Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Heldigvis ikke, heller tvert i mot.

 

Økt sexlyst er ikke en kjent bivirkning av p-piller. Kan jo komme av andre ting. Som f.eks at han er din første.

 

Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg hadde mer sexlyst da jeg var 16 enn det jeg har nå - og det har ingenting med hormoner å gjøre :) Mer med at alt var nytt og spennende

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Økt sexlyst er ikke en kjent bivirkning av p-piller. Kan jo komme av andre ting. Som f.eks at han er din første.

 

Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg hadde mer sexlyst da jeg var 16 enn det jeg har nå - og det har ingenting med hormoner å gjøre :) Mer med at alt var nytt og spennende

 

Jeg har ikke påstått at det er en bivikning da, bare det at p-pillene ikke har hatt noen innflytelse på min sexlyst. Høy lyst har jeg alltid hatt, med og uten partner. ;)

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar
Heldigvis ikke, heller tvert i mot.

 

Økt sexlyst er ikke en kjent bivirkning av p-piller. Kan jo komme av andre ting. Som f.eks at han er din første.

Hormoner kan gjøre veldig mye rart. Jeg kjenner flere som har opplevd at P-piller=sexlyst-boost.

 

Jeg tror ikke det er det jeg har opplevd her, da min sexlyst har holdt seg ganske stabil fra før jeg begynte med p-pillene, men ja, jeg tror faktisk også at p-piller kan øke sexlysten hos noen. Når den kan minke sexlysten hos en del, tenker jeg som så at den helt sikkert også kan øke den, har også hørt en del som har opplevd dette. Hvor kjent det er skal jeg ikke påstå noe om, men det er ikke helt ukjent for meg, verken det å miste lyst og det å få økt lyst av p-piller.

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar

Hverken økt sexlyst eller senket sexlyst står opplyst som bivirkning noe sted jeg har lest, endret sexlyst derimot. Så med andre ord, veldig individuelt.

 

Men, back on topic. Jeg er tidenes kjerring for tiden. Hormonene danser swing, og jeg sover alt for lite pga kløende utslett og sår som gror og klør enda verre. Jeg blir gretten av for lite søvn, når jeg i tillegg klør og irriterer meg hele tiden er jeg enda verre. Dette går jo desverre utover den søtnosen jeg bor med. Jeg forstår ikke at han holder ut, men han reagerer med å varte meg opp, og passe på meg og synes synd på meg. Til og med når jeg glefser tilbake på alt, inkludert småsnakk for å få tankene mine over på andre ting. Han lager middag til meg, kjøper trøsteostepop, og fatter ikke hva godt han kan gjøre for meg. Om ikke det er ekte kjærlighet (med en god solid dose tålmodighet) så vet ikke jeg. :love:

Lenke til kommentar

Er man usikker på intensjonen ved en tråd eller innlegg som sådan, skal man rapportere og ikke kommentere. På bakgrunn av dette forsvant "16" innlegg. Vi ønsker ikke å redigere innlegg da vi ikke vil forandre personers meninger dermed forsvant dessverre også gode innlegg, men som var svar på de allerede slettede.

 

Ytterligere overtredelse vil bli møtt med reaksjoner i grove tilfeller.

 

Eventuelle reaksjoner på moderasjon skal gjøres via "Personlig Melding".

 

:)

Lenke til kommentar
Hverken økt sexlyst eller senket sexlyst står opplyst som bivirkning noe sted jeg har lest, endret sexlyst derimot. Så med andre ord, veldig individuelt.

 

Men, back on topic. Jeg er tidenes kjerring for tiden. Hormonene danser swing, og jeg sover alt for lite pga kløende utslett og sår som gror og klør enda verre. Jeg blir gretten av for lite søvn, når jeg i tillegg klør og irriterer meg hele tiden er jeg enda verre. Dette går jo desverre utover den søtnosen jeg bor med. Jeg forstår ikke at han holder ut, men han reagerer med å varte meg opp, og passe på meg og synes synd på meg. Til og med når jeg glefser tilbake på alt, inkludert småsnakk for å få tankene mine over på andre ting. Han lager middag til meg, kjøper trøsteostepop, og fatter ikke hva godt han kan gjøre for meg. Om ikke det er ekte kjærlighet (med en god solid dose tålmodighet) så vet ikke jeg. :love:

 

 

SAMME HAR JEG! Innbiller meg at han popper et lass med piller før han er på besøk hos meg, kan ikke forstå at det går an å holde ut med meg når jeg virvler rundt som et hysterisk kvinnemenneske og bare er paranoid og hysterisk til absolutt alt!

Lenke til kommentar

Denne uken er jeg alene hjemme igjen, mens samboer reiser på samling (deltidsstudent).

 

Har vært hjemme alene i 5 av de siste 8 ukene :ohmy: Dette er siste samlinga de skal på i år, og jeg håper det bare blir jobbing her i byen fremover. Er best å ha kjæresten i nærheten. Blir raskt veldig kjedelig og ensomt å sove alene hver natt!

Lenke til kommentar

Jau, jeg vet alt om det, det er best å være sammen. Verste er selvsagt når man har vendt seg til å være rundt hverandre omtrent 24/7, da blir det plutselig veldig tomt. ;)

 

På torsdag blir min kjære og jeg offisielt samboere. Jeg reiser dit for seks uker, før jeg må tilbake til Oslo for å avlegge min siste eksamen, men rett etter det flytter vi forhåpentligvis inn i egen parbolig (krysser fingrene for det ihvertfall). :)

Lenke til kommentar

Enig med yvonne2. Da kjæresten min fikk kyssesyken og ble sykemeldt oppholdt han seg for det meste hos meg, og vi hadde det så koselig og fint sammen. Så ble han frisk og vi gikk tilbake til å se hverandre to dager i uken. NIGHTMARE. Men, man venner seg til det, og lærer seg å glede seg skikkelig! :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...