Bruker-161582 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Har et lite problem! Har holdt på med en jente i ganske lang tid nå. Sist Lørdag vart vi "sammen". Er 15 år, så det er mest der jeg er med hun. Er også med hun i helgene. Men problemet er at jeg syntest hun viser for lite følelser. Hun har jo sagt at jeg er den eneste hun liker og at hun elsker meg og alt det. Vi kysser jo i helgene. Men på skolen virker hun liksom ikke noe interessert. Hva kan jeg gjøre for å få hun til å vise at hun virkelig liker meg. Vi er jo sammen! Skal jeg bare fortelle henne hvordan jeg føler det, eller er det andre metoder? EDIT: Vi går ikke i samme klasse. Hun er 1 år eldre enn meg! Endret 1. april 2009 av Tozva Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Har et lite problem! Har holdt på med en jente i ganske lang tid nå. Sist Lørdag vart vi "sammen". Er 15 år, så det er mest der jeg er med hun. Er også med hun i helgene. Men problemet er at jeg syntest hun viser for lite følelser. Hun har jo sagt at jeg er den eneste hun liker og at hun elsker meg og alt det. Vi kysser jo i helgene. Men på skolen virker hun liksom ikke noe interessert. Hva kan jeg gjøre for å få hun til å vise at hun virkelig liker meg. Vi er jo sammen! Skal jeg bare fortelle henne hvordan jeg føler det, eller er det andre metoder? Det er noe som ikke stemmer hvis hun elsker deg, men er uinteressert. Ganske tidlig å liksom elske deg også. Enten så har hun ikke så sterke følelser for deg, eller så er hun ukomfortabel med å vise det foran andre. Men hvordan er det når dere er alene? Bortsett fra kyssinga, da Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Har et lite problem! Har holdt på med en jente i ganske lang tid nå. Sist Lørdag vart vi "sammen". Er 15 år, så det er mest der jeg er med hun. Er også med hun i helgene. Men problemet er at jeg syntest hun viser for lite følelser. Hun har jo sagt at jeg er den eneste hun liker og at hun elsker meg og alt det. Vi kysser jo i helgene. Men på skolen virker hun liksom ikke noe interessert. Hva kan jeg gjøre for å få hun til å vise at hun virkelig liker meg. Vi er jo sammen! Skal jeg bare fortelle henne hvordan jeg føler det, eller er det andre metoder? EDIT: Vi går ikke i samme klasse. Hun er 1 år eldre enn meg! Var i akkuratt det samme problemet for noen uker siden. Det endte med at det ble slutt Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Hu er sikkert flau over at hu er eldst av dere to. Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Har et lite problem! Har holdt på med en jente i ganske lang tid nå. Sist Lørdag vart vi "sammen". Er 15 år, så det er mest der jeg er med hun. Er også med hun i helgene. Men problemet er at jeg syntest hun viser for lite følelser. Hun har jo sagt at jeg er den eneste hun liker og at hun elsker meg og alt det. Vi kysser jo i helgene. Men på skolen virker hun liksom ikke noe interessert. Hva kan jeg gjøre for å få hun til å vise at hun virkelig liker meg. Vi er jo sammen! Skal jeg bare fortelle henne hvordan jeg føler det, eller er det andre metoder? Det er noe som ikke stemmer hvis hun elsker deg, men er uinteressert. Ganske tidlig å liksom elske deg også. Enten så har hun ikke så sterke følelser for deg, eller så er hun ukomfortabel med å vise det foran andre. Men hvordan er det når dere er alene? Bortsett fra kyssinga, da Er egentlig ikke så ofte alene. Men vet hun er interessert i meg og at hun liker meg godt. Når vi er alene har vi en god dialog og koser og klenger med hverandre. Men jeg syntest det blir liksom litt for lite! Lenke til kommentar
Gjest Uikas Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Hey! Jeg liker ei jente som er 95 årgang mens jeg er 92, hun er moden for alderen jeg er umoden, vi har grei kontakt, men jeg lurer på om hva jeg skal gjøre for å få hu til å bli interessert i meg?q Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) Hey! Jeg liker ei jente som er 95 årgang mens jeg er 92, hun er moden for alderen jeg er umoden, vi har grei kontakt, men jeg lurer på om hva jeg skal gjøre for å få hu til å bli interessert i meg?q Hvorfor trenger du bekreftelse fra random folk på et forum for å gjøre det? Ikke la andre bestemme for deg, liker du henne; go for it. Edit: leif Endret 2. april 2009 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Gjest uikas Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Hey! Jeg liker ei jente som er 95 årgang mens jeg er 92, hun er moden for alderen jeg er umoden, vi har grei kontakt, men jeg lurer på om hva jeg skal gjøre for å få hu til å bli interessert i meg?q Hvorfor trenger du bekreftelse fra random folk på et forum for å gjøre det? Ikke la andre bestemme for deg, liker du henne; go for it. Edit: leif Har aldri hatt kjæreste før, får liksom jentene til å like meg, men sliter med å ta første steget, noen som kan hjelpe meg med å få mot til det? Lenke til kommentar
Gjest gjesten Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Jeg trenger litt råd her. Var på fest forrige helg, rota med et par jenter, og ga en venninne av meg et hadenuss på munnen. Dette likte hun ikke,"greit nok",tenkte jeg. Deretter var det bare meg og en jente igjen på festen. Hun hadde gitt meg hint i løpet av hele kvelden over hva hun ville eskalere til noe mer. Derimot, når det bare var meg og hun igjen, ville hun ikke noe mer alikevel. Dette respekterte jeg, og gikk deretter hjemover. I dagene etterpå får jeg beskjed over hvilken drittsekk jeg er som bruker jenter til min egen fordel. Ser ut til at hun tolket det som om jeg kun gikk på henne siden hun tolket det som om jeg prøvde meg på venninnen min, for deretter å gå på henne når det ikke gikk. Dette kommenterte hun også, men hadde ingenting i mot det da, tvert i mot. Jeg begynner å bli lei av hele greiene. Hun har bedt meg om å slette nr. hennes osv, og jeg tenker at jeg bare lar saken ligge død, og jeg tenker at hun er like lei av meg som jeg er av henne. Alikevel så fortsetter jeg å få meldinger fra henne. Hva skal jeg gjøre ? Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Virker jo ikke helt stuerent at du roter med så mange på en og samme fest. Lenke til kommentar
toth Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Virker jo ikke helt stuerent at du roter med så mange på en og samme fest. Kan jo hende han gjorde det på kjøkkenet? høhø. @ guest: /ignore Lenke til kommentar
Nie Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Uff, jeg er så forelsket og klengete som aldri før. Samboeren dro hjemmefra for 7 timer siden, og jeg har savnet ham i 4 timer. Jeg velger å skylde på hormonene, men jeg vil ha kjæresten min hjem igjen. Både jeg og junior vil ha kjæresten min hjem. Mhm. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Uff, jeg er så forelsket og klengete som aldri før. Samboeren dro hjemmefra for 7 timer siden, og jeg har savnet ham i 4 timer. Jeg velger å skylde på hormonene, men jeg vil ha kjæresten min hjem igjen. Både jeg og junior vil ha kjæresten min hjem. Mhm. Er du gravid? Endret 5. april 2009 av Mirann Lenke til kommentar
Nie Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Japp. 11+2 på vei. =) Forumbaby, faktisk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Skal forumet få bestemme navnet også, da? 8) Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Japp. 11+2 på vei. =)Forumbaby, faktisk. Du har begynt på innbytterbenken allerede, ja Neida, jeg skjønte faktisk ikke hva du mente med 11+2. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Skal forumet få bestemme navnet også, da? 8)Jeg stoler på dette forumet til mye, veldig mye. Men jeg kjenner en del folk fra forumet, og har en følelse av at jeg hadde skammet meg hver gang jeg skulle presentere ungen om jeg lot det skje. Du har begynt på innbytterbenken allerede, ja Neida, jeg skjønte faktisk ikke hva du mente med 11+2.Det er en vanlig måte å telle graviditet på. 11 uker + 2 dager. =) Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Wow, begynner ungt da. Lenge har dere vært sammen? Lenke til kommentar
L4ss3 Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 dama slo opp igår vet ikke hvordan detta skal gå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå