Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er så deilig, etter så lang tid, så kan jeg fremdeles sitte på bussen og tenke på henne med ett stort glis, få en varm og god følelse når jeg tenker på latteren hennes, eller på det fantsiske smilet.

Kjenne hvor avslappet jeg blir bare jeg legger meg intil henne om kvelden, hvordan nesten alle bekymringer forsvinner sporløst når jeg holder rundt henne...

Tror jeg rett og slett er lykkelig jeg <3 :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Det er så deilig, etter så lang tid, så kan jeg fremdeles sitte på bussen og tenke på henne med ett stort glis, få en varm og god følelse når jeg tenker på latteren hennes, eller på det fantsiske smilet.

Kjenne hvor avslappet jeg blir bare jeg legger meg intil henne om kvelden, hvordan nesten alle bekymringer forsvinner sporløst når jeg holder rundt henne...

Tror jeg rett og slett er lykkelig jeg <3 :D

Tror jeg kan si det samme, bare ikke "etter så lang tid" dvs, ikke så lang tid som dere da. :love:

Lenke til kommentar
*snip*

Og dette kommer etter ett innlegg på ett annet forum, der han beskriver hvordan han helst vil rømme hjemmefra, og komme tilbake om 6 måneder når ungen er ute. xD

Du, vennen... Ikke ta dette ille opp. Men har du noen gang levd med en gravid kvinne? Det har jeg. Ikke bestandig en dans på roser. Det er ikke bare for hu det kan gå opp og ned. Hormonene påvirker deg mest direkte, men han påvirkes han også.

Men for all del... Det er samtidig noe av det mest fantastiske som finnes. Selv om det er en berg og dalbane noen ganger. ;)

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅE! Jeg blir babysyk av alt babysnakket overalt. Halvparten av vennine til søstra mi er gravide også. -.-

Endret av Jarmo
Lenke til kommentar

Jeg vil være gravid! ^_^ Gleder meg til dame. :3

Fra paintball til krig, har lyst på unge når jeg er rundt 23 - 25. Håper bare jeg finner noen igjen. Jenter har aldri vært et problem for meg, men det siste halvåret så har ting gått gale på jentefronten.

Virker som det er lite med jenter for tiden som vil innlede et seriøst og langt forhold :3 Bare partyjenter som vil jobbe på nærmeste bensinstasjon når de er 25. :cry:

Tabubelagt å være singel.

Lenke til kommentar

Må bare si at det har vært en herlig påske, med tur til København, og forholdet vårt kunne ikke vært bedre. Er svært fornøyd om dagen. :) Ga min kjære et stooort påskeegg fylt med øl, Pondus, hans favorittgodteri og en søt bamse. Det var visst noe han kom til å huske en stund, sa han. ;)

Lenke til kommentar

Jeg gleder meg til å få meg en liten smårolling :) På en side vil jeg gjerne ha en nå, men jeg vet at det er veeeldig dårlig timing. Tror ikke madammen har lyst på en unge helt helt enda heller. Men sånn ca i midten av tjueårene, da vil jeg gjerne få en unge.

Har forresten hatt en kjempefin påske med madammen. Nå flytter vi sammen om mindre enn en uke! Skal riktignok leie hos en kompis av oss, men det regner jeg med blir uproblematisk. Nå skal vi ihvertfall bo sammen :love: Så det er _litt_ kaos hjemme hos meg nå når jeg skal pakke ned alt sammen, jeg som ikke klarer å kaste noe!

Lenke til kommentar
Tror ikke på kjærligheten

har blitt mobbet hele livet fordi jeg er feit.

Jeg er tjukk, men samtidig elsket :) Finn ei dame som liker deg for den du er, og ikke etter antall kilo.

LC: Joda, de finnes. Men tror vi er i fåtall. Men det er ikke et desperat behov, hehe, er mer at jeg tenker at det kunne vært kjekt, og at jeg definitivt vil ha en smårolling en eller annen gang ihvertfall.

Endret av kanonkent
Lenke til kommentar
LC: Joda, de finnes. Men tror vi er i fåtall. Men det er ikke et desperat behov, hehe, er mer at jeg tenker at det kunne vært kjekt, og at jeg definitivt vil ha en smårolling en eller annen gang ihvertfall.

Count me in, unger er nydlige. Blir skikkelig babysyk iblant^^

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Flott med unger, så lenge de ikke skriker eller driter full bleia.... Så jeg vil nok vente ei stund til. Bare ikke så alt for lenge.. :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...