Kexxy er sexxy! Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 okok.. blir litt sånn fram og tilbake.. men tenker bare litt på alt jeg kan/vil gå glipp av.. tror jeg prøver.. får prøve.. vil prøve.. skal prøve.. and the list goes on. ^^.. bare venter til "riktig" øyeblikk.. vil ikke at hele skolen skal stå å se på.. in case something flaut happends Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Godt spørsmål. 85 mil for meg, ca. Sinnsykt frustrerende. 9482533[/snapback] Avstandsforhold funker aldri da. Skjønner ikke at folk gidder å prøve Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Avstandsforhold funker aldri da. Skjønner ikke at folk gidder å prøve 9482650[/snapback] Joda, de kan funke som bare det. Bare de ikke drøyer for lenge som avstandsforhold. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Jeg har ikke godt av å være så sjalu som jeg er. Hater det så maks! Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 (endret) Joda, de kan funke som bare det. Bare de ikke drøyer for lenge som avstandsforhold. 9482685[/snapback] Du tenker da at det utvikler seg til samboerskap eller ekteskap? Mulig, men da er det ikke avstandsforhold lenger Og siden det utviklet seg til det, så funka det ikke med avstanden. Endret 12. september 2007 av Demille Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 (endret) Du tenker da at det utvikler seg til samboerskap eller ekteskap?Mulig, men da er det ikke avstandsforhold lenger Og siden det utviklet seg til det, så funka det ikke med avstanden. 9483006[/snapback] Da er det bare et definisjonsspørsmål. Så lenge man er sammen med noen som bor unna er det jo avstandsforhold, selv om det kanskje etterhvert utvikler seg til noe mer, som f.eks samboere eller bare at man bor på samme sted. Enig med deg, egentlig. Avstandsforhold for alltid er dømt til å mislykkes. Endret 12. september 2007 av Kibs Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 12. september 2007 Forfatter Del Skrevet 12. september 2007 den forrige kjæresten min bodde i Mjøndalen (utenfor Drammen) mens jeg bor i Oslo. jeg brukte en god time fra meg til henne og det er ikke stort lenger enn jeg bruker herfra til deler av Oslo... Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Kunne ønske du eide meg, Demille Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 den forrige kjæresten min bodde i Mjøndalen (utenfor Drammen) mens jeg bor i Oslo. jeg brukte en god time fra meg til henne og det er ikke stort lenger enn jeg bruker herfra til deler av Oslo... 9483067[/snapback] Det er jo ikke voldsomme avstander man snakker om da, da. Avstand er egentlig noe dritt. Veksler mellom glede og å være deppa for tida. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 den forrige kjæresten min bodde i Mjøndalen (utenfor Drammen) mens jeg bor i Oslo. 9483067[/snapback] Mjøndalen - Oslo er strengt tatt ikke veldig store avstanden.. O.o Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Jeg hadde et avstandsforhold jeg håpet at skulle bli et samboerskap for noen år siden, men den veien gikk det ikke. Forøvrig er det kjipt når det er et lite stykke i starten av forholdet, og enda lenger et par måneder uti. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 12. september 2007 Forfatter Del Skrevet 12. september 2007 Mjøndalen - Oslo er strengt tatt ikke veldig store avstanden.. O.o vet. av en eller annen grunn har 95% av kjærestene mine bodd i andre byer enn meg selv.. får meg egntlig til å begynne å lure.... Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Føler meg heldig med de 3-400 meterne som skiller meg og min Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Tromsø - Oslo er ikke noe særlig heller. Men jeg har øynene åpne for en i Oslo om dagen. Vi får se hvordan det utvikler seg. Hun gir meg greit magekil hvertfall. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 vet ikke om jeg tør å spørre Lenke til kommentar
Myst Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 "Den som intet våger, intet vinner". Gikk ikke helt bra for meg i går heller. Jenta jeg hadde håpet på, jobbet ikke der og fikk hjelp av en annen. Ble kun kunde-selger prat. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 til helvete med kjærligheten! til helvete med alt Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 13. september 2007 Forfatter Del Skrevet 13. september 2007 til helvete med kjærligheten! vise ord fra en vis person. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 til helvete med kjærligheten! vise ord fra en vis person. 9486490[/snapback] En singel person that is! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå