Blåbær Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Få henne til å stole på deg. Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Trenger litt hjelp! Har nå nettop hatt en filmkveld med jenta jeg elsker. Og kysset hun når hun dro hjem. Hun har sagt at hun vil ha et forhold med meg. Men jeg vet ikke helt hvordan man gjør dette! Jeg er 15 år og hun 16. Liker hun veldig godt, og hun liker meg godt. Men hvordan skal vi liksom starte forholdet? Lenke til kommentar
Mord-Sith Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) *Redigert fordi det er over. Dett var dett* Endret 29. november 2009 av Isilme Lenke til kommentar
Smacky Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Derfor han er på byen og du er hjemme kjeder deg? hehehe, godt poeng Typen min er også på byen og er full i dag. Jeg synes ikke det er søtt og koselig iallefall Han var på lønningspils med jobben. Og han drikker sikkert en gang i løpet av 3 mnd uten meg, så det kan jeg unne han synes jeg . Og han blir aldri veldig full, drikker bare noen par øl. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Er det obligatorisk å bli kjip når man får dame? Retter meg ikke direkte mot noen her, men virker som alle kompisene som får seg dame blir rett og slett kjipe. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Okei Tozva, dere er 15 og 16 år gamle og elsker hverandre? Og dere er heller ikke sammen? Well, im impressed. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Er det obligatorisk å bli kjip når man får dame? Retter meg ikke direkte mot noen her, men virker som alle kompisene som får seg dame blir rett og slett kjipe. Vi er sammen hele tiden, så vi er veldig kjipe, ja Ingen som nekter noen å dra til venner, men det skjer liksom aldri..hehe. Kun i helgene. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) For å svare på spørsmålet: I den alderen er det vel faktisk ikke så uvanlig å spørre om man skal være kjærester. Du kan vel rett og slett bare spørre om dere skal være kjærester. Turtlis: Ja, altså Endret 28. februar 2009 av stakan Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Jeg liker å være kjedelig og asosial sammen med kjæresten min Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Okei Tozva, dere er 15 og 16 år gamle og elsker hverandre? Og dere er heller ikke sammen? Well, im impressed. Så så. Ord får nok dypere betydning etterhvert som man blir eldre. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Wouldent count on it. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) Jeg liker å være kjedelig og asosial sammen med kjæresten min Flott for dere, hat for vennene deres Jeg er bare frustrert, hehe. Erik: Spiller det noen rolle hvilke ord en 15-åring velger å bruke? Følelsene er de samme. Endret 28. februar 2009 av stakan Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) Stakan: Neida.. De er like kjedelie de også. Av en eller annen merkelig grunn sitter vi på hver vår kan og er asosiale :!: Endret 28. februar 2009 av Turtlis Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Få meg dame snart da så jeg blir like kjedelig:P Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Wouldent count on it. Wai nått? Det går fint an å lære av sine feil. Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Å spørre om å bli sammen har jeg nok kommet meg over! Og tror hun ville reagert litt rart på det:P Lenke til kommentar
toth Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Trenger litt hjelp! Har nå nettop hatt en filmkveld med jenta jeg elsker. Og kysset hun når hun dro hjem. Hun har sagt at hun vil ha et forhold med meg. Men jeg vet ikke helt hvordan man gjør dette! Jeg er 15 år og hun 16. Liker hun veldig godt, og hun liker meg godt. Men hvordan skal vi liksom starte forholdet? Kyss, klin og rot noen dager, og si på passende tidspunkt noe ala "er vi kjærester nå? føles sånn" eller bare "vil du være kjæresten min, sånn offisielt?" om du skal ha det litt klissete. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Man vet man er kjæreste når dere: Holder hender "in public" Din utvalgte presenterer seg for en eller flere av vennene sine Kjæresten kommer på besøk selv om du har mensen :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Du glemte; Endrer statusen sin til "in a relationship with ...." på facebook. Har ikke facebook lengre, så husker ikke helt om det er slik det står Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) Når du endrer fra komplisert til i et forhold, så er det vel et godt tegn Søte mannebeinet mitt da. Han skal lage pizza i kveld, sammen med min bror Kjekt ! Endret 28. februar 2009 av Turtlis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå