Nie Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Jaaa, typens kort er koselig. Jeg tror det er ett veldig stort tegn på tillit fra hans side at jeg i det hele tatt får ta i kortet hans. Jeg er effektiv når jeg shopper. ^^ Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Er flere som kjenner meg og brukernavnet mitt her så poster som gjest.. Litt bakgrunnsinfo; flørta med ei jente siden rundt jul, og har i det siste vært en del sammen, har blitt kyssing osv - og jeg føler at vi har det veldig fint sammen og at vi passer bra. Men det er _alltid_ jeg som tar initiativet til at vi møtes osv, og det gjør meg veldig usikker på hva hun egentlig vil / føler, selv om jeg føler meg ganske trygg på henne når vi er sammen... Jeg er redd for å ta det opp, fordi da kan det hende at hun sier at hun egentlig ikke vil være sammen med meg elns, eller at ting forandrer seg til det verre. Hun har aldri hatt noen kjæreste/holdt på med noen før. Er det sannsynlig at dette bare er usikkerhet/sjenerthet og at det ikke ligger noe mer bak det? Jeg maser virkelig ikke elns, er snakk om å møtes 2 ganger i uka liksom... Takker for svar : ) Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Haha, I bet you do Ja, faen! Høflig som jeg er, takker jeg ikke nei til en genser og et par bher Det koster å se den smekre kroppen min i undertøy Endret 7. mars 2009 av Turtlis Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Jeg har enda ikke vært på shopping med typens kort. Ikke gjør det meg noe heller, jeg synes det er helt greit å bruke mine egne penger på slikt Billig i drift Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Jeg bruker også mine egne penger, men hvorfor ikke få seg noe av kjæresten, hvis han insisterer? Insisterer gjør han vel ikke, men han sier jeg kan få kjøpe meg noen fint i ny og ne Jeg er av den typen som ser på kgs pris når jeg kjøper feks kjøttdeig, så jeg suser ikke bort penger på ei bukse til 1500 kr og sko til 1000 spenn. Har andre ting å bruke pengene på. Derfor er salg genialt Endret 7. mars 2009 av Turtlis Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Jeg liker best å handle alene jeg, for da slipper jeg å ha dårlig samvittighet for stakkaren som må være med. Jeg også. Men han pleier som regel å klistre seg på meg. Etter en stund (når jeg ser at han kjeder seg skikkelig), så insisterer jeg på at han kan gå et annet sted så lenge. Clas Olsen er gørr. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Jeg bruker også mine egne penger, men hvorfor ikke få seg noe av kjæresten, hvis han insisterer? Insisterer gjør han vel ikke, men han sier jeg kan få kjøpe meg noen fint i ny og ne Tja... fremdeles skeptisk. Typen insisterte på å kjøpe ny jakke til meg for en ukes tid siden, men jeg dro og kjøpte en for mine egne penger istedet. Jeg liker igrunn ikke å få ting av andre. Aldri likt. Føler at jeg skylder de noe etterpå Lenke til kommentar
Nie Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Jeg er også litt slik, jeg hater å få ting av folk, men det teller liksom ikke med typen. Det går så opp i opp, at det er lov. 8D Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Jeg prøvde å kjøpe jakke til en jente jeg kavet med for ikke så lenge siden. Hun hadde veldig lyst på den, og hun så utrolig flott ut i den, så jeg ville kjøpe. Fikk ikke helt lov, og bra var det, for hun var en drittkjerring Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Hvis jeg vil ha noe, så får jeg det! Om jeg kjøper det selv eller får det av samboer eller pappa(hihi). Ikke nødvendigvis et klesplagg, men kanskje en hamster, og det må man gjerne ha tilatelse til, hvertfall her i hus,hehe. Hilsen ei som har hund og tre katter. Har hatt hest, og hamsteren min døde i fjor. Jeg elsker å få viljen min Prøv å nekte på at dere også ikke gjør det. Som Nie sier. Det går opp. Han kjøper en genser, og jeg handler inn mat. Nå tjener mannfolket mye mer enn meg, så opp i opp vil det vel ikke helt gå Endret 7. mars 2009 av Turtlis Lenke til kommentar
Nie Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Jeg elsker å få viljen min Prøv å nekte på at dere også ikke gjør det. Nesten like godt som sex. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Om ikke bedre! Jeg skal kjøpe meg et par sko neste uke(se bilde i blogg, link under. De i mobil tømmingen), og da kommer jeg nok til å sitte å gni skoa på puppene mine. Shoegasm Endret 7. mars 2009 av Turtlis Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Forventer bilde av skognikkingen. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Klart du skal få se Nå kom kjærest endelig hjem Vi skal se film, og jeg skal sitte i fotgropa hans. Hihi. Endret 7. mars 2009 av Turtlis Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Gleder meg. (Regner med at du er en person som står ved ditt ord:P ) Lenke til kommentar
ole-c Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Hvorfor kan ikke kjærlighet være som realfag? :/ Jeg spurte jente om kafe, hun ble usikker/overasket, trodde jeg mente at det skulle være flere med, ble til kebab med flere. måtte bare få ut frustrasjon! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Fail Haha. Tenkte det samme Lenke til kommentar
Grand Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Hvorfor kan ikke kjærlighet være som realfag? :/ Da hadde ikke jeg fått meg dame ihvertfall Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Jeg er også litt slik, jeg hater å få ting av folk, men det teller liksom ikke med typen. Det går så opp i opp, at det er lov. 8D Hos oss går det ikke så mye opp i opp. Vi har begge ca like mye faste utgifter til "felleskassa" (mat, kabeltv, internett, strøm, nedbetaling på huslån, billån, bensin, forsikringer +++) Det er veldig lite av de pengene jeg tjener som går til ting jeg ønsker meg, og derfor bruker jeg ikke så mye penger på klær og slik til typen. Har jeg penger til overs liker jeg å spare de til noe vi/jeg ønsker oss (per i dag er det ny full-hd 42" tv + tvbenk) og noenganger unner jeg meg noe jeg har lyst på. Denne mnd har jeg handlet litt klær, fordi det var absolutt nødvendig med nye bh'er og ny jakke, pluss noen nye topper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå