Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Men om man gifter seg så blir det masse mas fra foreldrene og svigers om barn. Og da slipper du å mase på samboeren om barn.

Fordi da "må" han ville ha barn, eller fordi hun da finner ut av det mtp. hva han svarer familien? ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Føler at bestemor indirekte prøver å si til meg at jeg skal få meg unge. Tror hun er greit keen på et oldebarn nå. Jeg er 100% singel og 22, hun mener nok jeg skulle fått unge for lenge siden:P

Akkurat det samme,bare bytt ut bestemor med pappa og oldebarn med barnebarn.

Samt 100% singel med i et forhold. :p

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Den var ny. Hørt om når man er gift, men når man ikke er gift og så ung; Nei.

Vi forlovet oss i Juli, og siden den gang har vi jevnlig blitt mast på. Kan være uskyldige kommentarer, men vi skjønner hvor de vil :!:

Jeg har ikke noe imot det da, tvert imot. Synes det er veldig koselig. Må jo bety at de liker meg.

Endret av Linn_Christin
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Sjølen(pappa) vil ha barnebarn før han blir for gammel sier han. Ikke normalt å være bestefar før man fyller 50. (eller NÅ til dags er det vel mer normalt)

Lenke til kommentar

Jeg hadde et hjerte på hånden min, for maange år siden. Og siden den gang har min onkel spurt om det ikke blir barn snart :!: Noen starter tidlig å mase.. Det er normalt å få spørsmålet om barn, hundre ganger pr familie-event. Jeg har blitt immun mot babyspørsmål.

Lenke til kommentar
Barn bør unnfanges i trygge omgivelser, ett ekteskap gir ett mye tryggere fundament enn kun ett samboerskap.

Si det til foreldrene til forloveden min, som har vært sammen en hel evighet (sikkert 30 år eller så), har barn, hus og alt som hører med, og valgt å ikke gifte seg. Aldri fått inntrykk av at min kjære har lidd under det men. ;)

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar

Heldigvis har ingen mast på meg enda. Har kanskje noe med at mine egne foreldre ventet en god stund før de valgte å få barn (de giftet seg tidlig, men fikk barn en del år etterpå, dvs. meg). Det blir uansett ikke barn her i gården får enda noen år (minst 3 år).

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar
Gjest Guest_broken_*

Velger å poste som gjest for at ingen skal kjenne meg igjen ...

Hvorfor er det sånn at noen utgir seg for å være single, flørter voldsomt med deg og gir deg komplimenter og sier de vil besøke deg og sånn, og så har de likevel type?

Blir jo helt ødelagt av sånt, skjer meg gang på gang. Blir så deppa av det. Hva er galt med meg?

Lenke til kommentar
Velger å poste som gjest for at ingen skal kjenne meg igjen ...

Hvorfor er det sånn at noen utgir seg for å være single, flørter voldsomt med deg og gir deg komplimenter og sier de vil besøke deg og sånn, og så har de likevel type?

Blir jo helt ødelagt av sånt, skjer meg gang på gang. Blir så deppa av det. Hva er galt med meg?

Om hun flørter med deg slik er det fordi hun;

1. Er lei typen sin, og vil ha et sidesprang

2. Vil føle seg likt av flere enn én (ego-boost)

3. Bare fucker med deg for moroskyld

Sånn helt seriøst, så vil du ikke ha noe med slike jenter å gjøre. Går du inn i forhold med henne, kan du forvente at hun gjør det samme mot deg. Du kan selvsagt bare spille videre, og satse du får noe av henne, men siden det virker som at du har følelser for jenta så annbefaler jeg deg å la være. Lavkvalitetsjenter som dette trenger du ikke å kaste vekk tiden DIN på.

DEG er det ikke noe galt med, du har bare kommet borti feil jente. Du er en erfaring rikere, og du har nok kommet ut av dette med litt lærdom. Ta med deg lærdommen videre, det gjør deg sterkere og mer forberedt til neste jente.

Om det gjentar seg hele tiden, så kan det være en idé å se litt på de jentene du kontakter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...