Gjest Slettet-77do0b Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Det går nok jævlig dårlig i starten, men det er viktig å få ut en del sorg. Så kan du begynne å ta på deg skinnvesten og lade opp festhumøret for å kapre nye flammer... Men det kommer vel an på hvor villig du er til å sloss for å få henne tilbake også kanskje. Lenke til kommentar
L4ss3 Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Det går nok jævlig dårlig i starten, men det er viktig å få ut en del sorg. Så kan du begynne å ta på deg skinnvesten og lade opp festhumøret for å kapre nye flammer... Men det kommer vel an på hvor villig du er til å sloss for å få henne tilbake også kanskje. Må prøve å få hun tilbake, er ikke hvem som helst heller. Ser ikke noe særlig lys i tunnelen akkurat nå men skal prøve å få til noe der, om jeg så må tenne på meg selv for å få litt lys så Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Det går nok jævlig dårlig i starten, men det er viktig å få ut en del sorg. Så kan du begynne å ta på deg skinnvesten og lade opp festhumøret for å kapre nye flammer... Men det kommer vel an på hvor villig du er til å sloss for å få henne tilbake også kanskje. Må prøve å få hun tilbake, er ikke hvem som helst heller. Ser ikke noe særlig lys i tunnelen akkurat nå men skal prøve å få til noe der, om jeg så må tenne på meg selv for å få litt lys så Hvorfor slo hun opp? Om du vil fortelle det, kansje andre her som har opplevd det samme som kan komme med tips og hjelp Lenke til kommentar
L4ss3 Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) Vet det er min skyld Grunnen av at hun følte jeg ikke hadde nok tid til hun og at jeg ikke åpnet meg nok. Har problemer med å åpne meg for folk så er derfor relativt sur på megselv =p At jeg ikke har hatt nok tid er også sant, kan ikke skjønne at jeg har latt det gå sånn ): Har hatt det litt travelt med jobb og kurs osv, men det er ingen unnskyldning. Sa noe dumt for noen uker siden men fikk en ny sjanse også har jeg ikke klart å gjøre noe bedre enn dette. helvete ):< Endret 6. april 2009 av L4ss3 Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 hm.. Ikke så lett om du har problemer med å åpne deg opp nei. Det virker for meg som du virkelig liker henne, så dette er en person du vil være med. Om du har problemer med å uttrykke følelsene dine ville jeg ha prøv å skrevet dem ned. Akkuratt hva du føler. Så kan du ta med deg lappen når du eventuelt skal treffe henne igjenn, du kan enten bruke den som "jukselapp" eller øve deg litt hjemme på hva du skal si. Er det krise kan du bare gi henne lappen Tar nå utgangspunkt i at du er veldig innesluttet med følelser. Ang tid, det er bare noe du må ta deg tid til. Om du skal ha dame. Hun må jo allikevel skjønne at det innemellom er hektiske uker der du har det veldig travelt. Lenke til kommentar
L4ss3 Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Tusen takk for svar Christeven, setter pris på detta (: Niks, det er ikke det! Når det er tid for en alvorsprat så sitter jeg i saksa, har vanskelig for å komme frem med noe vettug da =p Yes det høres ikke dumt ut, er bare at jeg ikke klarer å komme på noe når jeg sitter der =P Yup, det vet jeg! Har ingen unnskyldninger der (: Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) Okay, jeg kan jo vri det litt om da. Om disse alvorspratene går mye i følelser kan den lappen hjelpe litt allikevel. (ja jeg gir meg ikke med lappen ) Så du kan tenke ut noen svar på forhånd, ikke en hel presantasjon, men noen ting du tror er det dama savner/søker. Om du mener det da selvsakt. Grovt sett, så du ikke får hjernteppe. edit: mener ikke at du skal gå rundt med en fysisk lapp i lomma til enhver tid. Mer det at du tenker ut hva du føler og hva du mener du ikke får sakt når du sitter der i alvorets time. Så du har noe du kan tenke på og ikke sitter å stammer (sorry ) Endret 6. april 2009 av Christeven Lenke til kommentar
Nie Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Wow, begynner ungt da. Lenge har dere vært sammen? Ble offesielt sammen og kalte oss kjæresten 8. juni, men har fungert som ett par siden slutten på april. Men jo, det har gått raskt i svingene, og vi begynner vel litt før vi faktisk hadde tenkt. Lenke til kommentar
L4ss3 Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Ja du liker den lappen! hehe : D Skjønner godt hva du mener! Problemet nå er jo at det muligens er litt for sent ): Men forhåpentligvis ikke (: Får vel bare vente en bitteliten stund Et lite problem er jo at hun skal på TG =o Arr, er jo nok av gutter der ): Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) No offence til noen her, men tror nok ikke det er et mekka for sjekking men hva vet jeg, ikke vert der selv. Kansje det er som i American Pie: bandcamp Endret 6. april 2009 av Christeven Lenke til kommentar
L4ss3 Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Nei får ikke håpe det =p Da får jeg nesten ta meg en tur opp dit på besøk Lenke til kommentar
L4ss3 Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Når jeg tenker meg om skal hun faktisk sitte på HW-rekka : D hun svarer ikke på melding heller ): arr Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) Når jeg tenker meg om skal hun faktisk sitte på HW-rekka : Dhun svarer ikke på melding heller ): arr Gi henne litt tid. Ikke virk desperat, selv om du kansje er det Lar du det gå litt tid så kansje du også kommer mer over det enn du trodde, er alltid kjipt med en gang man gjør det slutt med noen man er/var glad i. Kan gjøre godt å bare fokusere på noe litt annet også. Endret 6. april 2009 av Christeven Lenke til kommentar
L4ss3 Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Ja-a, er ikke så lett hehe (: Prøver å finne på noe å gjøre hele tia så jeg slipper å tenke så mye på det. Men det hjelper lite at jeg er alene hjemme og skal lese til 3-4 eksamner jeg skal ha straks Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Gratulerer Nie og kjæresten! Lenke til kommentar
toth Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Når jeg tenker meg om skal hun faktisk sitte på HW-rekka : Dhun svarer ikke på melding heller ): arr ..så hun er på forumet, og ser dermed denne tråden? Lenke til kommentar
L4ss3 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Når jeg tenker meg om skal hun faktisk sitte på HW-rekka : Dhun svarer ikke på melding heller ): arr ..så hun er på forumet, og ser dermed denne tråden? Hehe, nei det tror jeg ikke (: Lenke til kommentar
Nie Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Gratulerer Nie og kjæresten! Takker så meget. ^^ Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Hei. Som noen kanskje vet, gjorde kjæresten min det slutt for en månedes tid siden og jeg sliter med å komme over det. Grunnen kan være at vi går på samme skole så jeg ser henne hver dag og ofte etter skolen. Er det noen som har noen forslag om hva jeg kan gjøre for å prøve å komme hover hun? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå