brutal_mann Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Hey wow, jeg fant ut hvorfor damen jeg holdte på med i 3 månder(og kjente i over 1 år) kuttet kontakt totalt etter nyttårsaften. Viste seg at hu var i lag med en annen jente(jeg er en dude)Det er jo helt fantastisk... Jeg ha sluttet og bry meg og se etter en kjæreste. Jeg har aldri hatt noe flaks, eller for den slags skyld et forhold som varte lenger en 90 dager. Starter og bli litt smådeppa. Slapp helt av. Når du har blitt byttet ut til fordel for en annen mange nok ganger blir det en vane Du lærer deg etter hvert å ikke legge for mye følelser i dine relasjoner til kvinner. Du kan få forhold som varer mer eller mindre livet ut, men bare ikke sats alt på et kort! Vær for beredt på at hun fort kan gå lei (så slipper du sjokket av å bli forlatt), og ikke minst ha noen i bakhånd. Da blir ikke fallet så stort. Lykke til Lenke til kommentar
ViktorBravo Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) men bare ikke sats alt på et kort! Vær for beredt på at hun fort kan gå lei (så slipper du sjokket av å bli forlatt), og ikke minst ha noen i bakhånd. Takker Nå ha jeg ivertfall ryddet litt opp i tankene mine, og vet hva jeg skal og hva jeg vil. Bare veien dit er ikke så lett.Ha nå slettet hun fra facebook,msn og telefonen, og alle bilder og alt som minner meg om dette "fiasko". 2009 ha faktisk vært et utrolig dårligt år for meg så langt. Først dette, også mistet jeg jobben, og fikk avslag på alle jeg søkte på. Jeg ha nesten ingen sosialiv, pga. i min forrige jobb, jobbet jeg mest på natt og i helgen. Trur nå er vel tiden og snu alt 180 grader. Jeg ha meldt meg på HV-I opptaket, vis jeg ikke få jobb til April, så skal jeg melde meg på befalskolen. Håper bare at min utrente kropp klarer det jeg ha jo litt tid å trene nå. Du virker som en veldig oppegående person(brutal_mann). Jeg skriver ikke mye i forumet, men jeg leser veldig mye her inne. Ville bare sagt det. Endret 2. mars 2009 av ViktorBravo Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Kom deg opp på morgenen, snu døgnet rundt så du ikke fortsetter å sove halve ettermiddagene. Prøv å søk jobb litt aktivt, altså ringe til arbeidsgiver og si du har sendt en CV og be om litt ekstra info eller bare småprat litt. Da husker han/hun deg mye lettere når han åpner brevet med CV'n i, og tenker "ah, det var han trivelige fyren jeg snakka med på mandag, ja. Han tar jeg inn til intervju" Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Gift er bare et papir sier sjefen min. Han har vært samboer i 10 år og har 2 barn med ei dame. Heter han Terje? xD Lenke til kommentar
Sny91 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Akk, jeg vet egentlig ikke hvorfor jeg skriver her, eller hva jeg vil komme frem til. Vil vel bare få luftet tankene litt. Dritlei alt kjærlighetsstyret. Likt den samme jenta i 3-4 år nå. Selv om jeg, ja, har vært i noen forhold i den tiden har jeg vel egentlig aldri sluttet og likt henne. Ah, har ofte tenkt på og si det til henne. Men alltid når vi er ilag klarer jeg ikke, ja jeg er en sjenert skapning. Skriver ofte lange meldinger til henne, som forklarer alt. Jeg skriver de alltid ferdig, selv om jeg vet at jeg ikke kommer til og sende de. Hun er egentlig ikke personen som viser så mye følelser og holder det ganske mye for seg selv. Men om hun snakker sant så liker hun ingen andre, tror jeg da. (Yay, still hope) Og tror hun aldri har hatt type før heller. Så det påpeker jo at hun ikke er den som er mest frempå sånn sett. Vi er egentlig veldig gode venner - men vi er ikke så mye innpå emner om så private ting. Ogja, jeg vil bare si det til henne.. Men hva om det kan ødelegge vennskapet? Argh, det er til og bli gal av, virkelig. Noen som vet om en måte jeg kan få sagt det, eller ja, noe som helst... Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Akk, jeg vet egentlig ikke hvorfor jeg skriver her, eller hva jeg vil komme frem til. Vil vel bare få luftet tankene litt. Dritlei alt kjærlighetsstyret. Likt den samme jenta i 3-4 år nå. Selv om jeg, ja, har vært i noen forhold i den tiden har jeg vel egentlig aldri sluttet og likt henne.Ah, har ofte tenkt på og si det til henne. Men alltid når vi er ilag klarer jeg ikke, ja jeg er en sjenert skapning. Skriver ofte lange meldinger til henne, som forklarer alt. Jeg skriver de alltid ferdig, selv om jeg vet at jeg ikke kommer til og sende de. Hun er egentlig ikke personen som viser så mye følelser og holder det ganske mye for seg selv. Men om hun snakker sant så liker hun ingen andre, tror jeg da. (Yay, still hope) Og tror hun aldri har hatt type før heller. Så det påpeker jo at hun ikke er den som er mest frempå sånn sett. Vi er egentlig veldig gode venner - men vi er ikke så mye innpå emner om så private ting. Ogja, jeg vil bare si det til henne.. Men hva om det kan ødelegge vennskapet? Argh, det er til og bli gal av, virkelig. Noen som vet om en måte jeg kan få sagt det, eller ja, noe som helst... Sitter i samme situasjone selv(uthevet skrift). Det er bare helt forferdelig, liker det ikke en plass. Hva skal man gjøre i en sånn situasjon liksom? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Vi er egentlig veldig gode venner - men vi er ikke så mye innpå emner om så private ting.Ogja, jeg vil bare si det til henne.. Men hva om det kan ødelegge vennskapet? Argh, det er til og bli gal av, virkelig. Noen som vet om en måte jeg kan få sagt det, eller ja, noe som helst... Når den bekymringen kommer er slaget tapt allerede. Du sitter i vennefella og for å spare deg for pinlige situasjoner bør du glemme henne på den måten og se deg fornøyd med vennskapet Endret 3. mars 2009 av Demantios Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Jentene her på forumet påstår den såkalte "vennefella" ikke eksisterer, og bare er en unnskyldning for jenta, for hun ikke vil såre gutten som er vennen hennes med å si rett ut "jeg er IKKE interessert i sex eller være kjæreste med deg". Endret 3. mars 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Jentene her på forumet påstår den såkalte "vennefella" ikke eksisterer, og bare er en unnskyldning for jenta, for hun ikke vil såre gutten som er vennen hennes med å si rett ut "jeg er IKKE interessert i sex eller være kjæreste med deg".Ja, det tviler jeg ikke på. Men likevel går det under det samme. Gutten har framet seg dårlig og endt opp som venn og jenta har bygd et inntrykk som utelater noe mer enn vennskap Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 I mitt tilfelle saa har vi veart venner en god stund, er i samme gjengen etc, men jeg blir ikke forelska i noen fOr jeg ser personligheten. Men jeg tror hun liker meg aa, men jeg er veldig sjenert og det samme er hun derfor blir det veldig vanskelig... Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Men hvordan møttes folk da? Litt sent ute, men svarer for det. Møtte min kjære over nettet for mange år siden (rundt 6-7 år siden?). Vi snakket sammen av og på i perioder, men jeg var egentlig ikke helt interessert. Ikke før han ville at vi skulle møtes i sommerferien som var, og sendte meg en rose. Da forsto jeg at han virkelig var seriøs, og vel, romantisk som jeg er, så smeltet jeg, fordi jeg syntes det veldig søtt og hyggelig gjort. I august møttes vi første gang irl. Første date var veldig koselig, vi gikk egentlig bare rundt i byen (Oslo) og snakket i timesvis, spiste på restaurant og hadde det hyggelig. Så hyggelig var det at min kjære spurte om vi skulle møtes uka etter, og det sa jeg selvsagt ja til. Det ble ikke mer enn en klem, men det gjorde ingenting. Jeg ble forelsket, enkelt og greit. En utrolig søt personlighet, og så virket han så intelligent. Andre date var i grunn den samme greia, spiste, var på kino og prata i timesvis. Da han skulle ta bussen hjem, overrasket jeg både meg selv og han, for jeg kysset ham spontant, og vel, det var herlig og fantastisk. At jeg turte er vel egentlig et meget godt spørsmål, da jeg er rimelig sjenert av meg, men jeg angrer ikke et sekund. Tredje date var også herlig. Og vel, det ble vel nesten litt som i en film, uten at det var planlagt i det hele tatt. Vi tok bussen til Bygdøy, og tuslet rundt i historisk museum. Vi er veldig glade i historie, så det passet oss begge bra, og vi hadde en del å snakke om, selv om det var litt rart, da jeg hadde kysset ham sist date, og det var tydelig at det var noe mellom oss. Stemningen var nesten elektrisk, sånn føltes det ihvertfall. Uansett, etter å ha vært på historisk museum en hel dag, satte vi oss ned på en benk under et tak av løvtrær som omringet oss. Solen skinte, og det var fantastisk nydelig vær. Han smilte til meg, og spurte om han kunne få lov til å kysse meg. Dette høres sikkert skikkelig "klissete" ut, men vel, for meg var det en drøm. Og slik ble vi kjæresten. Resten av dagen gikk med til å holde hverandre i hendene og ha det hyggelig. Endret 3. mars 2009 av yvonne2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Woah. Uten en dråpe alkohol? Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Woah. Uten en dråpe alkohol? Nei. Ihvertfall ikke de to første datene. Tredje daten tok vel jeg meg en drink til maten, og han seg en øl. Utover det? Nada. Eller ihvertfall så lite at jeg ikke husker det (jeg drikker uansett sjelden eller aldri). Endret 3. mars 2009 av yvonne2 Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Hvorfor må alt dreie seg om alkohol? Møtte selv min på fylla. Tok en råsjangs å klinte han rett ihjel på en fest. Dette etter mye kontakt via mobil samt at vi møttes et par ganger uten noe snusk.. Fikk litt mer guts til å ta det steget, med alkohol innabords. Sånn sett er alkohol genialt :!: Endret 3. mars 2009 av Turtlis Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Hvorfor må alt dreie seg om alkohol? Meget godt spørsmål. Men så har jeg heller aldri skjønt greia med alkohol heller da. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Alkohol er godt, alkohol er morsomt og alkohol er noe dritt dagen derpå Alkohol kan også bli noe veldig kjedelig hvis det inntas ofte. Endret 3. mars 2009 av Turtlis Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Det var også alkohol involvert de to første møtene jeg og typen møttes. Den første gangen for begge to. Den andre gangen var det bare jeg som hadde drukket Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Hvorfor må alt dreie seg om alkohol? Fordi det er i den tilstanden man tør å være 100% seg selv forran et "fremmed" menneske ( i litt oppkrydret versjon), som man er interessert i. Selv om man opptrer som et komplett idiotisk menneske. ... som oftest. Alkohol kan også bli noe veldig kjedelig hvis det inntas ofte. Så jeg kan anse meg som litt småalkis dersom jeg konsumerer det til middag noen ganger i uka? Endret 3. mars 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Alkohol er godt, alkohol er morsomt og alkohol er noe dritt dagen derpå Alkohol kan også bli noe veldig kjedelig hvis det inntas ofte. Jeg synes alkohol sjelden er morsomt eller godt, men det er meg. Unntaket er et par drinker jeg liker, ellers holder jeg meg borte fra det. Min kjære får selvsagt lov til å drikke om han ønsker det, både så det er sagt. Egilanso: Enig i det, og vi var begge to 100 % edru. Endret 3. mars 2009 av yvonne2 Lenke til kommentar
Chuck_Bass Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Sier bare. Har du problemer med kjærlithetslivet så Bass it up! Endret 3. mars 2009 av Chuck_Bass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå