på fest alene noen gang? Du må nesten ha henne under oppsyn, og hva er et forhold uten tillit?

 

Tror nok ikke jeg kommer til å la hun dra alene på fester i nærmeste fremtid.. Eller hun kan dra, med da vil jeg være veldig skeptisk.. Liten plass, så ting som skjer på fest kommer fort fram

 

Beklager å måtte si det, men du virker som en nikkedukke. Du tror ikke du kommer til å la henne dra på fest, men hun kan dra, bare at da vil du være skeptisk :ermm: Får bare sette din lit til at du får beskjed fra andre, da.

 

Jeg er sjokkert, men tror likevel ikke det her er noe uvanlig fenomen. Lykke til, dude.

Lenke til kommentar

Ja, jeg vet jeg er litt nikkedukke, men vi har faen meg vært igjennom mye og alt dette er vanskelig å forstå.. Har vært i gjennom alt for mye faenskap de siste årene.. Bestevennen min døde når hun ble påkjørt, exen min som jeg hadde en del kontakt med etter vi slo opp ble voldtatt på fest, ett nært familiemedlem døde, han eg jobbet med døde plutselig av ett hjerteinfarkt for 2 uker siden..

 

Er bare 17 år.. Ser tilbake på tiden når eg var liten og alt var så lett

 

Edit: though, ingenting kan måle seg med det som skjedde med bestevennen min.. Var tilogmed en av de første som ankom ulykkesstedet, tok laaang tid før jeg skjønte hvem det var som lå der dekket i blod.. Kan forsatt høre skrikene hver forbanna gang eg legger meg for å sove

Endret av S0ppel
Lenke til kommentar
Viss hun hadde bare skjøve vekk saken som om det ikke betydde noe, og at hun ikke angret eller noe, då hadde det vært slutt med en gang.. forskjellen er at etter han hadde pult hun så krøp hun vekk og lå for seg selv ute og gråt i flere timer før hun ringte meg.. Hver dag etter dette skjedde har hun spydd og hatt enorm hodepine, og gråte konstant.. Vanskelig å være så bestemt då, ihvertfall når du elsker henne og ser hvor mye hun angrer :(

Lurer på hva hun hadde gjort om exen ikke hadde pult andre på festen, men heller blitt i sengen og kost med hun og vist interesse. Hadde hun fremdeles ligget å grått og i det hele tatt?

 

Såvidt jeg har skjønt så har du vært utro mot tidligere kjærester, så føler ikke så stor sympati. Men lykke til.

Lenke til kommentar
Hun sa hun trakk seg vekk før han kom.. og ja, jeg har vært en idiot før jeg og, men jeg har forandret meg.. så det er mulig

 

Hvis dere begge ligger med andre på hver deres kant, så passer dere jo sammen. Se bort ifra svarene mine.

 

Slik jeg forsto det, så har han kun vært utro én gang tidligere, da mot en annen jente. Har jeg rett S0ppel?

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar
DET HAR SKJEDD EN GANG FOR FAEN!

Hvorfor gidder du å ta opp temaet når du blir sur for svarene du får?

 

Antagelig fordi han ikke har vært utro mot denne kjæresten han nå snakker om, men har vært det tidligere mot en annen. Grunnen til at han da tok akkurat dette opp, slik jeg skjønner det, er at han da vet hvordan det er å være utro selv, uten at det betyr han skal klandres for noe som skjedde mot ei tidligere kjæreste. Han innrømmer at han har vært dum, men siden han har vært trofast mot nåværende kjæreste, er det jo litt feil å bli dømt for en tidligere handling i et annet forhold, det synes ihvertfall jeg, og jeg jeg skjønner at man kan bli litt sur for det. Han har jo ikke gjort noe galt mot denne dama slik jeg har forstått det ihvertfall.

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar
Antagelig fordi han ikke har vært utro mot denne kjæresten han nå snakker om, men har vært det tidligere mot en annen. Grunnen til at han da tok akkurat dette opp, slik jeg skjønner det, er at han da vet hvordan det er å være utro selv, uten at det betyr han skal klandres for noe som skjedde mot ei tidligere kjæreste. Han innrømmer at han har vært dum, men siden han har vært trofast mot nåværende kjæreste, er det jo litt feil å bli dømt for en tidligere handling i et annet forhold, det synes ihvertfall jeg, og jeg jeg skjønner at man kan bli litt sur for det. Han har jo ikke gjort noe galt mot denne dama slik jeg har forstått det ihvertfall.

Ah.. Slik å forstå. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...