McBitch Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Jaaada:P Jeg kan være litt flørtepus innimellom:P Enough Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Rykter? Trenger ikke akkurat å være noen rakettforsker for å se at du har "prøvd" deg. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 La gutten være. Han ble født med penis. Han kan ikke noe for det. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Melisma da? Ingenting nytt der heller Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Haha, ble i godt humør av denne tråden nå. Er ikke litt lett flørting uskyldig da? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 This shit just got interesting. Her er kjærligheten vel og bra. Jeg og dama har det flott. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Vi burde som forum i helhet gå inn for å skaffe Stakan dame i 09. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Hadde jeg møtt Stakan for syv år siden, hadde jeg lett sendt han en PM ! (ikke at han er for ung eller noe, men fordi at jeg har type og har vel ikke flørtet med folk på nettet siden jeg var teen ). Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Nettflørting er undervurdert. Og takk Snublefot: Jeg lever i beste velgående som singel, men hvis hensikten er å få meg til å holde kjeft, så kan jeg til en viss grad sympatisere med deg. Endret 4. mars 2009 av stakan Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Etter klippen er det et mirakel du ikke har blitt fanget opp. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Takk:D Blir i godt humør av dette! Kanskje jeg er helt dust i hodet? I dunno. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Slutte å henge på nettet hele dagen er vel smart. Få jenter som titter inn på gutterommet helt uten videre. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Haha, poeng. Men er ikke så gale. Som sagt, jeg orker ikke stresset med dame og kjærlighet for øyeblikket, tar det litt som det kommer. Men setter helt utrolig pris på omtanken. Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 for og si det sånn...Du finner nok noe:P Jeg fant meg dama via nettet:P Men var ikke spesiell dating side da...Nettby som alle vet som xD Men hva skjer med at når først jeg blir sammen med en(min første) så plutselig får jeg greie på at en til liker meg...:S Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Ehm.. Hvor mange timer man sitter på nett spiller da ingen rolle? Noen dager sitter jeg med pcn på fanget og tven på full guffe. Jeg har mannfolk og firbeine som også krever oppmerksomhet. Funker fett En jeg vet om, hadde planer om å dumpe dama si til fordel for ei han møtte på kjipe NETTBY, nå nylig Hun bodde femti mil unna, hadde dumpa typen sin, og de var liksom "forelsket". Ringte hverandre og pratet på msn/sms. Det endte med at han "dumpa" nettby-kjæresten. Det gjorde han rett i Endret 4. mars 2009 av Turtlis Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Ehm.. Hvor mange timer man sitter på nett spiller da ingen rolle?Noen dager sitter jeg med pcn på fanget Du kan bli steril av sånt. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Men du har jo allerede dratt inn storfisken. Funker heller dårlig å nerde seg hele dagen om man skal finne seg en partner:P Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Pft, pft. Fang opp en av forumchicksa. Mange som har gjort det før deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå