Right Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Regner med du tenker på "Forget about the people in your past, there is a reason they didn't make it to your future."? Er litt cheesy, men en veldig fin trøst Det er jo det andre som er bra. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Den funker bedre å dra på et lunket vors/nach. Trenger man et lite løft står jeg ved det andre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Jeg er så forelsket Lenke til kommentar
Smacky Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Jeg er så forelsket X2 Diiiiiigg følelse! Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 X3 Så jævlig deilig... Perfekt følelse Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Kos dere så lenge det varer. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Jeg er så forelsket Jeg også. Og jeg gleder meg til alt vi skal oppleve sammen. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Kos dere så lenge det varer. Haha! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Du vet det er kjærlighet når du gidder å vente over en time på dama som er hos frisøren på et kjøpesenter for å så si at du ble kjempefin, når du egentlig ikke ser forkjell.... Lenke til kommentar
Gjest edamer Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Det er vinterferietid, og tirsdag var jeg på besøk hos en jente jeg har blitt kjennt med og virkelig har fått sansen for. Jeg bor et stykke unna henne, så det ble til at jeg overnattet. Først på kvelden var det bare film med et par venninner, men da de stakk litt over midnatt ble jeg og hun sittende sammen i sofaen og snakke i grovt regnet 3 timer. Vi satt vendt mot hverandre på sofaen, og fikk litt kroppskontakt fra tid til annen. Så la vi oss i samme seng, men under hver vår dyne. Der ble vi liggende ansikt mot ansikt, ikke så langt fra hverandre, mens vi snakket sammen et par timer til. Fikk litt kroppskontakt her også, f.eks da jeg kom med en frekk kommentar, hun slo meg i skuldra og måtte gjøre det godt igjen med å stryke litt på meg. Da hun var ferdig med strykinga la hun hånda si på skuldra/brystet min/mitt og lot den ligge der en god stund. Onsdag ble vi liggende sammen i senga til jeg måtte dra pga jobb utpå dagen. Først lå vi en stund og snakket sammen, før vi så en film. Da vi så film brukte jeg dyna mi som ryggstøtte til veggen, mens hun, med litt dyne mellom, brukte meg som sin ryggstøtte. Ligger det noe mer i lufta her enn bare vennskap? Jeg pleier ikke være så "nær" noen jeg ikke er interessert i, men det betyr ikke at det gjelder for alle. Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Bare en måte å finne ut av det på, go for it! Lenke til kommentar
Grand Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 jeg prøvde å holde meg litt unna hu på skolen i går, men hu var som en klegg, jeg får mel av hu som det står Kos og klem på, ikke at det er så unormalt, men siden hu bare ville ha meg som venn så trodde jeg ikke vi trengte å flørte så jævlig ... Nå ville hu vist til meg i morra å se på film og spille gitar hero, Jeg skulle også få massasje vist. Hu sa til meg at vi ikke skulle være mere enn venner, men får å si det sånn så merka jeg ikke en dritt forskjell på skolen. Vi ble enige om å slutte å flørte, jeg klarer det fint, men jeg merka ikke noe forskjell på hu. Sorry for et rotete skrivd innlegg, men er litt sliten i toppen i dag. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Det er også langvarig kjærlighet når du finner deg i å henge inne på klesbutikker i timesvis mens dama prøver klær, mens alle damene i butikken tror du er en pervo som tenner på dameundertøy siden du lusker borti den seksjonen hele tiden. Endret 7. mars 2009 av Bytex Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Neida, vi tror ikke du er pervo, vi tror du er dama di sin homofile shoppingvenn :!: Lenke til kommentar
Nie Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Når jeg ser en fyr -luske- rundt i dameavdelingen i en butikk syns jeg bare synd på ham. Mannfolk som lusker er der konstant mot sin vilje. I feel sorry for them. Det er som å gå på clas olson med typen. Jeg liker den butikken, men han elsker dem. Helvete så kjedelig det blir etter en times tid. oO Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Jeg liker best å handle alene jeg, for da slipper jeg å ha dårlig samvittighet for stakkaren som må være med. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Jeg liker best å handle alene jeg, for da slipper jeg å ha dårlig samvittighet for stakkaren som må være med. Tenk om alle hadde vært som deg der... Lenke til kommentar
Nie Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Jeg bruker max 30 min i klesbutikker, så kan ikke si jeg får så veldig dårlig samvittighet ovenfor folk. Men, jeg foretrekker å la folk som bestevenninne og samboer sitte pent hjemme, de skal absolutt titte på -alt-. Det tar så umenneskelig lang tid. o_O Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Jeg liker å dra på shopping alene, med typen sitt kort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå