Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Alkohol er godt, alkohol er morsomt og alkohol er noe dritt dagen derpå :p

Jeg er immun mot bakrus :mrgreen:

 

Er tidig at det er så mange som blir par rundt alkohol, og så mange som slår opp rundt det samme. Kan ikke huske å vært en fest hvor noen ikke har blitt sammen, og andre slått opp/kranglet.

Hvor går du på fest, og hvor gamle er deltakerne? :blink:

 

Aldri vært på en fest hvor noen ble sammen, rotet ja, men kjærester blir man edru. Og mange år siden jeg var på en fest hvor parkrangel fant sted.

 

Er bostedet ditt fullt av dramaqueens? :p

Endret av toth
Lenke til kommentar
Fordi det er i den tilstanden man tør å være 100% seg selv forran et "fremmed" menneske ( i litt oppkrydret versjon), som man er interessert i. Selv om man opptrer som et komplett idiotisk menneske. :p

 

Alkohol kan også bli noe veldig kjedelig hvis det inntas ofte.

Så jeg kan anse meg som litt småalkis dersom jeg konsumerer det til middag noen ganger i uka?

To idioter legger sjeldent merke til dens andre idioti :p Med mindre den ene er edru da.hehe.

 

Nå mener jeg litt mer enn et glass rødvin eller ei flaske øl. Type lett til ekstremt kuppelhode dagen derpå.

 

toth:

Deg om det :p

Jeg var halvdød på søndag!

 

Jeg har sett mange brudd forårsaket alkohol. Det er som oftes grunnet sjalusi eller at den "virkelige jeg" kom ut. Overraskende mange som har et ille temperament i fylla.

Endret av Turtlis
Lenke til kommentar

Jeg oppfører meg ikke særlig annerledes når jeg er på flaska. Jeg kan være like fjollete og fnisete edru, om jeg vil. Syns heller ikke at alkohol er en unnskylding man kan bruke for å ha tabbet seg ut.

 

Jeg har bestemt meg for å spare til Japantur med min kjære (samboer<3). Det kommer til å bli en helt fantastisk opplevelse! Spare, spare, spare.

Lenke til kommentar
Jeg oppfører meg ikke særlig annerledes når jeg er på flaska. Jeg kan være like fjollete og fnisete edru, om jeg vil. Syns heller ikke at alkohol er en unnskylding man kan bruke for å ha tabbet seg ut.
Men folk mener at det er en unnskyldning og da er det "greit" på en måte...men men...folk er folk, gjeng med retards alle sammen ;)

 

(fleip for de som ikke skjønte det)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Som et mer seriøst, kanskje indirekte svar til drømmekvinne, så var det noe lignende mellom meg og min kjære. Hadde et avstandsforhold i et helt år, noe som til tider var svært tungt, men i motsetning til det enkelte sa, så besto forholdet. Men prøvde å reise distansen så ofte som mulig til henne i helgene, samt at jeg fikk besøk selv av og til. Men midt i uka kunne jeg ikke dra da jeg jobba jo tross alt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Er samboer så ikke noe å tilføye der men syns nesten litt synd på de har avstandsforhold iblant. Kan ikke være lett å finne seg en make i hutaheita land.

 

Det kan jo tolkes som en liten prøve for begge parter da. Er forholdet virkelig noe å satse på, så holder man sammen. Dessuten foretrekker jeg heller å ha et avstandsforhold med ei jeg føler passer bedre for meg enn noen andre, i stedet for å finne ei halvløsning like ved der en bor. Men etter litt over et år flyttet jeg til samme by og til høsten skal vi flytte sammen så.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...