hiphopopotamus Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 *snip* Wow, farlig nære det som skjer med meg for tiden. Bare at vi ikke har snakket så mye om hva som skjer videre. Sist vi snakket om det ble vi enige om at vi var Friends with benefits. Vet ikke helt hva jeg føler om det for å si det sånn. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 I og med at du tidligere har vært i et 7år langt forhold så utelukker jeg prestasjonene som gjorde henne usikker Hva mener du med det? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 13. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2009 Hva mener du med det? dama fra det 7 år lange forholdet hadde sikkert ikke holdt ut hvis hanhadde vært elendig i sengen. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Å være god i senga med ei jente, betyr ikke at man er god i senga med alle. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 13. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2009 Å være god i senga med ei jente, betyr ikke at man er god i senga med alle. selvfølgelig ikke, men iløpet av et 7 år langt forhold så lærer du deg sikkert noe som kan funke på flere jenter. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Det veit man jo strengt tatt ikke. Det kan være både stor ogliten forskjell fra jente til jente når det gjelder hva de liker i senga. Nå er det virkelig ikke meninga å rakke ned på vedkommedes puleevne, for den veit jeg virkelig ikke noe om, men jeg syns bare det blir teit å si at fordi han gjorde ei jente fornøyd i 7 år (og ikke engang dét veit vi helt sikkert ) så har han gjort ei anna jente fornøyd første gangen de pulte. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 13. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2009 uten at jeg har noen holdepunkter for det vil jeg påstå at en som har pult på samme dame i 7 år er bedre i senga enn en som har hatt 7 år med ONS. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Det har da du ingen forutsetninger for å vite? En som har pult samme dame i sju år kan være både fantastisk bra og fantastisk dårlig i senga, alt etter hvem han puler på. Samme gjelder jo for en som har hatt ONS i sju år, for han har sikkert også plukka opp et tips eller to. ONS er heller ikke nødvendigvis bare kjør og sprut. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 13. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2009 Det har da du ingen forutsetninger for å vite?kjør og sprut. kan det være derfor jeg startet innlegget mitt med uten at jeg har noen holdepunkter for det... ? Lenke til kommentar
Trazor Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Høihøi, rolig folkens! Hva kan jeg si? Kan si såpass at de som jeg har pult på i min "karriére" har virket veldig fornøyd, selv om de kan ha vært fakere hele gjengen Det kan man vel aldri vite 100%...? Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 uten at jeg har noen holdepunkter for det vil jeg påstå at en som har pult på samme dame i 7 år er bedre i senga enn en som har hatt 7 år med ONS. Det tror jeg kan variere veldig. Er så utrolig mange par som blir uhyre kjedelig på sexfronten etter en stund og bare gjentar det samme om og om igjen. Lenke til kommentar
Capria Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 uten at jeg har noen holdepunkter for det vil jeg påstå at en som har pult på samme dame i 7 år er bedre i senga enn en som har hatt 7 år med ONS. Det tror jeg kan variere veldig. Er så utrolig mange par som blir uhyre kjedelig på sexfronten etter en stund og bare gjentar det samme om og om igjen. Pluss at rutinen som funker på èn dame ikke nødvendigvis blir like bra for en annen. Ikke at jeg er noen fan av virrepikker, men det er ikke negativt for meg at en sexpartner har hatt noen (flere) før meg. Erfaring er ok. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 (endret) Det har da du ingen forutsetninger for å vite?kjør og sprut. kan det være derfor jeg startet innlegget mitt med uten at jeg har noen holdepunkter for det... ? Så hvorfor i allverden vil du påstå det da? edit: Noen grunn til at du valgte å quote som du gjorde? Høihøi, rolig folkens! Hva kan jeg si? Kan si såpass at de som jeg har pult på i min "karriére" har virket veldig fornøyd, selv om de kan ha vært fakere hele gjengen Det kan man vel aldri vite 100%...? Som sagt, jeg prøver ikke kritisere deg på noen måte, da jeg ikke vet noe om sengeferdighetene dine, men syns det blir for dumt å si at du sikkert er helt fantastisk i senga fordi du holdt på ei dame i sju år. Endret 14. mars 2009 av bazukh Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Det hele begynte vel med at grunnen til dumpingen sikkert ikke var pga sengeferdighete, da grunnet erfaringen til omtalte. Er det nødvendig å legge så mye i det? Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Gaah,, Har så smått begynt på noe med en jente som jeg er interessert i, men så får en av kameratene mine høre om det, og så kommer han og sier han er interessert. Jeg trodde han tullet, men det virket etter hvert som han var seriøs. Er fortsatt litt i tvil. Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre... Jeg har ikke lyst til å gi slipp på det jeg kan få, men samtidig vil jeg ikke gjøre noe slikt mot en kamerat. Det er så typisk! Krysser bare fingrene for at kameraten min har tatt en dårlig practical joke på meg. Lenke til kommentar
Right Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 (endret) Gaah,, Har så smått begynt på noe med en jente som jeg er interessert i, men så får en av kameratene mine høre om det, og så kommer han og sier han er interessert. Jeg trodde han tullet, men det virket etter hvert som han var seriøs. Er fortsatt litt i tvil. Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre... Jeg har ikke lyst til å gi slipp på det jeg kan få, men samtidig vil jeg ikke gjøre noe slikt mot en kamerat. Det er så typisk! Krysser bare fingrene for at kameraten min har tatt en dårlig practical joke på meg. Altså. Så fordi han er interessert i ei du har begynt på noe med, så skal DU backe unna? Er det ikke førstemann til mølla? Eller misforsto jeg noe? Endret 14. mars 2009 av Right Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 (endret) Det er det jeg tenker og. Men han hadde visst vært interessert i flere måneder. Når han tok det opp så ble det bare skikkelig kleint,, Men jeg kommer ikke til å backe unna enda i hvert fall. edit: Han ba meg ikke backe unna altså, bare skjønte på han at han ikke likte det helt.. Endret 14. mars 2009 av Karlson Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 14. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2009 han han ikke har gjort noe på flere måneder skal da ikke gå ut over deg....? hadde sikkert synes dethadde vært kleint selv hvis jeg hadde vært i hans sko selv men er da ikke din skyld at han er treg. Lenke til kommentar
Right Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Det er det jeg tenker og. Men han hadde visst vært interessert i flere måneder. Når han tok det opp så ble det bare skikkelig kleint,, Men jeg kommer ikke til å backe unna enda i hvert fall. edit: Han ba meg ikke backe unna altså, bare skjønte på han at han ikke likte det helt.. Hans problem. Uansett så er det jenta som velger hvem hun vil ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå