Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Men hvordan møttes folk da?

Vi møttes på byen, godt i farta begge to. Husker ikke så mye utenom at vi stod å klinte på dansegulvet som to fjortiser. Herregud :blush:

 

Så ble vi venner på facebook (enda mer voksent ;) ), sendte en del meldinger før vi møttes et par ganger edru. Da var det gjort.

 

 

..sånn ca. Er vel så lite romantisk som man kan få det! :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Nesj. Den gjenspeiler vel gjennomsnittet av norske folk og da kan vi konkludere det med at mennesker generelt ikke er like romantisk som filmer og serier skal ha det til. :p

 

Flott ny avatar forresten Venom.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Nesj. Den gjenspeiler vel gjennomsnittet av norske folk og da kan vi konkludere det med at mennesker generelt ikke er like romantisk som filmer og serier skal ha det til. :p

 

Overrasker dette deg? Folk flest er faktisk hjerneløse idioter, som ikke kunne sagt eller gjort noe "romantisk" om du så hadde holdt en hagle mot bakhodet deres. :)

Lenke til kommentar
Nesj. Den gjenspeiler vel gjennomsnittet av norske folk og da kan vi konkludere det med at mennesker generelt ikke er like romantisk som filmer og serier skal ha det til. :p

 

Overrasker dette deg? Folk flest er faktisk hjerneløse idioter, som ikke kunne sagt eller gjort noe "romantisk" om du så hadde holdt en hagle mot bakhodet deres. :)

De færreste kommer vel på noe romantisk å si eller gjøre med en hagle mot bakhodet, det er jeg enig med deg i, men ellers vil jeg tro de fleste har hjernekapasitet nok til å pønske ut noe romantisk. :)

Lenke til kommentar

Urk! Er hjemme i bygda jeg kommer fra, skal være med på en konsert, og jeg møtte jenta som jeg var _STORM_forelsket i i 10. klasse. Er ei stund sia jeg har sett henne, men fy faen hun er fin, og hyggelig! Klarer ikke slutte å tenke på henne nå. Blæh. Jeg gidder ikke prøve meg, hun har sikkert det samme inntrykket av meg nå som da jeg var 15, som ikke var så bra. Pluss, kan jo hende det bare er fordi jeg er overtrøtt akkurat nå. :wee:

 

Men faen altså, jeg har ikke vært forelska i noen siden 10. klasse fordi det knakk meg noe så sinnsykt at hun ikke var interessert i meg. Jeg trenger ikke det en gang til.

 

Fy faen hun er fin.

 

The irony of life...?

Lenke til kommentar
Jeg har verdens nydeligste kjæreste og hun kommer hjem fra Spania i morgen! :D:love: <3

 

Feeeil, det har jeg :roll:. Typen er på fest og byen idag, fått mange herlige meldinger av han idag. Som blant annet "Jeg gleder meg mere til å komme hjem til deg enn å dra på byen. Er jeg rar, eller er du verdens beste kjæreste da? :)". og "klokka er 00:15, og jeg savner *mitt navn* ;)". Nå skal jeg snart tusle ut for å møte han når han skal gå hjem fra byen.

Er så forelska i min herlige samboer :love:

Lenke til kommentar
Du er alltid så positiv!

 

:!:

Du kjenner meg. :)

 

 

De færreste kommer vel på noe romantisk å si eller gjøre med en hagle mot bakhodet, det er jeg enig med deg i, men ellers vil jeg tro de fleste har hjernekapasitet nok til å pønske ut noe romantisk. :)

 

Jeg kan gå med på at en hagle mot bakhodet setter press på situasjonen og _kan_ affektere evnen til å være romantisk, men jeg står på poenget mitt om at romantikk egentlig bare har eksistert i litteraturen og på lerettet, og i de tilfeller vi kjødelige har utført slike handlinger, har vi vært påvirket av disse infaktuelle karakterenes trekk, handlinger og ordlag. :)

Lenke til kommentar
De færreste kommer vel på noe romantisk å si eller gjøre med en hagle mot bakhodet, det er jeg enig med deg i, men ellers vil jeg tro de fleste har hjernekapasitet nok til å pønske ut noe romantisk. :)

 

Jeg kan gå med på at en hagle mot bakhodet setter press på situasjonen og _kan_ affektere evnen til å være romantisk, men jeg står på poenget mitt om at romantikk egentlig bare har eksistert i litteraturen og på lerettet, og i de tilfeller vi kjødelige har utført slike handlinger, har vi vært påvirket av disse infaktuelle karakterenes trekk, handlinger og ordlag. :)

Det kommer litt an på hva man legger i ordet "romantikk". Snakker man klisjéer, rosebuketter, frieri på dyr restaurant med strykere i bakgrunnen osv., så er jeg enig med deg om at det kan være biiiiiiiiiittelitt påvirket av film og litteratur.

Lenke til kommentar
Det kommer litt an på hva man legger i ordet "romantikk". Snakker man klisjéer, rosebuketter, frieri på dyr restaurant med strykere i bakgrunnen osv., så er jeg enig med deg om at det kan være biiiiiiiiiittelitt påvirket av film og litteratur.

 

Bittelitt? En hel kommersiell kultur er jo basert på populærkultur jo, fra sagnet om Valentin til Hollywoods første kjærlighetsfilmer på 30-tallet.

 

Uansett hvor stupforelsket jeg er i min bedre halvdel, kunne jeg ikke tenke meg å gjøre noen av de sappy tingene som fremstilles i populærkulturen.

 

 

 

Mirann: KOS! :wee:

Lenke til kommentar
Bittelitt? En hel kommersiell kultur er jo basert på populærkultur jo, fra sagnet om Valentin til Hollywoods første kjærlighetsfilmer på 30-tallet.

 

Uansett hvor stupforelsket jeg er i min bedre halvdel, kunne jeg ikke tenke meg å gjøre noen av de sappy tingene som fremstilles i populærkulturen.

(Jeg var ikke veldig seriøs, derav de mange i-ene.)

 

Nei, du kunne vel ikke det, men det betyr da ikke at du ikke kan være romantisk? Eller ...?

Endret av Right
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...