Touchdown Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Du vil glemme en jente? Treff andre jenter! Den letteste måten å få en jente ut av tankene er å ha sex med ei annen. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Det er så deilig, etter så lang tid, så kan jeg fremdeles sitte på bussen og tenke på henne med ett stort glis, få en varm og god følelse når jeg tenker på latteren hennes, eller på det fantsiske smilet. Kjenne hvor avslappet jeg blir bare jeg legger meg intil henne om kvelden, hvordan nesten alle bekymringer forsvinner sporløst når jeg holder rundt henne... Tror jeg rett og slett er lykkelig jeg <3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Det er så deilig, etter så lang tid, så kan jeg fremdeles sitte på bussen og tenke på henne med ett stort glis, få en varm og god følelse når jeg tenker på latteren hennes, eller på det fantsiske smilet. Kjenne hvor avslappet jeg blir bare jeg legger meg intil henne om kvelden, hvordan nesten alle bekymringer forsvinner sporløst når jeg holder rundt henne... Tror jeg rett og slett er lykkelig jeg <3 Tror jeg kan si det samme, bare ikke "etter så lang tid" dvs, ikke så lang tid som dere da. Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Til gjest: Tid leger alle sår, også kjærlighetssorg. Move on, glem hele dama - det går over. Trust me! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 *snip* Og dette kommer etter ett innlegg på ett annet forum, der han beskriver hvordan han helst vil rømme hjemmefra, og komme tilbake om 6 måneder når ungen er ute. xD Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Se så snill pusen min er! Du har seriøst en av de beste kjærestene evar. Sånn... seriøst. xD Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Du vil glemme en jente? Treff andre jenter! Den letteste måten å få en jente ut av tankene er å ha sex med ei annen. Lol, funker kanskje for noen, men det er absolutt ikke garantert. Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Testet det ut hvor det ikke fungerte? Kan dog være enig i at antallet øker etter hvor dypt jenta er penetrert inn i hodet ditt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 (endret) *snip* Og dette kommer etter ett innlegg på ett annet forum, der han beskriver hvordan han helst vil rømme hjemmefra, og komme tilbake om 6 måneder når ungen er ute. xD Du, vennen... Ikke ta dette ille opp. Men har du noen gang levd med en gravid kvinne? Det har jeg. Ikke bestandig en dans på roser. Det er ikke bare for hu det kan gå opp og ned. Hormonene påvirker deg mest direkte, men han påvirkes han også. Men for all del... Det er samtidig noe av det mest fantastiske som finnes. Selv om det er en berg og dalbane noen ganger. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅE! Jeg blir babysyk av alt babysnakket overalt. Halvparten av vennine til søstra mi er gravide også. -.- Endret 13. april 2009 av Jarmo Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Jeg vil være gravid! ^_^ Gleder meg til dame. :3 Fra paintball til krig, har lyst på unge når jeg er rundt 23 - 25. Håper bare jeg finner noen igjen. Jenter har aldri vært et problem for meg, men det siste halvåret så har ting gått gale på jentefronten. Virker som det er lite med jenter for tiden som vil innlede et seriøst og langt forhold :3 Bare partyjenter som vil jobbe på nærmeste bensinstasjon når de er 25. Tabubelagt å være singel. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Må bare si at det har vært en herlig påske, med tur til København, og forholdet vårt kunne ikke vært bedre. Er svært fornøyd om dagen. Ga min kjære et stooort påskeegg fylt med øl, Pondus, hans favorittgodteri og en søt bamse. Det var visst noe han kom til å huske en stund, sa han. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Babyprat? Jeg var og "lånte" en 2 mnd gammel baby i går. Holdt den og mata den med flaske. Herrefred noe så fint Kan nesten ikke vente til det er min tur engang! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 O_o Gruer meg til den tiden jeg. Å få barn er noe av det siste jeg vil her i denne verden. Er jo faktisk ikke alle som vil eller kan få barn, men hver gang temaet kommer opp så sier folk at "Jooo, det skal du! Alle skal jo det". Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Jeg gleder meg til å få meg en liten smårolling På en side vil jeg gjerne ha en nå, men jeg vet at det er veeeldig dårlig timing. Tror ikke madammen har lyst på en unge helt helt enda heller. Men sånn ca i midten av tjueårene, da vil jeg gjerne få en unge. Har forresten hatt en kjempefin påske med madammen. Nå flytter vi sammen om mindre enn en uke! Skal riktignok leie hos en kompis av oss, men det regner jeg med blir uproblematisk. Nå skal vi ihvertfall bo sammen Så det er _litt_ kaos hjemme hos meg nå når jeg skal pakke ned alt sammen, jeg som ikke klarer å kaste noe! Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Jeg viste faktisk ikke at mannfolk gledet seg til å få smårollinger. Trodde det var noe som var forbeholdt verpesjuke kvinnfolk Veldig koselig å se da Han over meg er forresten gravid kunne jeg lese i en annen tråd :!: Grattz! Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Tror ikke på kjærligheten har blitt mobbet hele livet fordi jeg er feit. Jeg er tjukk, men samtidig elsket Finn ei dame som liker deg for den du er, og ikke etter antall kilo. LC: Joda, de finnes. Men tror vi er i fåtall. Men det er ikke et desperat behov, hehe, er mer at jeg tenker at det kunne vært kjekt, og at jeg definitivt vil ha en smårolling en eller annen gang ihvertfall. Endret 14. april 2009 av kanonkent Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 LC: Joda, de finnes. Men tror vi er i fåtall. Men det er ikke et desperat behov, hehe, er mer at jeg tenker at det kunne vært kjekt, og at jeg definitivt vil ha en smårolling en eller annen gang ihvertfall. Count me in, unger er nydlige. Blir skikkelig babysyk iblant^^ Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Synes barn er herlige jeg også, er vel en grunn til at jeg skal jobbe sammen og for barn. Tror dog jeg skal vente en stund før jeg får mine egne barn, den tida kommer fort nok. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Flott med unger, så lenge de ikke skriker eller driter full bleia.... Så jeg vil nok vente ei stund til. Bare ikke så alt for lenge.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå